Kek prentjesspot

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71723

Guest
Soms denk ik dat het niveau van TW het dieptepunt heeft bereikt... en dan kijk ik weer op het forum en zie ik dat het nog veeeeel erger kan.

Het kan nog erger!
883d6f505893cd6cc20e2aac5d6208f9.png
 

DeletedUser71723

Guest
Als je hem niet snapt, kijk dan even naar ranglijst ODA en rang 1 ODD.
Je hoeft niet ver te zoeken ^^

6f5e79c752d823317ab3064096a07e1e.png
85b084e134d01617b27a0f312dbce985.png

ab598870896051ba0e53603b3730a647.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79644

Guest
Dans voor me, aap

Zeauw, Wereld 61 zit precies wel vol met grapjassen en lolbroeken. Jammer dat ik daar niet speel zeg, zou me wel kunnen rot-amuseren met dit hoogstaand niveau'tje van grappen en grollen!

Ixdee
 
Reactiescore
420
Je hoeft heus geen 2K PP per dag erin te steken om rang 1 te zijn hoor. Het is ook een kwestie van slim en efficiënt met je PP om te gaan.
 

DeletedUser71723

Guest
Je hoeft heus geen 2K PP per dag erin te steken om rang 1 te zijn hoor. Het is ook een kwestie van slim en efficiënt met je PP om te gaan.

Kijk nr twstats van rang 1 :p Hij bouwt zen dorpen dat hij overneemt sneller op dan mogelijk zonder pp, plus al die munten en edels heb je op dit tempo heus niet zonder deftig te kunnen farmen hoor ;) Kzeg niet dat hij niet efficient speelt, maar er is ook veel pp mee gemoeid
 
Reactiescore
420
Kijk nr twstats van rang 1 :p Hij bouwt zen dorpen dat hij overneemt sneller op dan mogelijk zonder pp, plus al die munten en edels heb je op dit tempo heus niet zonder deftig te kunnen farmen hoor ;) Kzeg niet dat hij niet efficient speelt, maar er is ook veel pp mee gemoeid

Ik beweer ook niet dat dat team geen PP gebruikt maar dat doet quasi iedereen tegenwoordig. Ik heb genoeg werelden gezien en zelf ook gespeeld waarin mensen die dubbel zoveel PP gebruikt hadden als mij toch een aardige achterstand hebben opgelopen. Eens je productie hebt waardoor je gebouwen kunt uppen dan kun je overige GS weer doorschuiven naar andere dorpen. Op deze manier is het erg logisch dat die andere dorpen sneller uitbouwen dan normaal. Verder is TWstats ook niet 100% betrouwbaar als het erop aankomt.
 
Reactiescore
1.454
Iemand met chronisch geld te veel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan