Kek prentjesspot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
420
Je kunt slim PP verdienen op verschillende manieren. En voor €50 kun je al eens heel gek doen hoor. Wat is €50 nu als €100 niks is voor die blikje in die water.
 

DeletedUser71723

Guest
Zat wat te brainstormen over hoe deze wereld nog leuker zou kunnen zijn.
a2bdf5dc1f896f7e138418ed35415430.png
 

DeletedUser73642

Guest
Vind die boosters altijd al dom, maar die Barbarendorp Rover is wel een lachertje voor W63 :p
 

Deleted User - 487957951

Guest
Die inventaris is toch wereld specifiek toch? (lees: enkel op w63 te gebruiken)
 

DeletedUser79332

Guest
Ik denk dat hij bedoelde dat als het wereld gebonden is, er dan überhaupt zo'n bonus uitgereikt wordt met deze wereldinstellingen.
Hier heeft hij een punt.
Inno zou imo beter naar de bonussen/boosters kunnen kijken per wereld. Deze is hierin het goede voorbeeld denk ik.!
 

DeletedUser79481

Guest
Ik denk dat hij bedoelde dat als het wereld gebonden is, er dan überhaupt zo'n bonus uitgereikt wordt met deze wereldinstellingen.
Hier heeft hij een punt.
Inno zou imo beter naar de bonussen/boosters kunnen kijken per wereld. Deze is hierin het goede voorbeeld denk ik.!
Een item wereldgebonden maken is niet zo moeilijk.
maar om het verkrijgen van items aan te passen per wereld, dat is daadwerkelijk een paar uurtjes code aanpassen, dat kan je toch niet van ze vragen? :p
 

DeletedUser79332

Guest
Een item wereldgebonden maken is niet zo moeilijk.
maar om het verkrijgen van items aan te passen per wereld, dat is daadwerkelijk een paar uurtjes code aanpassen, dat kan je toch niet van ze vragen? :p

Alsof die eend het zo druk heeft. :rolleyes: Broedt seizoen is al een tijdje over.;):p
 

DeletedUser4771

Guest
Inno zou imo beter naar de bonussen/boosters kunnen kijken per wereld. Deze is hierin het goede voorbeeld denk ik.!

Inno geeft geen fuck meer joh. Eindfase van dit spel getekend door de premiumbeurs open te gooien. Lekker nog wat geld trekken uit de oude formule zonder R&D en innovatie kosten. Kenmerkend voor een bedrijf dat een product afschrijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan