Mass recruiting

DeletedUser

Guest
Ik heb de stamoprichter nou eindelijk op het rechte pad.

Ik hoop dat ik snel actie kan ondernemen en dan zie je dat er nog maar 150 - 200 mensen in zitten.

Ze nodigen hier uit alsof het een Huurleger is !

Daar mag dan inderaad nog wel wat af, jullie forum is zeker niet te overzien met zoveel leden:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin om dat hele boek van Gillio te lezen, maar hier zijn toch even mijn twee centjes:

Op dit punt in het spel, gaat het er totaal niet om hoe goed de organisatie binnen een massastam is, of hoe de communicatie verloopt.

Waar het om gaat, is dat je de groei van je eigen stamleden sterk beperkt.
De volgende reden geldt altijd: Hoe minder blauw/paars op de kaart, hoe meer farms.

Je schijnt wel goed nagedacht te hebben over de toekomst, maar als je het huidige ledenaantal te lang behoudt, kunnen je leden niet optimaal groeien.
Dit is een grote handicap, en zo zal je zeker niet de nummer 1 plaats kunnen veroveren of behouden.

Daarom: Zorg dat je onder je eigen quota van 45 leden per stam komt VÓÓR dag 5.

Overigens is het goed om te zien dat je zulke boeken aan argumenten kunt schrijven, je hebt er dus alle vertrouwen in.
Ik kijk ernaar uit om te zien of je 0vd ook echt een topstam kunt maken.


Dank u voor uw begrip, ik ben het overigens op de meeste punten met je eens . Ik kan uiteraard niet met 100% zekerheid zeggen of onze strategie zal werken. Maar dat kan niemand. Toch maakt hetgene wat jij verteld min of meer een deel uit van onze strategie.

Al ben ik het niet eens dat een goede stamleiding niet nodig is. Volgens mij begint alles bij goede leden, maar zonder goede stamleiding zal ook zo'n stam niet de top bereiken.

Tot nu toe loopt alles volgens plan en ziet het er goed uit voor ons, ondanks wat velen hier denken. Velen zullen hier ook nog op hun woorden terugvallen binnen enkele dagen maar goed. Dat zien we later dus wel.

mvg, Gillio
 

DeletedUser

Guest
straks komt er nog een OvD 3 en 4 let maar op:p

Probeer in godsnaam toch es mijn posts te lezen of hou op met deze domme opmerkingen. Ik heb het er speciaal nog ingezet dat er GEEN 0vd 3 of 4 of weet ik veel komt! LEES en WEET voordat je spreekt.

Mensen als jou zijn het laatste waar ik schrik voor heb.

mvg, Gillio
 

DeletedUser

Guest
Ik kan mededelen dat OVD nou onder RF zit kwa leden maar niet voor lang als het aan mij ligt.

Ik zit nou te w8en op de stamleiding om maatregelen te treffen.


Binnen enkele dagen zal RF bijna onmogelijk nog onder ons leden-aantal kunnen geraken. Ons leden aantal op dit moment zegt niets over wat we willen worden.
Het kan goed zijn dat je nu net iets boven ons ligt, maar binnen enkele dagen zal alleen RF nog als massa-stam beschouwt worden als er niet gehandeld wordt, dat kan ik je nu al garanderen.
Mij maakt het niet uit wat jullie doen, jullie zijn onze bondgenoten en kunnen rekenen op onze steun en bescherming in de strijd tegen Order & DHK.
Jullie stamleider heeft van mij al 'n bericht gehad waarin zij melden dat ook RF bij hen als vijanden staat. Dus ik zou zeggen probeer op geen enkel vlak te concurreren met ons, samenwerken als de bondgenoten die we nu zijn zou voor beiden van ons véél beter uitkomen ,

mvg,

Gillio

mvg, Gillio
 

DeletedUser

Guest
Probeer in godsnaam toch es mijn posts te lezen of hou op met deze domme opmerkingen. Ik heb het er speciaal nog ingezet dat er GEEN 0vd 3 of 4 of weet ik veel komt! LEES en WEET voordat je spreekt.

Mensen als jou zijn het laatste waar ik schrik voor heb.

mvg, Gillio

Net als Mandril had ik geen zin om die hele post van je te lezen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Dat je zo veel mogelijk leden uitnodigt zegt ook genoeg. En stop nu maar met mij af te kraken, je kunt beter wat leden ontslaan;)
 

DeletedUser

Guest
ja dat wel en je moet oppassen ze ze gaan ne grote mond open trekken :)
 

DeletedUser

Guest
Dat je zo veel mogelijk leden uitnodigt zegt ook genoeg. En stop nu maar met mij af te kraken, je kunt beter wat leden ontslaan;)

Er zijn reeds vele stammen die meer leden hebben dan ons.
We zijn nog steeds met teveel maar binnen paar dagen zijn er maar weinig stammen die minder leden zullen hebben dan ons. dan kunnen jullie allemaal eens stoppen met te kakken op 0vd :p en inzien dat ook wij geen massa-stam zullen zijn :p
 

DeletedUser

Guest
dat zweer ik je op mijn plechtig communiezieltje :)

Elk woord dat ik typ in TW meen ik en zal ik ook waarmaken of toch proberen waar te maken. ;)

Ik begrijp van velen de niet-waardering die eerste dagen tegen onze 'massa-stam'. Maar ik begrijp dat jullie uiteraard niet weten/wisten wat onze plannen waren/zijn. Al had ik wel wat meer inzicht verwacht van mensen die zich toch vrij veel met TW bezig houden.

Je zal zien Chester , wij worden nog beste vrienden :p
 

DeletedUser

Guest
dat zweer ik je op mijn plechtig communiezieltje :)

Elk woord dat ik typ in TW meen ik en zal ik ook waarmaken of toch proberen waar te maken. ;)

Ik begrijp van velen de niet-waardering die eerste dagen tegen onze 'massa-stam'. Maar ik begrijp dat jullie uiteraard niet weten/wisten wat onze plannen waren/zijn. Al had ik wel wat meer inzicht verwacht van mensen die zich toch vrij veel met TW bezig houden.

Je zal zien Chester , wij worden nog beste vrienden :p



Waarom splits je dan op?:confused:
 

DeletedUser

Guest
omdat we niet hadden verwacht zo'n massa leden te hebben na 1 dag.

Bij het feit dat we zoveel massa's leden hadden kun je dus ook al 2 elite-stammen maken met weinig leden . Je hebt toch genoeg keus om de beste eruit te halen.


Dus dachten wij : waarom zouden we dan geen 2 stammen maken ? We kunnen ze toch niet allemaal wegsmijten gewoon naar de concurrentie.

En wie weet fusioneren onze 2 stammen dan toch nog nr 1 elite-stam met weiniig leden in de toekomst. maar goed , dit zijn dingen die hier niet van de orde zijn.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

mvg, Gillio
 

DeletedUser

Guest
ik blijf bij mijn gedacht ze gaan te onder maakt mij niet uit wanneer maar zal ooit wel eens gebeuren ook al heb je zo goede plannen ik wil da nog eens zien gebeuren en dan nog iets ja genoeg keuze maar dat zijn spelers bij hun grondstoffen zeer laag maar de rest hoog je zult zien die worden vroeg of laat toch ingehaalt :)
 

DeletedUser

Guest
achja tell me something I don't know.. Ik heb geen zin meer om mij hier te rechtvaardigen.. Iedereen blijft negatief denken over mijn stam terwijl ik nog niemand afgebroken heb of geen enkele stam. Ik heb hier geen zin meer in.. Denk wat je denkt , we zien wel in een latere fase wanneer alles tot zijn recht komt wie er zal staan en wie niet.
 
Bovenaan