*M-W* uitelkaar

DeletedUser25148

Guest
hij heeft het druk met het ondersteunen van walk vermoed ik . tja . wie de bal kaatst :)
 

DeletedUser26940

Guest
nee joh die is dorpen aan het tellen die ze kwijd zijn aan K32

zal hem een eindje op weg helpen

77 dorpen verlies voor een noob stam zoals gallia beweert verliezen wel heel veel,zet gelijk vraagtekens bij Gallia hoe goed ze zijn
 

DeletedUser16443

Guest
hoe lief, je mist hem al :D

Nee maar, Meneer Peevee heeft het altijd over niet ouwehoeren op het forum (wat hij altijd doet) maar we moesten maar eens aanvallen,

dan gebeurd dat, vallen we Walk aan en dan is ie stil........

wees dan ook een grote kerel en erken je verlies:p

maar goed, er zullen wel weer genoeg smoesjes komen van peevee waarom ze zoveel dorpen verloren hebben....

We kunnen wel een Poll opstarten met welke smoes hij gaat gebruiken:D
 

DeletedUser

Guest
Wees gerust, paul zal nog wel reageren, maar ik denk dat hij dat pas zal doen als de aanvallen volledig voorbij zijn...
en wat smoesjes betreft, die zijn niet erg nodig denk ik.
Iedereen weet dat Walk zijn account vol met 'walk-clusters' en losse dorpen zit,
bovendien is bullix al geruime tijd afwezig en moet de vv continu worden doorgegeven omwille van examens etc.
Zijn geen smoesjes, zijn gewoon feiten. Verder is het een mooi resultaat voor K32. Alleen weegt het verlies aan ons kant niet zo erg door, omdat we een algemeen goed gevoel hebben bij de inzet en teamspirit die onze stam vertoont.

Dus geniet van jullie 'moment de glorie'...
 

DeletedUser16443

Guest
Wees gerust, paul zal nog wel reageren, maar ik denk dat hij dat pas zal doen als de aanvallen volledig voorbij zijn...
en wat smoesjes betreft, die zijn niet erg nodig denk ik.
Iedereen weet dat Walk zijn account vol met 'walk-clusters' en losse dorpen zit,
bovendien is bullix al geruime tijd afwezig en moet de vv continu worden doorgegeven omwille van examens etc.
Zijn geen smoesjes, zijn gewoon feiten. Verder is het een mooi resultaat voor K32. Alleen weegt het verlies aan ons kant niet zo erg door, omdat we een algemeen goed gevoel hebben bij de inzet en teamspirit die onze stam vertoont.

Dus geniet van jullie 'moment de glorie'...

Kijk dat is tenminste een eerlijk en goed antwoord waar iedereen wat mee kan!
Paul had een ander antwoordt gegeven:p
 

DeletedUser18035

Guest
Kijk dat is tenminste een eerlijk en goed antwoord waar iedereen wat mee kan!
Paul had een ander antwoordt gegeven:p

ik denk dat peevee gaat zeggen dat we walk gehacked hebben en zn dorpen weer leeg hebben gemaakt, en dat het daarom weer een noob actie is
 

DeletedUser

Guest
oh ja, paul zijn ingesteldheid is niet veel verschillend met die van mij hoor,
we schrijven het gewoon anders...
Verder denk ik ook dat jullie zwaarder tillen aan zijn uitspraken dan dat hijzelf doet over anderen hun uitspraken,
ik moet toegeven, ik vind het soms ongelooflijk hilarisch hoe hij met enkele zinnen mensen helemaal in actie kan zetten op het AF. Dan is het gewoon achteruit leunen en genieten van de show.

Wat ook weinig mensen snappen is dat het AF eigenlijk heel erg los staat van het spel zelf. Het spel op zich brengt niet altijd de beste karakters naar boven, manipulatie, strategie, en kritische beslissingen nemen, zijn allemaal dingen die noodzakelijk zijn, en tevens ook voor velen levenslessen die heel erg bruikbaar zijn RL. Als je je visie daarop kan richten breng je je eigen spel naar een volledig ander level. Dan kan je inderdaad tw spelen voor puur 'spelplezier', dan weet je nederlagen en dergelijke wel te relativeren. En dan haal je ook nog eens fun uit het psychologisch aspect hier op het AF.
En dat is volgens mij precies wat paul hier ook doet, het leuke is dat jullie je vaak helemaal laten meeslepen in zijn spelletje, zijn plezier word er alleen maar door gevoed.

Swat is gallia toegetreden omdat we gewoon enorm goed klikken in onze visie en speelwijze. Spelplezier en een leuke sfeer binnen de stam zijn onze hoekstenen, AF is bijzaak, puur amusement.
Ik leef ook bij mijn tekst in mijn handtekening, je reputatie heb je niet in de hand, je karakter wel.
Als iedereen daar eens meer zou aan denken voor ze iets posten, dan zouden de conversaties er hier helemaal anders gaan uitzien. Terwijl paul dingen uitlokt, schrijven velen van jullie neer 'wie jullie zijn' in jullie reacties. Die reacties schetsen een beeld van je en maken je reputatie. Zolang jezelf tevreden bent met die reputatie is er dus eigenlijk niets aan de hand.


Je zal ook duidelijk zien dat op deze post nauwelijks een reactie zal komen van een minder snuggere speler. Deze nemen immers niet de tijd om alles te lezen en doen al zeker geen moeite om het te proberen snappen. Spelers die wel een zekere maturiteit bezitten zullen hier wel een zinnig antwoord op weten te vinden.

En dit mijne heren en dames is 'spelplezier' op een ander niveau.
 

DeletedUser25172

Guest
Ik ben dat niet met je eens. Op het AF kan men zeker wel manipuleren en de juiste stats tonen. Dit heeft ook invloed op het spel zelf.

Alleen daar wordt niet altijd even slim gebruik van gemaakt. Meestal is het moddergegooi met niks inhoudelijks.

Ik zelf doe lekker mee in dat moddergegooi, voornamelijk omdat het me niet al te veel kan schelen.

Reputatie wordt niet gevormd door je karakter, maar door wat je zegt. Ik kan mij heel anders voorwenden dan ik eigenlijk ben. Je zou kunnen zeggen dat dat voorwenden deel is van je karakter, maar dat vind ik te ver gaan.

En als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik de conversaties zo leuker dan met alleen maar Peevee's
 

DeletedUser16443

Guest
Met jou valt te 'Communiceren' Als Peevee een discussie niet kan winnen, of verliest, of niks meer heeft te zeggen, dan gaat hij alleen maar onzin uitkramen, en begint ie over een ander onderwerp wat er niks meer mee te maken heeft.

Als er bewijzen op tafel komen (waarom gevraagd word) dan is het opeens weer allemaal helemaal anders. Of iedereen zijn schuld behalve van Galia (voornamelijk dan K32).

tsjah en iedereen ziet Peevee nu toch wel een beetje als de onzinuitkramer van w7:p En dat het goed gaat met Galia en gezellig is, dat is alleen maar mooi toch voor jullie? maar de veldslagen vinden plaats op het veld en niet op het AF;)

Dit weekend hebben wij ons best gedaan met een mooie grote aanval. Deze is toch zeker wel geslaagd te noemen, dan siert het jullie meer dat je zegt, goede aanval, goed georganiseerd wij hebben dorpen verloren en respect voor de tegenstander, dan dat Hackstam en het woordenboek van Peevee er weer bij word gehaald plus al die onzin:)

Als mijn vijand mij op zon manier vele dorpjes afhandig zal maken zou ik alleen maar zeggen Respect! en dan ben ik de 1e die dat toegeeft:)

grtz
Vikingen
 

DeletedUser30586

Guest
nee joh die is dorpen aan het tellen die ze kwijd zijn aan K32

zal hem een eindje op weg helpen

77 dorpen verlies voor een noob stam zoals gallia beweert verliezen wel heel veel,zet gelijk vraagtekens bij Gallia hoe goed ze zijn


Inderdaad. En die cijfers gaan nog door.

Maar wat ik wel hilarisch vindt van Gallia is dat ze zich beter vinden dan K 32 en zich te goed vinden voor +DTC+. En eigenlijk echt tot nu toe helemaal niks groots hebben gepresenteerd tegenover deze grote stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben dat niet met je eens. Op het AF kan men zeker wel manipuleren en de juiste stats tonen. Dit heeft ook invloed op het spel zelf.

Alleen daar wordt niet altijd even slim gebruik van gemaakt. Meestal is het moddergegooi met niks inhoudelijks.

Ik zelf doe lekker mee in dat moddergegooi, voornamelijk omdat het me niet al te veel kan schelen.

Reputatie wordt niet gevormd door je karakter, maar door wat je zegt. Ik kan mij heel anders voorwenden dan ik eigenlijk ben. Je zou kunnen zeggen dat dat voorwenden deel is van je karakter, maar dat vind ik te ver gaan.

En als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik de conversaties zo leuker dan met alleen maar Peevee's

Mooi geprobeerd oxi, je hebt zeker en vast de laatste zinnen gelezen.
maar ter verbetering: ik doel erop dat het AF niet een noodzaak is om het spel strategisch te spelen. Het is wel handig als je dat doet, maar er word inderdaad niet vaak gebruik van gemaakt. Er zijn ook maar weinig spelers die er gebruik van weten te maken, en als je dat goed doet, dan ziet niemand dat je het doet.
En ik zei ook niet dat je reputatie gevormd word door je karakter, maar dat je reputatie in andermans handen ligt, en je karakter in eigen handen.
Natuurlijk word je reputatie mede opgebouwd door wat je zelf zegt, maar uiteindelijk is het 'de mening van anderen buiten jezelf' die je reputatie vormt.
Je kan dit echter wel een beetje naar eigen hand zetten, maar meestal in verhitte discussies of zelfs in moddergooien halen veel spelers eigenhandig hun rep naar beneden door ondoordachte en impulsieve dingen te gaan schrijven.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad. En die cijfers gaan nog door.

Maar wat ik wel hilarisch vindt van Gallia is dat ze zich beter vinden dan K 32 en zich te goed vinden voor +DTC+. En eigenlijk echt tot nu toe helemaal niks groots hebben gepresenteerd tegenover deze grote stammen.

Correctie: Zelfs al zou 1 speler van gallia dat zeggen, dan is het nog steeds niet 'geheel' gallia die zo'n uitspraak maakt.
Wat wel een feit is, is dat we ons niet kunnen vinden in bepaalde speelwijzes die in andere stammen gehanteerd worden.
We kiezen bewust voor een kleine groep spelers, en stellen teamspirit boven punten.

En nu kan jullie zeggen wat je wil, ok jullie hebben een mooie actie geleverd, en het was duidelijk te zien dat er ook een enorme inzet is geleverd vanuit K32, wij hebben dan van onze kant uit ook ons best gedaan om de verliezen te minimaliseren. Er zijn een paar dingen fout gelopen en daarvan leren we voor de toekomst. Maar toch ben ik nog steeds fier op mijn medestamleden voor de inzet.
Ik ben niet te laf om een nederlaag toe te geven, maar 1 vreugdedansje vind ik dan persoonlijk wel genoeg. Ikzelf zal nooit de drang voelen om mijn vijand met een nederlaag te confronteren op het AF, of zelfs niet in pm...
Maar dat heeft dan weer te maken met maturiteit veronderstel ik.
 

DeletedUser25172

Guest
Mooi geprobeerd oxi, je hebt zeker en vast de laatste zinnen gelezen.
maar ter verbetering: ik doel erop dat het AF niet een noodzaak is om het spel strategisch te spelen. Het is wel handig als je dat doet, maar er word inderdaad niet vaak gebruik van gemaakt. Er zijn ook maar weinig spelers die er gebruik van weten te maken, en als je dat goed doet, dan ziet niemand dat je het doet.
En ik zei ook niet dat je reputatie gevormd word door je karakter, maar dat je reputatie in andermans handen ligt, en je karakter in eigen handen.
Natuurlijk word je reputatie mede opgebouwd door wat je zelf zegt, maar uiteindelijk is het 'de mening van anderen buiten jezelf' die je reputatie vormt.
Je kan dit echter wel een beetje naar eigen hand zetten, maar meestal in verhitte discussies of zelfs in moddergooien halen veel spelers eigenhandig hun rep naar beneden door ondoordachte en impulsieve dingen te gaan schrijven.

Ik heb alles gelezen hoor, daar niet van. Ik heb alleen niet alles interessant geacht. Ja je reputatie hangt van anderen af, maar ik begrijp nooit wat er zo belangrijk aan is.
Het is maar een spelletje en of de een je nou een lul vindt en de ander een klootzak. Who cares?
 

DeletedUser26940

Guest
haha en de meeste vinden mij een *PIEP*

maar ja doet me verder niks en laat mijn troepen wel spreken vraag maar aan FearUS

ben hier meer aan het dollen en reakties uitlokken wat me aardig lukt want zijn er heel wat die wel heel sirieus op somige zaken in gaan

is jullie fout dus van peevee en consorten om mensen zelf belachelijk te maken dus je kunt nog wel van meer mensen terug verwachten.

O ja dit is dus mijn nickname volgens peevee

jannemannen

zie de website: de Dikke van Peevee
 

DeletedUser

Guest
Mooi geprobeerd oxi, je hebt zeker en vast de laatste zinnen gelezen.
maar ter verbetering: ik doel erop dat het AF niet een noodzaak is om het spel strategisch te spelen. Het is wel handig als je dat doet, maar er word inderdaad niet vaak gebruik van gemaakt. Er zijn ook maar weinig spelers die er gebruik van weten te maken, en als je dat goed doet, dan ziet niemand dat je het doet.
En ik zei ook niet dat je reputatie gevormd word door je karakter, maar dat je reputatie in andermans handen ligt, en je karakter in eigen handen.
Natuurlijk word je reputatie mede opgebouwd door wat je zelf zegt, maar uiteindelijk is het 'de mening van anderen buiten jezelf' die je reputatie vormt.
Je kan dit echter wel een beetje naar eigen hand zetten, maar meestal in verhitte discussies of zelfs in moddergooien halen veel spelers eigenhandig hun rep naar beneden door ondoordachte en impulsieve dingen te gaan schrijven.

grappig... je vraagt om een zinnige reactie, dan krijg je een toch redelijk zinnige reactie, waar je niet tegen op kan, en dan zeg je maar even dat die persoon je bericht niet gelezen heeft, die opmerking hebben we vaker gehoord, maar dan uit de mond van peevee...:eek:
 
Bovenaan