Komt dat zien, de EdelPARade vangt aan.

DeletedUser78510

Guest
Nog even terug te komen waarom ik zeg 5 mensen op een acc: ylh heeft sinds begin met zijn vriend gespeeld. Nu kwammen hellio en frozen bij. Hellionaire speelde ook met zijn maat.

Volgens mij is dat basis rekenen? :D

Je moet dus idd checken wie op je acc zit of stoppen met bullshit :D

Volgens mij mis jij de helft van de feiten. Ik denk dat ik als eigenaar van het account wel weet hoeveel man er op het account speelt? Verder weet ik helemaal niet waar je het vandaan haalt dat ik al reeds met iemand anders op het account speelde? Wat is het volgende gezever dat je uit je mouw gaat schudden?
 

DeletedUser74418

Guest
Mijn cynische alter ego zegt me dat dit een truc is omdat het account darkheerser bang is wahed massa op haar mik te krijgen. Door iedereen te laten denken dat owen niet meer speelt is de wrok misschien minder geworden :rolleyes:

Fa2 boys, hopelijk zijn je examens goed gegaan en ik moet stiekem wel bekennen dat ik genoten heb van alle ophef op het forum. Respect dat je zo sterk in je schoenen staat en bij je eigen standpunt durft te blijven. (Laten we immers eerlijk zijn, stabben is in principe niet tegen de spelregels en is dus een ethische kwestie)
 

DeletedUser72963

Guest
Volgens mij mis jij de helft van de feiten. Ik denk dat ik als eigenaar van het account wel weet hoeveel man er op het account speelt? Verder weet ik helemaal niet waar je het vandaan haalt dat ik al reeds met iemand anders op het account speelde? Wat is het volgende gezever dat je uit je mouw gaat schudden?


Een aap uit de mouw? Zou wel mooi zijn als dat zou passen.
 

DeletedUser59552

Guest
Voor de geïnteresseerden: de speler owen, van het account darkheerser, zal niet meer spelen. (dat ben ik)

klein verhaaltje voor de context:

Ik speelde met veel plezier op mijn manier tegen iedereen die maar wilde, helaas werd het pijnlijk duidelijk dat de normen en waarden veranderd zijn op tw en die staan mij niet aan.
Mijn co's en stam denken niet (meer) hetzelfde als ik op dat vlak en ondanks dat ik me wel wilde schikken heb ik geen plezier meer in het spel.

Aangezien ik op dit moment al bijna een maand niet meer heb gespeeld ingame vanwege mijn examens leek het mij een goed moment om ook niet meer terug te beginnen met spelen.
Ik zou mijzelf kennende toch nog altijd willen kata'n en cf"n en die mening blijven verdedigen net als een aantal andere zaken die niet gewaardeerd worden.

Dus aan iedereen die mij graag van de wereld wilde spelen, het is je gelukt :)

Mijn co's zullen doorspelen en aangezien die niet bij mij speelden toen ik de speler Millitant Atheist stabde zou je kunnen zeggen dat het account 'gezuiverd' is.

Om toch niet volledig als een koppig persoon over te komen:

Millitant Atheist mijn oprechte excuses voor de stab op het begin van de wereld.
Ik was toen en nog altijd me bewust van het slechte karakter van die daad en dat is ook iets wat ik niet opnieuw zou doe of nog zal doen aangezien ik toch stop.
Vanwege het feit dat ik dit destijds echt wel meende, al had ik dit niet tegen jou in persoon gezegd, was ik toch in par toegelaten.

Het is door mij dat amb par. zo haat dus wellicht, zoals jullie vaak gezegd hebben, kan het nu vriendelijker tegen elkaar :)


owen
Volwassen en nette reactie! Enige wat ik nog kan zeggen: jammer dat die excuses nu komen, maar beter laat dan nooit.
Veel succes verder!
 
Reactiescore
3.584
Voor de geïnteresseerden: de speler owen, van het account darkheerser, zal niet meer spelen. (dat ben ik)

klein verhaaltje voor de context:

Ik speelde met veel plezier op mijn manier tegen iedereen die maar wilde, helaas werd het pijnlijk duidelijk dat de normen en waarden veranderd zijn op tw en die staan mij niet aan.
Mijn co's en stam denken niet (meer) hetzelfde als ik op dat vlak en ondanks dat ik me wel wilde schikken heb ik geen plezier meer in het spel.

Aangezien ik op dit moment al bijna een maand niet meer heb gespeeld ingame vanwege mijn examens leek het mij een goed moment om ook niet meer terug te beginnen met spelen.
Ik zou mijzelf kennende toch nog altijd willen kata'n en cf"n en die mening blijven verdedigen net als een aantal andere zaken die niet gewaardeerd worden.

Dus aan iedereen die mij graag van de wereld wilde spelen, het is je gelukt :)

Mijn co's zullen doorspelen en aangezien die niet bij mij speelden toen ik de speler Millitant Atheist stabde zou je kunnen zeggen dat het account 'gezuiverd' is.

Om toch niet volledig als een koppig persoon over te komen:

Millitant Atheist mijn oprechte excuses voor de stab op het begin van de wereld.
Ik was toen en nog altijd me bewust van het slechte karakter van die daad en dat is ook iets wat ik niet opnieuw zou doe of nog zal doen aangezien ik toch stop.
Vanwege het feit dat ik dit destijds echt wel meende, al had ik dit niet tegen jou in persoon gezegd, was ik toch in par toegelaten.

Het is door mij dat amb par. zo haat dus wellicht, zoals jullie vaak gezegd hebben, kan het nu vriendelijker tegen elkaar :)


owen

Of jij nu speelt of niet, feit blijft wel dat jouw stam democratisch alsnog een stabber in huis heeft gehaald. Dus dit pleit Par zeker niet vrij, ook je co's weten op welk account ze terechtgekomen zijn en zagen er blijkbaar geen erg in om op een stabbers account te spelen. Darkheerser zal hoe dan ook voor de rest van de wereld bekend staan als het stab account van w51 daar valt niets meer aan te veranderen.

Neemt niet weg dat Par nog altijd meermaals heeft zitten clusterfucken (waar de leiding van Par ook achter stond). Is mij dan ook een raadsel waarom iemand in Par daar dan een probleem mee zou hebben dat jij daar ook gebruik van wilt maken.

Verder leuk dat je u als een man komt verontschuldigen, kan ik altijd wel waarderen. Echter veel te laat en het zal de situatie ook niet bepaald fel beïnvloeden. Moest Par opeens heel hard tegen stabs zijn, zien wij graag 1 dorpje van Dark afgestaan worden aan een AMB speler ter vergoeding van het gestabte verloren dorpje dat Militant heeft opgelopen.
 

DeletedUser75946

Guest

Of jij nu speelt of niet, feit blijft wel dat jouw stam democratisch alsnog een stabber in huis heeft gehaald. Dus dit pleit Par zeker niet vrij, ook je co's weten op welk account ze terechtgekomen zijn en zagen er blijkbaar geen erg in om op een stabbers account te spelen. Darkheerser zal hoe dan ook voor de rest van de wereld bekend staan als het stab account van w51 daar valt niets meer aan te veranderen.

Neemt niet weg dat Par nog altijd meermaals heeft zitten clusterfucken (waar de leiding van Par ook achter stond). Is mij dan ook een raadsel waarom iemand in Par daar dan een probleem mee zou hebben dat jij daar ook gebruik van wilt maken.

Verder leuk dat je u als een man komt verontschuldigen, kan ik altijd wel waarderen. Echter veel te laat en het zal de situatie ook niet bepaald fel beïnvloeden. Moest Par opeens heel hard tegen stabs zijn, zien wij graag 1 dorpje van Dark afgestaan worden aan een AMB speler ter vergoeding van het gestabte verloren dorpje dat Militant heeft opgelopen.

Allemaal goede reacties vanuit AMB over de stop van Owen, had ik niet verwacht haha, maar het bevalt me wel. :) Uiteraard zou Joker Joker niet zijn als hij niet met zo'n reactie afkwam dus daar kan ik ook wel mee leven.

Veel succes AMB met de oorlog, Ik kijk er in ieder geval al naar uit, t is te rustig geweest de voorbije weken.
Yoo
 
Reactiescore
3.584
Als je het niet eens bent met het gene ik zei mag je dat ook altijd verklaren waarom.
 
Reactiescore
1.454
Allemaal goede reacties vanuit AMB over de stop van Owen, had ik niet verwacht haha, maar het bevalt me wel. :) Uiteraard zou Joker Joker niet zijn als hij niet met zo'n reactie afkwam dus daar kan ik ook wel mee leven.

Veel succes AMB met de oorlog, Ik kijk er in ieder geval al naar uit, t is te rustig geweest de voorbije weken.
Yoo

Zo zijn wij bij AMB dan ook wel weer. Als je oprecht je excuus aanbiedt, kan je veel dingen goed maken.
Daarnaast hadden we ook niks persoonlijks tegen Owen, maar tegen de actie. Owen is een prima kerel verder en ondanks dat ik het vaak met hem mot had, hebben wij toch leuke gesprekken gevoerd.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Voor de geïnteresseerden: de speler owen, van het account darkheerser, zal niet meer spelen. (dat ben ik)

klein verhaaltje voor de context:

Ik speelde met veel plezier op mijn manier tegen iedereen die maar wilde, helaas werd het pijnlijk duidelijk dat de normen en waarden veranderd zijn op tw en die staan mij niet aan.
Mijn co's en stam denken niet (meer) hetzelfde als ik op dat vlak en ondanks dat ik me wel wilde schikken heb ik geen plezier meer in het spel.

Aangezien ik op dit moment al bijna een maand niet meer heb gespeeld ingame vanwege mijn examens leek het mij een goed moment om ook niet meer terug te beginnen met spelen.
Ik zou mijzelf kennende toch nog altijd willen kata'n en cf"n en die mening blijven verdedigen net als een aantal andere zaken die niet gewaardeerd worden.

Dus aan iedereen die mij graag van de wereld wilde spelen, het is je gelukt :)

Mijn co's zullen doorspelen en aangezien die niet bij mij speelden toen ik de speler Millitant Atheist stabde zou je kunnen zeggen dat het account 'gezuiverd' is.

Om toch niet volledig als een koppig persoon over te komen:

Millitant Atheist mijn oprechte excuses voor de stab op het begin van de wereld.
Ik was toen en nog altijd me bewust van het slechte karakter van die daad en dat is ook iets wat ik niet opnieuw zou doe of nog zal doen aangezien ik toch stop.
Vanwege het feit dat ik dit destijds echt wel meende, al had ik dit niet tegen jou in persoon gezegd, was ik toch in par toegelaten.

Het is door mij dat amb par. zo haat dus wellicht, zoals jullie vaak gezegd hebben, kan het nu vriendelijker tegen elkaar :)


owen


Netjese post Owen.. het ga je goed! Ik ken je bijna niet maar ik hoop dat je t speel plezier ooit terug vind en dan een tweede kans goed benut.

Nog even @Slabiack .

Heb nog nooit zoon mafketel zoals jij meegemaakt. Wat komt er een hoop onzin uit jou mond zeg.
 

DeletedUser77710

Guest
Om wat leven te blazen in dit topic:
Zijde 1:
Stammen: Par.
Zijde 2:
Stammen: AMB

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 9
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 63,262
Kant 2: 64,340
Verschil: 1,078

chart
 

Deleted User - 487871837

Guest
Om wat leven te blazen in dit topic:
Zijde 1:
Stammen: Par.
Zijde 2:
Stammen: AMB

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 9
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 63,262
Kant 2: 64,340
Verschil: 1,078

chart

Hoe zit het qua verslagen tegenstanders?
 
Reactiescore
246

DeletedUser74552

Guest
Leuke post @underground tacticz.! Het enige wat me stoort als neutrale omstander is dat er niet veel gezegd is over de geschiedenis van Par. Ik zou echt niet weten wie daar spelen of wat ze hebben gepresteerd om vernoemd te worden in dit oorlogstopic. Het is niet bepaald objectief geschreven, vooral niet met heel die pagina over dat gestab van Par. Terecht of niet dat vind ik jammer.

Verder succes aan beide partijen gewenst! Ik ga het zeker volgen.
 
Bovenaan