*M-W* uitelkaar

DeletedUser

Guest
Veel sterke cleo en peevee zal idd niet zo hoog van zijn torentje blijven blazen hoor, zo'n misselijk kereltje graaft zijn eigen graf door zijn gemanipuleer gedoe hoor, daar maken wij ons niet druk om :rolleyes:
 

DeletedUser24343

Guest
Tjonge Cleo, je hebt een fanclub...jammer dat niemand je hielp toen je ze kon gebruiken...en nu haasten ze allemaal om je dorpen over te nemen....


Lieve mensen , deze zieke jongen zoekt als co een account, wie van jullie wil hem.
 

DeletedUser

Guest
Sterkte Cleo.

Trouwens Peevee heeft op het account van alberteau dorpen van jou geëdeld, en je weet zelf ook dat Thijs, Aukje, Vanessa jou als eerste aanvielen dus omdat je Peevee niet mag hoef je niet alles te verdraaien, want we weten allebei hoe het zit, en nogmaals sterkte!
 

DeletedUser27777

Guest
veel sterkte cleo,we zijn niet altijd de beste vrienden geweest ingame maar je was een goede speler/tegenstander...mss komen we elkaar op een andere wereld in betere omstandigheden tegen...
 

DeletedUser

Guest
Tact gebied mij je sterkte te wensen, dit doe ik dan ook enkel naar je persoonlijk toe, helemaal los van TW...

Ik moet ook toegeven dat ik het er best moeilijk mee heb dat je zo met je 'problemen' sympathie loopt te zoeken, ik kan helemaal mis zijn, maar ik was in het verleden jammer genoeg nog nooit mis wat jou betreft...

Nu kan ik hierop afgestraft worden, maar ik probeer alleen mijn twee-ledige visie te posten, ik vind namelijk dat privee en tw 2 totaal verschillende dingen zijn,
natuurlijk heeft het invloed op elkaar, dat zal ik niet afstrijden,
de persoon die je in tw bent weerspiegelt wie je bent in RL.

Het jammere is dat je je prive gebruikt wanneer het je niet best gaat op TW,
ik wil hier absolut geen discussie rond starten, want niemand weet 'wie jij bent in RL', ik wil je niet aanzetten om de geleden verliezen op TW te gaan verantwoorden. Ieder heeft zijn manier van spelen, ieder heeft zijn ups and downs...

Weet Cleo dat je niet alleen bent, ik schat dat zo'n 60% op tw scholieren zijn, 39% volwassen mensen die om de een of andere reden hun toevlucht in TW zoeken, en misschien amper 1% die nog nooit een zware klap, of andere tegenslag te verwerken kreeg.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, en bij deze zal ik dat per uitzondering ook eens doen.
Ikzelf .....***bliep***bliep****bliep***bliep**** (erased)...

Mijn punt is, niemand weet/wist dit van mij. Ik heb een enorme hekel aan 'medelijden' en ik speel tw omdat ik hier kan zijn wie ik wil zijn. Ik speel tw zonder mijn prive te vertellen omdat ik op die manier respect geniet, en dingen verwezenlijk, en toffe banden smeed met andere fantastische mensen hier...
Ik zal ook deze post gedeeltelijk verwijderen van zodra ik weet dat je dit gelezen hebt, want ik doe dit enkel en alleen om je duidelijk te maken dat je zelf kiest hoe je met je tegenslag om kan gaan.
Je kan kiezen om te verbitteren, of je kan het gevoel hebben dat je 'medelijden' nodig hebt, je kan je wreken op iedereen die je 'kwaad' doet, je kan je woede projecteren op alles rond je, zowel in TW als in RL.....
maar je kan je ook sterken uit je tegenslagen, trots zijn dat je je best doet om alles een plaats te geven, en een goed gevoel hebben bij de keuzes die je maakt in je leven.
Je kiest helemaal zelf hoe je deze periode zal doorstaan.

Iig, ik wens je oprecht sterkte in je privee, geniet van wat je kan genieten, en pluk wat het ook is dat het leven je nog kan bieden.

Jammer van je account op W7, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven dan TW, en natrappen bewijst niemand een dienst.

Mvg
Vanessa
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De laatste stuiptrekking van een speler die uit het spel is gehaald. Bravo

Jou real life leven heeft helemaal niets met dit spel te maken.
Je gebruikt je ziekte en je priveleven om in dit spelletje te overleven.

Het klinkt misschien hard maar ik heb een spuughekel aan spelers die door medelijden te kweken vragen om niet aangevallen te worden. Daarnaast overkomt jou in een week wat andere mensen in een heel leven nog niet meemaken. Daarnaast heb je aan meerdere spelers toegegeven helemaal niet ziek te zijn en dat alleen maar gebruikte om te overleven in dit spelletje. Dat vind ik pas echt ziek en dat is mijn motivatie geweest je uit het spel te halen.

Hieronder kan iedereen het ware gezicht van cleonito lezen.
Ik heb geen zin aan een ban dus heb een aantal woorden met kruisjes behandeld. Het schokkende gesprek is per PM bij mij op te vragen.


http://nl7.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=317399 op 04.06. om 17:51 uur
en plezier erin :p:p terwijl jij met dit stomme spel bezig ben heb ik je moeder net 4x genaa** :D:D was lkkr joh :p:p beybey mong**ltje :p. hahaha lach mn l*l in je moeder inplaats van uit mn broek :p

Peevee1 op 04.06. om 18:02 uur
Gefrustreerd? :p

http://nl7.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=317399 op 04.06. om 19:40 uur
nee hoor. ben alang gestopt vanwege mn ziekte. maar dat vindt jij bulshit dus laat ik je in je waan en laat ik je denken hoe oppermachtig je bent hahaha. mn gezondheid gaat voor. maar ja gezond genoeg om je m*eder te neme* ben ik nog nbet

http://nl7.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=317399 op 04.06. om 23:24 uur
hahahahaa jaja je praatjes zijn glad maat. als jij me zou kennen zou je me nooit zo vernederen en wist je van mijn ziektes dus ja. maar goed einde praat met jou. gun jou de dood toe dan weet je dat gladde kl**tzak :p

http://nl7.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=317399 op 05.06. om 00:10 uur
en begrijpelijk lezen he. :) de dood wens ik je toe ja. maar ik ga geen real erbij halen laat dat duidelijk zijn.


Mocht je echt ziek zijn en zoveel shit hebben dan wens ik je veel beterschap toe en verder een goed leven. Dit zeg ik niet als speler van dit spelletje maar als mens.
 

DeletedUser

Guest
gek, waarom kan ik wel respect opbrengen voor de reactie van heavenlyfairy, en niet voor de reactie van peevee1, mischien ligt het aan de toon waarop het 1 en ander gemeld word:rolleyes:
grappig peevee1, dat je nu zelf meld, dat RL niks met dit spel te maken hebt gehad, maar dat je in bijna iedere oorlog wel even meld, dat die speler in RL niks waard is, als het er niks mee te maken heeft, waarom zeg je het dan?:rolleyes:

tsjah...
 

DeletedUser

Guest
gek, waarom kan ik wel respect opbrengen voor de reactie van heavenlyfairy, en niet voor de reactie van peevee1, mischien ligt het aan de toon waarop het 1 en ander gemeld word:rolleyes:
grappig peevee1, dat je nu zelf meld, dat RL niks met dit spel te maken hebt gehad, maar dat je in bijna iedere oorlog wel even meld, dat die speler in RL niks waard is, als het er niks mee te maken heeft, waarom zeg je het dan?:rolleyes:

tsjah...

raar dat ik ook weinig respect weet op te brengen voor jou post, ondanks dat jij er wel blijkt te hebben voor mijn post...
Ik kan peevee ook helemaal begrijpen in zijn post,
ieder heeft zijn manier, ook wat reacties betreft, en ook wat karakter betreft.
Ik denk dat het nu wel even belangrijk is dat in dit topic we hier volwassen tewerk gaan, er is geen nood om anderen te gaan aanvallen op gebied van TW. Het blijft een feit dat Cleo zijn prive misbruikt heeft en dat hij meerdere malen gelogen heeft, deels kan er waarheid in bevonden worden, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze respect hebben voor cleo, wanneer ze meerdere malen belogen zijn geweest.
Cleo heeft net zoals zovele hier andere gemanipuleerd op de manier die voor hem het makkelijkste was.
IEDEREEN manipuleert, en iedereen doet wat voor hem belangrijk is, of dat nu stambelang of puur principe is. Het spel draait ook om bepaalde strategieën, en dergelijke...

Als iedereen op dezelfde manier zou denken, dan zou er nooit een oorlog gespeeld worden op tw...
Ikzelf ben ook niet akkoord met wat Cleo deed, ik verwoord het alleen wat mooier dan anderen. Ik zou net zo goed verbitterd kunnen reageren...

Dus wees nu eens allen volwassen, post een reactie aan Cleo, en val anderen beter in een ander topic aan.
 

DeletedUser

Guest
raar dat ik ook weinig respect weet op te brengen voor jou post, ondanks dat jij er wel blijkt te hebben voor mijn post...
Ik kan peevee ook helemaal begrijpen in zijn post,
ieder heeft zijn manier, ook wat reacties betreft, en ook wat karakter betreft.
Ik denk dat het nu wel even belangrijk is dat in dit topic we hier volwassen tewerk gaan, er is geen nood om anderen te gaan aanvallen op gebied van TW. Het blijft een feit dat Cleo zijn prive misbruikt heeft en dat hij meerdere malen gelogen heeft, deels kan er waarheid in bevonden worden, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze respect hebben voor cleo, wanneer ze meerdere malen belogen zijn geweest.
Cleo heeft net zoals zovele hier andere gemanipuleerd op de manier die voor hem het makkelijkste was.
IEDEREEN manipuleert, en iedereen doet wat voor hem belangrijk is, of dat nu stambelang of puur principe is. Het spel draait ook om bepaalde strategieën, en dergelijke...

Als iedereen op dezelfde manier zou denken, dan zou er nooit een oorlog gespeeld worden op tw...
Ikzelf ben ook niet akkoord met wat Cleo deed, ik verwoord het alleen wat mooier dan anderen. Ik zou net zo goed verbitterd kunnen reageren...

Dus wees nu eens allen volwassen, post een reactie aan Cleo, en val anderen beter in een ander topic aan.

ok, maar hier wilde ik ook even op reageren (is echt de laatste;)) ik snap dat je zo reageerd, alleen jij zegt het iets aardiger/beter, dan peevee1, en ja, het komt uiteindelijk op het zelfde neer... maar soms gaat het om de manier waarop iets gezegd word...
 

DeletedUser

Guest
gek, waarom kan ik wel respect opbrengen voor de reactie van heavenlyfairy, en niet voor de reactie van peevee1, mischien ligt het aan de toon waarop het 1 en ander gemeld word:rolleyes:
grappig peevee1, dat je nu zelf meld, dat RL niks met dit spel te maken hebt gehad, maar dat je in bijna iedere oorlog wel even meld, dat die speler in RL niks waard is, als het er niks mee te maken heeft, waarom zeg je het dan?:rolleyes:

tsjah...

Als iemand zijn RL zelf openlijk en openbaar verteld en dus gebruikt in dit spel dan confronteer ik die speler daar ook openlijk en openbaar mee.
Nu zul je je afvragen waarom ik doe. Dat is eigenlijk heel simpel. Er zijn teveel spelers die hun RL in dit spel gebruiken om er zelf speltechnisch beter van te worden. Medelijden kweken is een uiterst effectieve techniek, het wordt in het dagelijkse leven ook veel gebruikt door oplichters. Succes verzekerd.
Daarnaast weet je niet wie degene is die achter een account zit, dus controleren op authenticiteit is onmogelijk. Ik heb al eerder een oproep gedaan aan iedereen om je RL buiten dit spel te houden en gewoon het spelletje moet gaan spelen.
Mijn standpunt is dus dat je RL niet moet gebruiken/misbruiken in dit spel. [punt]

Dit is dan ook exact de reden van mijn scherpe toon. Diegene die kan relativeren begrijpt mijn boodschap. Diegene die dit niet kan en zijn prive-situatie blijft gebruiken in dit spel voor zijn eigen gewin zal mij steeds weer tegenkomen.


Als iemand mij via mededelingen in vertrouwen over zijn RL verteld dan zal ik nooit maar dan ook nooit dit misbruiken. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken die niemand iets aangaan. Degenen die mij goed kennen weten dat ze altijd bij mij terecht kunnen en altijd hun verhaal kunnen doen.
 

DeletedUser

Guest
Als iemand zijn RL zelf openlijk en openbaar verteld en dus gebruikt in dit spel dan confronteer ik die speler daar ook openlijk en openbaar mee.
Nu zul je je afvragen waarom ik doe. Dat is eigenlijk heel simpel. Er zijn teveel spelers die hun RL in dit spel gebruiken om er zelf speltechnisch beter van te worden. Medelijden kweken is een uiterst effectieve techniek, het wordt in het dagelijkse leven ook veel gebruikt door oplichters. Succes verzekerd.
Daarnaast weet je niet wie degene is die achter een account zit, dus controleren op authenticiteit is onmogelijk. Ik heb al eerder een oproep gedaan aan iedereen om je RL buiten dit spel te houden en gewoon het spelletje moet gaan spelen.
Mijn standpunt is dus dat je RL niet moet gebruiken/misbruiken in dit spel. [punt]

Dit is dan ook exact de reden van mijn scherpe toon. Diegene die kan relativeren begrijpt mijn boodschap. Diegene die dit niet kan en zijn prive-situatie blijft gebruiken in dit spel voor zijn eigen gewin zal mij steeds weer tegenkomen.


Als iemand mij via mededelingen in vertrouwen over zijn RL verteld dan zal ik nooit maar dan ook nooit dit misbruiken. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken die niemand iets aangaan. Degenen die mij goed kennen weten dat ze altijd bij mij terecht kunnen en altijd hun verhaal kunnen doen.

ok, dat is duidelijk, en ja, helaas heb je wel gelijk, er zijn veel spelers die hun RL misbruiken... maar medelijden kweken, of als reden geven waardoor je minder actief verdedigde, is ook een reden, en in die PM die je hier geplaatst hebt, kan ik eigenlijk niet terugvinden dat cleo er zielig mee probeerde te zijn, ik wist er eigenlijk ook niet van, totdat het hier gepost werd, maar dat zal bij jullie wel anders liggen, aangezien jullie veel meer contact met hem hadden,

mvg
 

DeletedUser23042

Guest
Beterschap Cleonito met je moeder en met jezelf.
Rl-life gaat natuurlijk voor een spelletje!.

En wanneer je toch nog een keer terug komt!, op een andere wereld, kan je Peevee terugpakken!. Ik hoop dat je dat doet!:)


Groetjes, milannisty
 

DeletedUser

Guest
ok, dat is duidelijk, en ja, helaas heb je wel gelijk, er zijn veel spelers die hun RL misbruiken... maar medelijden kweken, of als reden geven waardoor je minder actief verdedigde, is ook een reden, en in die PM die je hier geplaatst hebt, kan ik eigenlijk niet terugvinden dat cleo er zielig mee probeerde te zijn, ik wist er eigenlijk ook niet van, totdat het hier gepost werd, maar dat zal bij jullie wel anders liggen, aangezien jullie veel meer contact met hem hadden,

mvg

Als je zijn post hier hebt gelezen kun je zien dat deze bol staat van prive-ellende. Hij geeft zelfs meerdere malen aan dat ik geen rekening met zijn ellende heb gehouden. Hij neemt mij dat zelfs kwalijk.

Zijn ellende is zijn ellende en daar heb ik niks mee te maken in dit spel.
Moet ik hem daarom niet aanvallen en laten groeien omdat hij het zo moeilijk heeft?
Is dat eerlijk tegenover een gezonde speler die ik wel uit het spel haal?
 

DeletedUser

Guest
Als je zijn post hier hebt gelezen kun je zien dat deze bol staat van prive-ellende. Hij geeft zelfs meerdere malen aan dat ik geen rekening met zijn ellende heb gehouden. Hij neemt mij dat zelfs kwalijk.

Zijn ellende is zijn ellende en daar heb ik niks mee te maken in dit spel.
Moet ik hem daarom niet aanvallen en laten groeien omdat hij het zo moeilijk heeft?
Is dat eerlijk tegenover een gezonde speler die ik wel uit het spel haal?

daar heb je gelijk in, maar toch, iets vriendelijker reageren mag soms ook wel, ookal meen je er niks van, voor een andere speler, en een ieder die het leest, staat het toch leuker, maarja, je kiest er zelf voor om zo te reageren, en het verbieden kan ik toch niet, maar het zou voor velen prettiger zijn, als je toch wat aardiger reageert,

mvg
 

DeletedUser

Guest
daar heb je gelijk in, maar toch, iets vriendelijker reageren mag soms ook wel, ookal meen je er niks van, voor een andere speler, en een ieder die het leest, staat het toch leuker, maarja, je kiest er zelf voor om zo te reageren, en het verbieden kan ik toch niet, maar het zou voor velen prettiger zijn, als je toch wat aardiger reageert,

mvg

Ok iedereen heeft nu zijn punt duidelijk, zijn we er dan nu eindelijk klaar mee?
 

DeletedUser

Guest
Vanuit mijn eigen ervaring weet ik wat het is om met ziektes, tegenslagen enz om te gaan.
Als je dat "in game" gebruikt voor eigen gewin, door medelijden op te wekken, een ander iets toe te wensen of aandacht te trekken, ben je ook aan een psycholoog toe. Het forum wordt in mijn optiek door meerdere spelers ge/misbruikt om te verbloemen dat ze geen RL hebben.
Als je 24/7 op TW zit, is dat wel duidelijk en hoeft dat niet benadrukt te worden door te liegen, medespelers te beledigen of mensen iets toe te wensen. Als je het spel niet wil of kan spelen, stop gewoon.....
 

DeletedUser27777

Guest
die peevee toch,mss niet altijd even tactvol maar wel altijd recht voor de raap...dat moet ik 'm wel geven ;)
 

DeletedUser

Guest
Mijn woorden komen vaak hard terecht hier op het forum. Dit is dan ook een oorlogsspelletje en misschien is dat ook soms precies de bedoeling. Daarnaast ben ik een nuchtere Groninger Boer.
Als ik bijv. op een forum van een datingsite op dezelfde manier zou communiceren als hier dan bleef ik mijn leven lang vrijgezel. :D
Ik zit hier niet op dit forum om vrienden te maken, die maak ik wel in mijn eigen stam of bij spelers uit andere stammen via IGM.

Ben je mijn vijand, dan vreet ik je op met huid en haar. Ben je mijn medestander, dan ondersteun ik je met alles wat ik heb en help ik je tot het eind, al zal het ook mijn eigen ondergang worden.

Er zijn veel spelers die dit kunnen beamen. Via IGM maak ik altijd voor een ieder tijd. Heb je 3 dorpjes, dan ben je bij mij altijd welkom. Heb je 1000 dorpjes dan ben je ook welkom en praat ik ook met je. Ik maak geen onderscheid tussen kleine en grote spelers, n00bs en geen n00bs, ik respecteer iedere speler. Als iemand respectvol naar mij toe reageert dan krijgt deze respect terug. Niemand uitgezonderd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16533

Guest
Mijn woorden komen vaak hard terecht hier op het forum. Dit is dan ook een oorlogsspelletje en misschien is dat ook soms precies de bedoeling. Daarnaast ben ik een nuchtere Groninger Boer.
Als ik bijv. op een forum van een datingsite op dezelfde manier zou communiceren als hier dan bleef ik mijn leven lang vrijgezel. :D
Ik zit hier niet op dit forum om vrienden te maken, die maak ik wel in mijn eigen stam of bij spelers uit andere stammen via IGM.

Ben je mijn vijand, dan vreet ik je op met huid en haar. Ben je mijn medestander, dan ondersteun ik je met alles wat ik heb en help ik je tot het eind, al zal het ook mijn eigen ondergang worden.

Er zijn veel spelers die dit kunnen beamen. Via IGM maak ik altijd voor een ieder tijd. Heb je 3 dorpjes, dan ben je bij mij altijd welkom. Heb je 1000 dorpjes dan ben je ook welkom en praat ik ook met je. Ik maak geen onderscheid tussen kleine en grote spelers, n00bs en geen n00bs, ik respecteer iedere speler. Als iemand respectvol naar mij toe reageert dan krijgt deze respect terug. Niemand uitgezonderd!

hierin moet ik je gelijk geven, ikzelf ben ook ongeveer een speler zoals jij: recht voor de raap, soms misschien een wat te "agressieve" manier van uitdrukken (is 1 van de grote redens waarom ik amper op het AF reageer, omdat spelers die je niet kennen dan telkens zinloze disussies met je starten omdat ze je niet volledig begrepen hebben), altijd klaarstaan voor me vrienden/stamgenoten in het spel ook al breng ik mezelf er door in de problemen en reageer zo goed als altijd op mededelingen.

voordat ik IMM startte, heb ik vaak met jou gepraat en waren die gesprekken altijd zeer aangenaam (weet niet of je dat nog herrinnert) en merktte ik op dat je niet zo'n respectloze, ... speler bent maar eigenlijk zeer aangenaam in omgang bent
 
Bovenaan