*M-W* uitelkaar

DeletedUser

Guest
hierin moet ik je gelijk geven, ikzelf ben ook ongeveer een speler zoals jij: recht voor de raap, soms misschien een wat te "agressieve" manier van uitdrukken (is 1 van de grote redens waarom ik amper op het AF reageer, omdat spelers die je niet kennen dan telkens zinloze disussies met je starten omdat ze je niet volledig begrepen hebben), altijd klaarstaan voor me vrienden/stamgenoten in het spel ook al breng ik mezelf er door in de problemen en reageer zo goed als altijd op mededelingen.

voordat ik IMM startte, heb ik vaak met jou gepraat en waren die gesprekken altijd zeer aangenaam (weet niet of je dat nog herrinnert) en merktte ik op dat je niet zo'n respectloze, ... speler bent maar eigenlijk zeer aangenaam in omgang bent

Natuurlijk weet ik dat nog zeer goed. Ook wij hebben over en weer goede gesprekken gehad. Jij bent ook 1 van de spelers die mijn eerdere verhaal kan beamen. De reden dat wij het ook goed met elkaar konden vinden is ook exact wat jij aangeeft. We lijken qua spel en qua interesses veel op elkaar.
 

DeletedUser30586

Guest
Cleo veel sterkte met alles!!! Dit is natuurlijk een spel, en je RL gaat zeker hiervoor.

Misschien dat we je later nog eens zien.;)
 

DeletedUser25148

Guest
Sterkte Cleo.

Trouwens Peevee heeft op het account van alberteau dorpen van jou geëdeld, en je weet zelf ook dat Thijs, Aukje, Vanessa jou als eerste aanvielen dus omdat je Peevee niet mag hoef je niet alles te verdraaien, want we weten allebei hoe het zit, en nogmaals sterkte!





nice die verluling. ookal ben ik niet op w7 aangeven mag ik nog steeds. je weet dat op gegeven ogenblik albertau en peevee1 aanvielen. :D:D mensen er komen weer wat barbaren aan denk ik :p:p daaaaag peeveeeeee
 

DeletedUser25148

Guest
veel sterkte cleo,we zijn niet altijd de beste vrienden geweest ingame maar je was een goede speler/tegenstander...mss komen we elkaar op een andere wereld in betere omstandigheden tegen...

w13 he maat :p:p kom je ook peevee . kan leuk worden natuurlijk he.
 

DeletedUser25148

Guest
De laatste stuiptrekking van een speler die uit het spel is gehaald. Bravo

Jou real life leven heeft helemaal niets met dit spel te maken.
Je gebruikt je ziekte en je priveleven om in dit spelletje te overleven.

Het klinkt misschien hard maar ik heb een spuughekel aan spelers die door medelijden te kweken vragen om niet aangevallen te worden. Daarnaast overkomt jou in een week wat andere mensen in een heel leven nog niet meemaken. Daarnaast heb je aan meerdere spelers toegegeven helemaal niet ziek te zijn en dat alleen maar gebruikte om te overleven in dit spelletje. Dat vind ik pas echt ziek en dat is mijn motivatie geweest je uit het spel te halen.

Hieronder kan iedereen het ware gezicht van cleonito lezen.
Ik heb geen zin aan een ban dus heb een aantal woorden met kruisjes behandeld. Het schokkende gesprek is per PM bij mij op te vragen.





Mocht je echt ziek zijn en zoveel shit hebben dan wens ik je veel beterschap toe en verder een goed leven. Dit zeg ik niet als speler van dit spelletje maar als mens.



ten eerste was jij degene die mijn ziekte rondstrooide. alleen betrouwbare mensen wisten het die ik op msn had of mijn eigen stamleden vanwege vake inactivieteit. dus door jou kwam w7 het overal te weten,. en ben je weer berichtenb aan het veranderen :D:D:D . gelukkig niet je moeder bah bah. zou ik nog weken stinken naar vis denk ik :p:p
 

DeletedUser20611

Guest
Zeer zwak dat we gaan beginnen schelden cleonito.
Let op je woorden a.u.b.!
 

DeletedUser25148

Guest
Natuurlijk weet ik dat nog zeer goed. Ook wij hebben over en weer goede gesprekken gehad. Jij bent ook 1 van de spelers die mijn eerdere verhaal kan beamen. De reden dat wij het ook goed met elkaar konden vinden is ook exact wat jij aangeeft. We lijken qua spel en qua interesses veel op elkaar.

whoeoeoeoe ruik ik hier poep. peevee niet et hard likken aub he. anders wordt de clerck zo schraal en dat willen we niet. probeer je je nu uit de oorlog te lullen omdat je weet dat jij nu volgende verdwenen speler wordt
 

DeletedUser

Guest
Wat ben jij een laag ventje cleo echt waar :mad:
Nu je gestopt bent heb je plots een grote mond, had het dan uitgevochten, en ga nu niet stoer doen omdat je veilig bent voor aanvallen, en niemand je meer iets kan maken. Ik zie de reden ook niet in waar jij stoer over moet doen, voor jou als speler kan ik dan ook helemaal geen respect opbrengen. Ik je trouwens verzoeken je kop hier niet meer te laten zien, ik denk niet dat er nu nog iemand behoefte aan heeft :cool:
 

DeletedUser16533

Guest
whoeoeoeoe ruik ik hier poep. peevee niet et hard likken aub he. anders wordt de clerck zo schraal en dat willen we niet. probeer je je nu uit de oorlog te lullen omdat je weet dat jij nu volgende verdwenen speler wordt

nee hoor, peevee en ik hebben altijd respect voor elkaar gehad en voor de oorlog kwamen we zelf zeer goed overeen

ps: ik ben al een tijdje gestopt op w7, dus heeft het geen nut dat peevee1 zou likken :D
 

DeletedUser25148

Guest
Wat ben jij een laag ventje cleo echt waar :mad:
Nu je gestopt bent heb je plots een grote mond, had het dan uitgevochten, en ga nu niet stoer doen omdat je veilig bent voor aanvallen, en niemand je meer iets kan maken. Ik zie de reden ook niet in waar jij stoer over moet doen, voor jou als speler kan ik dan ook helemaal geen respect opbrengen. Ik je trouwens verzoeken je kop hier niet meer te laten zien, ik denk niet dat er nu nog iemand behoefte aan heeft :cool:




zucht was toen ook al. kreeg niet voor niets een ban op dit foeum toen ik er NOG WAS ;P dus weet niet waar je het over hebt menneke/ en mn kop zie je hier niet. alleen mn typwijze :p hihi ach ja zou zeggen kom op w13 en vecht tegen me als een vent dan. daar heb je nwe kansen. en niet met andere namen he. net als ik gewoon eigen naam pakken.
 

DeletedUser25148

Guest
Zeer zwak dat we gaan beginnen schelden cleonito.
Let op je woorden a.u.b.!




uhmmm lees even. ik zeg zijn we weer berichten aan het veranderen. oftwel peevee maakt die woordjes denk ik allemaal. ja en ik geef antwoordt, is niet schelden:p
 

DeletedUser25148

Guest
Zeer zwak dat we gaan beginnen schelden cleonito.
Let op je woorden a.u.b.!




sorry maar wat scheld ik. peevee is goed met workshop dus ja. en ik las die nep berichten moet ik even reageren. is niet schelden. is realiteit. is vis tegenwoordig ookal een scheldwoord. is enkel een geur van zijn moeder . maar goed mensen veel plezier op w7. iedreen bedankt voor t medeleven wat ik nu krijg dankzij peevee . hij heeft heel w7 ingelicht dus .... verder hoop ik de meeste weer tegen te komen op w13 w5 of w3. ook peevee (voor andere doeleinden)
 

DeletedUser

Guest
zucht was toen ook al. kreeg niet voor niets een ban op dit foeum toen ik er NOG WAS ;P dus weet niet waar je het over hebt menneke/ en mn kop zie je hier niet. alleen mn typwijze :p hihi ach ja zou zeggen kom op w13 en vecht tegen me als een vent dan. daar heb je nwe kansen. en niet met andere namen he. net als ik gewoon eigen naam pakken.

Dus omdat je hier je zin niet krijgt en het niet gaat zoals jij het wil verwacht je dat al je rivalen vijanden naar wereld 13 gaan. Cleo had het heir uitgevochten en ga niet achteraf stoer doen.
En jou berichten ingame zijn zoals dat eene bericht van jou wat Peevee hier plaatste, zo zijn de meeste berichten. En dat jij niet weet wat het betekend als iemand zegt dat je je kop ergens beter niet meer kan laten zien is niet mijn schuld.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou willen vragen aan de moderators om dit topic te sluiten...

Ik ben alweer heel erg teleurgesteld in Cleonito,
vele spelers hebben hier hun steunbetuigingen neergepend, net zoals ikzelf...
het is echt betreurenswaardig als je dan de reacties van 'het slachtoffer' moet lezen....

sorry cleo, je gaat te ver, medelijden vragen, en die ook krijgen en dan opnieuw je 'mooiste' kant laten zien... het is heel erg triest met je gesteld das waar, maar ik weet niet of het aan je gezondheid ligt......
 

DeletedUser24343

Guest
uhmmm lees even. ik zeg zijn we weer berichten aan het veranderen. oftwel peevee maakt die woordjes denk ik allemaal. ja en ik geef antwoordt, is niet schelden:p


Peevee is geen doetje, en kan zijn eigen mannetje wel staan. Maar die pm die jij hem gestuurd hebt Cleo, die was echt.
peevee heeft hem nl geschokt doorgestuurd aan heel Gallia, gewoon omdat dit te ver ging.


Dus dames en heren moderators, sluit dit topic en snoer dit heerschap aub de mond, peevee was heer genoeg om de originele pm niet aan jullie te sturen. Had hij het wel gedaan dan hadden jullie Cleonito voor het leven geband, en een ieder die van zijn IP zou spelen.

Er zijn namelijk grenzen, en Cleonito heeft die grenzen van fatsoen ruim overschreden!!
 

DeletedUser18035

Guest
Peevee is geen doetje, en kan zijn eigen mannetje wel staan. Maar die pm die jij hem gestuurd hebt Cleo, die was echt.
peevee heeft hem nl geschokt doorgestuurd aan heel Gallia, gewoon omdat dit te ver ging.


Dus dames en heren moderators, sluit dit topic en snoer dit heerschap aub de mond, peevee was heer genoeg om de originele pm niet aan jullie te sturen. Had hij het wel gedaan dan hadden jullie Cleonito voor het leven geband, en een ieder die van zijn IP zou spelen.

Er zijn namelijk grenzen, en Cleonito heeft die grenzen van fatsoen ruim overschreden!!

peevee is zn lieverdje.. Je helpt weer een gerucht de wereld in en zoals wel vaker kunnen jullie geen bewijzen laten zien....
 

DeletedUser25172

Guest
Zowel Gallia als Cleonito ga een leven zoeken en doe er iets mee.
Deze discussies gaan zoals gewoonlijk weer nergens over.
Wat proberen jullie hier in godsnaam te bereiken? Waar gaat deze discussie over? Cleonito heeft blijkbaar een paar keer wat dingen gezegd die niet kunnen. Oke PUNT. Cleonito bestaat niet eens meer op w7, waar hebben we het dan over?

Sluit dit maar en Gallia ga je met echte dingen bezighouden. K32 bijvoorbeeld:p
 

DeletedUser24343

Guest
peevee is zn lieverdje.. Je helpt weer een gerucht de wereld in en zoals wel vaker kunnen jullie geen bewijzen laten zien....


Oxidator heeft volkomen gelijk, iedereen zou zich met andere dingen bezig moeten houden.
Alleen het regent hier en nick, ik hoef me niet te bewijzen...jullie geloven ze toch niet want dan schreeuwen jullie weer van manipulatie en photoshop enz..
 

DeletedUser16443

Guest
Oxidator heeft volkomen gelijk, iedereen zou zich met andere dingen bezig moeten houden.
Alleen het regent hier en nick, ik hoef me niet te bewijzen...jullie geloven ze toch niet want dan schreeuwen jullie weer van manipulatie en photoshop enz..

ehhmmm wie begon er ook alweer over manipulatie en photoshop, volgens mij was dat meneer Peevee, maar ik heb nog steeds niks van hem gehoord hoe je een doorgestuurd bericht kan aanpassen:D
 

DeletedUser16443

Guest
Waar is Peevee eigenlijk??? of heeft ie het te druk in Galia:D
 
Bovenaan