Make Casual Great (again): Discussietopic

Reactiescore
15
Vertel me hoe je dat doet please :p

Kan dat niet? Bedoelde iig de spelers die hier enorm veel pakketjes en bonussen binnenhalen met de events:

Mijn grootste pijn zit vooral in het event van de toren. Hoe kun je nou richting je casual 10 spelers (pp abusers, gasten en alles er tussenin) zo'n overrated bonus geven van 12.000 glorie bij aankoop van premium voor 80 euro. Hierbij is het verband volledig uit de wereld getrokken, ik hoor daarnaast verhalen over 300-400% opslagplaatsbonussen die nog in inventarissen zitten door dit voorval.
 
Reactiescore
273
De meeste pakketten worden toch via events binnen gesleept. Er zijn verschillende events waar je voor 130-200pp 10% grondstofpakket kunt krijgen. Dit is in principe gewoon één extra edel(limiet).
Spendeer 1500 PP en je hebt 10 extra edels.
Spendeer 15.000 PP en je hebt 100 extra edels (als je de pakketten verstandig gebruikt)

Dat is knettergoedkoop natuurlijk, aangezien je met één wereld PP farmen wel makkelijk 10.000PP kunt verkrijgen. Elke 2 maanden een nieuwe wereld, en dus elke twee maanden kun je (bij de juiste events) tenminste weer 60 edels er "bij kopen", boven op de 60-120 edels die je in die tijd kunt maken, afhankelijk van hoeveel je rooft/farmt
 
Bovenaan