Komt dat zien, de EdelPARade vangt aan.

Reactiescore
1.167

DeletedUser73904

Guest
Wat verwacht jij van een pm die zo loopt, en ook nog eens om kwart voor 5 s nachts is? Niet bepaald het moment en de manier om om medeleven te vragen. Beetje vreemde vogel ben jij
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Reactie van yourlasthope was gewoon prima, dat Slabiack tussen al die onnozelheid ineens een zwaargeladen bericht wil verzenden en dan verwacht dat er in begrafenissfeer wordt verder gedaan is gewoon een beetje dom.
 

DeletedUser78510

Guest
gelukkig doet AMB nooit aan makkelijke dorpjes pakken. grappig dat YLH van 1 persoon naar 5 op 1 acc gingen binnen een maand :D
Hellionaire met zijn maat, Frozen In Time en nog een
5 personen? Dan zitten er mensen op mijn account waar ik niets van weet :eek:
 

DeletedUser59552

Guest
Wij spelen ook maar met 4 op het account maar als ik mijn ego meetel zijn we met 17. Weet niet precies hoe Slabiack dat bij jullie berekend heeft.
Als ik mijn iq verdeel om een gemiddeld iq per persoon te krijgen, spelen we met 298 spelers :O
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Was eigenlijk ingespeeld op het feit dat de gemiddelde speler een laag IQ had, maar mijn mede laag IQ genoten ontgingen het (slechte) mopje van me :)
 

DeletedUser75090

Guest
Wat verwacht ik om 4 uur s nachts? Misschien beetje respect?
Over mij mag die van alles vertellen, maar waarom zou je godsnaam over iemands vader beginnen?
En dat jullie dat ook heel normaal vinden, laat weer niveau. Van amb zien.
Jullie maken zeker nog steeds van "je moeder" grappen?

Jullie reactie lijkt beetje op die van eu over immigranten, want.. dat is toch zn cultuurn kunnen we niets aan doen, toch?

Nog even terug te komen waarom ik zeg 5 mensen op een acc: ylh heeft sinds begin met zijn vriend gespeeld. Nu kwammen hellio en frozen bij. Hellionaire speelde ook met zijn maat.

Volgens mij is dat basis rekenen? :D

Je moet dus idd checken wie op je acc zit of stoppen met bullshit :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat verwacht ik om 4 uur s nachts? Misschien beetje respect?
Over mij mag die van alles vertellen, maar waarom zou je godsnaam over iemands vader beginnen?
En dat jullie dat ook heel normaal vinden, laat weer niveau. Van amb zien.
Jullie maken zeker nog steeds van "je moeder" grappen?

Jullie reactie lijkt beetje op die van eu over immigranten, want.. dat is toch zn cultuurn kunnen we niets aan doen, toch?

Ik stel voor dat jij geen PM's meer stuurt dan hoef je je hier ook niet belachelijk te komen maken.
 

DeletedUser10303

Guest
Voor de geïnteresseerden: de speler owen, van het account darkheerser, zal niet meer spelen. (dat ben ik)

klein verhaaltje voor de context:

Ik speelde met veel plezier op mijn manier tegen iedereen die maar wilde, helaas werd het pijnlijk duidelijk dat de normen en waarden veranderd zijn op tw en die staan mij niet aan.
Mijn co's en stam denken niet (meer) hetzelfde als ik op dat vlak en ondanks dat ik me wel wilde schikken heb ik geen plezier meer in het spel.

Aangezien ik op dit moment al bijna een maand niet meer heb gespeeld ingame vanwege mijn examens leek het mij een goed moment om ook niet meer terug te beginnen met spelen.
Ik zou mijzelf kennende toch nog altijd willen kata'n en cf"n en die mening blijven verdedigen net als een aantal andere zaken die niet gewaardeerd worden.

Dus aan iedereen die mij graag van de wereld wilde spelen, het is je gelukt :)

Mijn co's zullen doorspelen en aangezien die niet bij mij speelden toen ik de speler Millitant Atheist stabde zou je kunnen zeggen dat het account 'gezuiverd' is.

Om toch niet volledig als een koppig persoon over te komen:

Millitant Atheist mijn oprechte excuses voor de stab op het begin van de wereld.
Ik was toen en nog altijd me bewust van het slechte karakter van die daad en dat is ook iets wat ik niet opnieuw zou doe of nog zal doen aangezien ik toch stop.
Vanwege het feit dat ik dit destijds echt wel meende, al had ik dit niet tegen jou in persoon gezegd, was ik toch in par toegelaten.

Het is door mij dat amb par. zo haat dus wellicht, zoals jullie vaak gezegd hebben, kan het nu vriendelijker tegen elkaar :)


owen
 
Reactiescore
1.454
Voor de geïnteresseerden: de speler owen, van het account darkheerser, zal niet meer spelen. (dat ben ik)

klein verhaaltje voor de context:

Ik speelde met veel plezier op mijn manier tegen iedereen die maar wilde, helaas werd het pijnlijk duidelijk dat de normen en waarden veranderd zijn op tw en die staan mij niet aan.
Mijn co's en stam denken niet (meer) hetzelfde als ik op dat vlak en ondanks dat ik me wel wilde schikken heb ik geen plezier meer in het spel.

Aangezien ik op dit moment al bijna een maand niet meer heb gespeeld ingame vanwege mijn examens leek het mij een goed moment om ook niet meer terug te beginnen met spelen.
Ik zou mijzelf kennende toch nog altijd willen kata'n en cf"n en die mening blijven verdedigen net als een aantal andere zaken die niet gewaardeerd worden.

Dus aan iedereen die mij graag van de wereld wilde spelen, het is je gelukt :)

Mijn co's zullen doorspelen en aangezien die niet bij mij speelden toen ik de speler Millitant Atheist stabde zou je kunnen zeggen dat het account 'gezuiverd' is.

Om toch niet volledig als een koppig persoon over te komen:

Millitant Atheist mijn oprechte excuses voor de stab op het begin van de wereld.
Ik was toen en nog altijd me bewust van het slechte karakter van die daad en dat is ook iets wat ik niet opnieuw zou doe of nog zal doen aangezien ik toch stop.
Vanwege het feit dat ik dit destijds echt wel meende, al had ik dit niet tegen jou in persoon gezegd, was ik toch in par toegelaten.

Het is door mij dat amb par. zo haat dus wellicht, zoals jullie vaak gezegd hebben, kan het nu vriendelijker tegen elkaar :)


owen

Owen, het ga je goed jongen. Het is vrij duidelijk dat je toch wel dergelijk spijt hebt van je acties en dat respecteer ik ten zeerste. Hopelijk heb je geleerd van de situatie en zal je het niet weer doen in toekomstige werelden.

PS: je bent niet de enige die de haat heeft lopen oproepen hoor :p
 

DeletedUser78087

Guest
Voor de geïnteresseerden: de speler owen, van het account darkheerser, zal niet meer spelen. (dat ben ik)

klein verhaaltje voor de context:

Ik speelde met veel plezier op mijn manier tegen iedereen die maar wilde, helaas werd het pijnlijk duidelijk dat de normen en waarden veranderd zijn op tw en die staan mij niet aan.
Mijn co's en stam denken niet (meer) hetzelfde als ik op dat vlak en ondanks dat ik me wel wilde schikken heb ik geen plezier meer in het spel.

Aangezien ik op dit moment al bijna een maand niet meer heb gespeeld ingame vanwege mijn examens leek het mij een goed moment om ook niet meer terug te beginnen met spelen.
Ik zou mijzelf kennende toch nog altijd willen kata'n en cf"n en die mening blijven verdedigen net als een aantal andere zaken die niet gewaardeerd worden.

Dus aan iedereen die mij graag van de wereld wilde spelen, het is je gelukt :)

Mijn co's zullen doorspelen en aangezien die niet bij mij speelden toen ik de speler Millitant Atheist stabde zou je kunnen zeggen dat het account 'gezuiverd' is.

Om toch niet volledig als een koppig persoon over te komen:

Millitant Atheist mijn oprechte excuses voor de stab op het begin van de wereld.
Ik was toen en nog altijd me bewust van het slechte karakter van die daad en dat is ook iets wat ik niet opnieuw zou doe of nog zal doen aangezien ik toch stop.
Vanwege het feit dat ik dit destijds echt wel meende, al had ik dit niet tegen jou in persoon gezegd, was ik toch in par toegelaten.

Het is door mij dat amb par. zo haat dus wellicht, zoals jullie vaak gezegd hebben, kan het nu vriendelijker tegen elkaar :)


owen

Excuses worden zeer op prijs gesteld. Je kan er natuurlijk niet van uit gaan een vieze actie te plegen, lange tijd later sorry te zeggen en dan verwachten dat het goed is, maar het is in ieder geval een stap in de goede richting wat erg gewaardeerd wordt vanuit deze kant. Zoals ik al eerder had aangegeven was dit ook de reden van mijn post over jouw stab: het laten inzien dat het fout was en het niet nog maals doen.. Gelukt dus :)

Het beste verder, hopelijk heb je je examens gehaald?..

/Cas
 
Bovenaan