Komt dat zien, de EdelPARade vangt aan.

DeletedUser75946

Guest
Waar is de tijd dat een bepaald persoon dikke haat kreeg voor t edelen van enkele barbs om cluster te dichten.. Achja, ik vind het niet leuk, maar je doet maar, @bouwman en amb :p
 

Bijlagen

  • ltlol.jpg
    ltlol.jpg
    208,8 KB · Weergaven: 17
Reactiescore
1.165
Zoals ik al eerder had aangegeven heeft AMB een ontzettend lastige ligging gehad. Er zijn bij het oprichten van de stam spelers met een slechte ligging uitgenodigd en daardoor foutieve keuzes gemaakt. Keuzes die ik niet zou maken, maar gemaakt zijn en dan kan je er alleen maar het uiterst uithalen. Er is in het begin weinig leiding geweest. Samen met Martijn en Angelo hebben wij, samen met ons adviesteam, geprobeerd om de stam te trekken. Het leek goed te gaan totdat de echte fronten begonnen te vormen. Er is veel tijd gestoken in het bedenken/plannen van een massa. Inventariseren. Helaas kwamen er weinig (of veel te late) reacties. Stambelang leek niet op één te staan bij sommige accounts. Iets waar ik enorm veel op heb gehamerd, helaas kwam hier ook weinig respons op.
Wegens privé moesten Martijn en ik een stap terug doen uit de leiding en al vrij snel stopte ik ook. Naar wat ik heb gehoord is het sindsdien als pudding in elkaar gevallen. Helaas.

Ik wil hiermee geen natrap geven aan AMB, absoluut niet. Het was een gezellige stam en ik heb mij uiteraard vermaakt in de skypechat. Het is jammer om te zien dat een stam met toch wel potentie, is gevallen. Dit zijn in mijn opzicht toch wel de grootste "problemen" die AMB heeft doen falen.

Tl:dr mentaliteit en ligging was niet goed. RIP AMB.
 
Reactiescore
1.454
Ik wil Par. toch nog even feliciteren. Helaas kwam ik er achter (terwijl ik op vakantie ben) dat AMB gevallen is. Dit was natuurlijk wel te verwachten na de inactiviteit en motivatie binnen de stam. Ik sluit me overigens volledig aan bij wat @dialgaman heeft gezegd. Verder wil ik Par. nog wel een compliment geven. Jullie hebben het vrij goed uit gespeeld en hebben laten zien dat teamwork je een stuk verder brengt dan individuele klasse. Hopelijk kunnen jullie dit door zetten (en niet meer stabben!!! :p), want dan zal de eindstrijd erg interessant worden denk ik zo ;)

Nogmaals gefeliciteerd! Jullie hebben het verdient ;)
 

DeletedUser68950

Guest
AMB dacht even PAR te pakken, bleek toch net wat anders te gaan.
 
Bovenaan