Komt dat zien, de EdelPARade vangt aan.

DeletedUser77710

Guest
Aaaaaah, nu snap ik waarom Martijn in AMB zit :D

Volgens mij is het vrij normaal dat iedere top spelers hier en daar mb's (op deze wereld aanvalsslaafjes :p) en dorpenbouwers heeft :p

HAP HAP HAP

Dan niet zagen tegen Par. (wait)
 
Reactiescore
1.454
@sir thrones , ik zaag ook niet tegen Par., maar zeg juist dat je die wel moet meerekenen. Ik ben vandaag nog tegen een stack aangelopen van ongeveer 30k op een DAMAGE speler en dit terwijl hij geen deff meer heeft. We hebben een recap van dark gekregen 1 sec na onze edeltrein op 1 van hun dorpen. Dan kan je zeggen dat ze toch wel zeker samen werken. Dat zeg ik dan ook. Dat is niet zagen, dat is een realistisch beeld scheppen ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ah altijd leuk. Spelers die accounts vermelden terwijl ze niet veelzeggende spelers zijn....

Communiceren is zeker belangrijker dan inloggen?
Trust me, als je als stam 0x commentaar hebt op mijn doen en laten en niet tegen me praat ben ik ook een leuke speler om erbij te hebben.
Zijn vast wel meer die 0 interesse hebben in communicatie met de stam of ingame.

En verduidelijking:
Wanneer je me irriteert is het je eigen schuld als ik dan het account delete gooi :eek:
 

DeletedUser69389

Guest

Dan mag jij eens zeggen wie je bent en in welke tijd je op Immortal speelde. Want van de spelers die iets toevoegden toen accounts bij mij in de stam zaten op W23 destijds ken ik nagenoeg iedereen wel van kwa naam.
 
Reactiescore
141
Dan mag jij eens zeggen wie je bent en in welke tijd je op Immortal speelde. Want van de spelers die iets toevoegden toen accounts bij mij in de stam zaten op W23 destijds ken ik nagenoeg iedereen wel van kwa naam.

Als je goed bent in lezen zie je dat mijn naam Jesse is. Verder ben ik er pas bij gekomen net voordat de 'strijd' tegen Target begonnen was. Dit was rond maart 2015. Dus nee, was er niet bij vanaf het begin maar heb wel mijn steentje bij mogen dragen aan het account.
 

DeletedUser69389

Guest
Als je goed bent in lezen zie je dat mijn naam Jesse is. Verder ben ik er pas bij gekomen net voordat de 'strijd' tegen Target begonnen was. Dit was rond maart 2015. Dus nee, was er niet bij vanaf het begin maar heb wel mijn steentje bij mogen dragen aan het account.

Mooi dat je het zelf even bevestigd. Een typische gloryhunter die niet meedeed toen het er daadwerkelijk om ging tegen een Drunk, Voodoo of Serve. In de tijd dat het account in de stam Mori zat.
 

DeletedUser77689

Guest
op zo'n manier kan je alle stats in het voordeel van AMB laten zijn

Ik heb niet de moeite genomen om de stats te snappen maar ben wel van mening dat je stammen waar de vijand bg mee heeft en samen aanvalt je ze wel gewoon als 1 partij kan rekenen. Duitsland had de grote oorlog gewonnen als amerika de stats niet had vertekend :D

Je zou eens moeten weten hoeveel (inactieve) reserve (mascotte)spelers/co's hebben ;)

ik ben opzich wel benieuwd, die mennekes hebben ons helemaal in moraalridder licht gezet. Weet niet of ik daar heel tevreden mee ben

Ah altijd leuk. Spelers die accounts vermelden terwijl ze niet veelzeggende spelers zijn....

Ik vond dit in eerste instantie beetje flauwe opmerking naar iemand die duidelijk niet vaak aanwezig is op het AF. Toen ik hier zelf voor het eerst kwam heb ik het wel goed verpest voor mezelf maar merkte toen al wel op dat je als onbekende/nieuwelingen/vijand best een hard time kan hebben op het forum, puur omdat alles dat je zegt naar de mond van de gespreksleiders moet staan anders word je direct gebashed.

Maargoed als iemand pronkt met een account waarop niet veel zeggende dingen zijn gebeurt door de desbetreffende speler (aanname sorry als ik je beledig Jesse) dan is het idd nietecht mooi om te pronken met het account. Verder wel fijn dat je gewoon duidelijk maakt op welk account je speelt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
141
Ik vond dit in eerste instantie beetje flauwe opmerking naar iemand die duidelijk niet vaak aanwezig is op het AF. Toen ik hier zelf voor het eerst kwam heb ik het wel goed verpest voor mezelf maar merkte toen al wel op dat je als onbekende/nieuwelingen/vijand best een hard time kan hebben op het forum, puur omdat alles dat je zegt naar de mond van de gespreksleiders moet staan anders word je direct gebashed.

Maargoed als iemand pronkt met een account waarop niet veel zeggende dingen zijn gebeurt door de desbetreffende speler (aanname sorry als ik je beledig Jesse) dan is het idd nietecht mooi om te pronken met het account. Verder wel fijn dat je gewoon duidelijk maakt op welk account je speelt :)

Vind het niet beledigend hoor ;) Verder heb ik uiteindelijk toch mijn bijdrage geleverd aan het account een aan MOAB. Heb er met veel plezier destijds mijn tijd in gestoken en heb daar met een geweldig team kunnen en mogen samenspelen. Pronken is denk ik een verkeerd woord, maar ik vind wel dat ik mag vermelden dat ik wat bereikt heb daar.
 

DeletedUser69389

Guest
Vind het niet beledigend hoor ;) Verder heb ik uiteindelijk toch mijn bijdrage geleverd aan het account een aan MOAB. Heb er met veel plezier destijds mijn tijd in gestoken en heb daar met een geweldig team kunnen en mogen samenspelen. Pronken is denk ik een verkeerd woord, maar ik vind wel dat ik mag vermelden dat ik wat bereikt heb daar.

Behalve dat er op dat moment nog weinig viel te bereiken en er uberhaupt amper iets gepresteerd kon worden. Behalve wat schermutselingen over en weer en bb's edelen...
 
Reactiescore
141
Behalve dat er op dat moment nog weinig viel te bereiken en er uberhaupt amper iets gepresteerd kon worden. Behalve wat schermutselingen over en weer en bb's edelen...

Weet niet welke wereld jij nog gezien hebt maar goed. Als het je goed doet om zo te blijven doen moet je t vooral blijven doen. Sws een beetje onnozel gebrabbel van je maar goed, laat het varen.
 

DeletedUser69389

Guest
Weet niet welke wereld jij nog gezien hebt maar goed. Als het je goed doet om zo te blijven doen moet je t vooral blijven doen. Sws een beetje onnozel gebrabbel van je maar goed, laat het varen.

Kijkend naar mijn AF acc kun je concluderen dat ik member van Mori was, de voorloper van MOAB, daar was ik ook leider van voor een periode. Later ook nog een poos gespeeld in MOAB bij Joey op Pazzo.
 
Reactiescore
3.576
Toen ik hier zelf voor het eerst kwam heb ik het wel goed verpest voor mezelf maar merkte toen al wel op dat je als onbekende/nieuwelingen/vijand best een hard time kan hebben op het forum, puur omdat alles dat je zegt naar de mond van de gespreksleiders moet staan anders word je direct gebashed.

Dat is dan een foute vaststelling :D Ik als ervaringsdeskundige op het AF zal het merendeel van de situaties eens neerschetsen.

Nieuweling: Ik praat BS er zit geen enkele logica in wat ik zeg.
Pro: Dat slaagt echt op niets omdat, dit en dat en daarom.
Nieuweling: Ik vind toch dat het zo is.
Pro: Wrm vind je dat?
Nieuweling: idk gewoon zo zie ik dat.
Pro: Wat vind je van mijn uitleg?
Nieuweling: Ik ben het daar niet mee oneens, mijn optie lijkt mij toch beter.
Pro: Waar ben je het niet met mijn uitleg eens?
Nieuweling: Ik vind je uitleg niet echt onjuist maar mijn manier vind ik gewoon beter.
Pro: Maar leg nu eens gewoon uit waarom jouw aanpak beter zou zijn als het mijne, ik heb mijn argumentatie erbij gezet wees zo vrij de jouwe ook uit te leggen en het verschil aan te kaarten.
Nieuweling: pff jullie denken het ook altijd beter te weten,...
Pro: Nee ik vraag gewoon duidelijk wat nu het verschil is, is het zo moeilijk om gewoon een deftige uitleg te geven?
Nieuweling: Dit heeft dus echt geen zin he jullie kunnen nooit toegeven eens fout te zitten.
Pro: Jonge flip eens niet zo ik kan er ook niet aandoen dat jij niet kan inzien dat mijn visie beter is.
Nieuweling: Is het omdat ik niet bij je in de stam zit dat je zo op de man moet spelen?

De pro gaat naar de stamchat: Jezus christus er zit weer ne slimme op het AF waar ik mijn tijd niet in zou moeten steken.

Conclusie: Iedereen is welkom op het AF, maar kom je visie gewoon eens deftig uitleggen en begin niet meteen te wenen als iemand je tegenspreekt. Wat je dan moet doen is deftig lezen en logisch redeneren. Er is nog nooit iemand afgeblaft omdat hij een verschillende mening heeft, het moet alleen wel op iets slaan indien niet de kritiek accepteren en niet arrogant worden want als je domme dingen zegt en arrogant word dan krijg je inderdaad de volle lading.

Vind het niet beledigend hoor ;) Verder heb ik uiteindelijk toch mijn bijdrage geleverd aan het account een aan MOAB. Heb er met veel plezier destijds mijn tijd in gestoken en heb daar met een geweldig team kunnen en mogen samenspelen. Pronken is denk ik een verkeerd woord, maar ik vind wel dat ik mag vermelden dat ik wat bereikt heb daar.

Wat heb je in MOAB dan gedaan? Pak slaag van Target gekregen toen een afspraak gemaakt voor gedeelde wereldwinst (enkele maanden verder toen de fusie maar uitbleef is de afspraak verbroken geweest), Target al half op bb en met 600 mil, 200 mil aan inactieve accounts ge edeld. Leg mij de prestatie maar eens uit :D Je account had niet eens een front geloof ik.
 

DeletedUser59552

Guest
Als je goed bent in lezen zie je dat mijn naam Jesse is. Verder ben ik er pas bij gekomen net voordat de 'strijd' tegen Target begonnen was. Dit was rond maart 2015. Dus nee, was er niet bij vanaf het begin maar heb wel mijn steentje bij mogen dragen aan het account.
Maar goed dat je strijd tussen haakjes zet... Er was werkelijk waar niks meer te doen buiten bbs edelen op die wereld, omdat er afspraken werden gemaakt voor wereldwinst moab en target. Dat Jannes dit uitstelde, omdat hij grootste grootmacht van tw wilde halen (en dit vervolgens niet deed), leidde tot een oorlog waar alleen MOAB zin in had. Volgens mij is half target na die oorlogsverklaring ook gewoon op delete gegaan, omdat het al te lang duurde en het einde nog lang niet in zich was.
 
Bovenaan