Kek prentjesspot

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61134

Guest
Hardware & Software engineering (HBO) krijg je ook alleen de BSc en geen Ing
 

DeletedUser71723

Guest
Alsof die titel me iets uitmaakt. Khoef me hier voor niemand te bewijzen. En heb hier ook tegen niemand iets, maakt me dan ook totaal niet uit wat iedereen doet. Iedereen is gelijk voor me. Buiten rene, op rene kijk ik neer.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Kan niet wachten tot je later men secretaresse bent. Of je men kindjes moet opvoeden als kleuterleidster of men toiletten mag schoonmaken.

Iedereen is gelijk voor me.
Je lijkt toch wel tamelijk hard aan te geven dat secretarreses, opvoeders of schoonmakers iets minder gelijk zijn?

giphy.gif
 

DeletedUser79644

Guest
Je kan niet eerst miljoenen mensen door het slijk halen die een bepaalde baan verrichten, en daarna doodleuk zeggen dat iedereen gelijk voor je is. Jij voelt je beter dan een ander, je zal het misschien niet letterlijk toegeven maar iemand met een beetje verstand in z'n kop die door de regeltjes heen kan lezen weet wel dat je dat bedoelt. Ik denk dat je, bovenop narcisme, ook nog last hebt van schizofrenie, Vetus. De ene moment zeg je zus, de andere zo.

Jij was woonachtig te Aalst, zei je mij eerder he? Ik heb wat opzoekwerk gedaan, als iemand die op straat leeft, volgens jou, heb ik daar toch de tijd voor.

https://www.goudengids.be/zoeken/psychiatrie/Aalst/

Bedanken kan me later, als ze je weer vrijgelaten hebben en jij klaar bent voor de échte wereld!
 

DeletedUser71723

Guest
Je kan niet eerst miljoenen mensen door het slijk halen die een bepaalde baan verrichten, en daarna doodleuk zeggen dat iedereen gelijk voor je is. Jij voelt je beter dan een ander, je zal het misschien niet letterlijk toegeven maar iemand met een beetje verstand in z'n kop die door de regeltjes heen kan lezen weet wel dat je dat bedoelt. Ik denk dat je, bovenop narcisme, ook nog last hebt van schizofrenie, Vetus. De ene moment zeg je zus, de andere zo.

Jij was woonachtig te Aalst, zei je mij eerder he? Ik heb wat opzoekwerk gedaan, als iemand die op straat leeft, volgens jou, heb ik daar toch de tijd voor.

https://www.goudengids.be/zoeken/psychiatrie/Aalst/

Bedanken kan me later, als ze je weer vrijgelaten hebben en jij klaar bent voor de échte wereld!

Er is een reden waarom jouw stad een gevangenis heeft en de mijne niet he rene. En wow, had niet verwacht dat je zo moeilijke woordjes ging kennen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Er is een reden waarom jouw stad een gevangenis heeft en de mijne niet he rene.
Omdat Aalst arm is?
Wat een loze argumenten haal jij boven, bespaar ons die echte P&P die jij droomt ooit te voeren
 

DeletedUser79644

Guest
Er is een reden waarom jouw stad een gevangenis heeft en de mijne niet he rene. En wow, had niet verwacht dat je zo moeilijke woordjes ging kennen.

Er zijn maar 3 gevangenissen in heel Oost-Vlaanderen, waar gaat dat krapuul van Aalst naartoe denk je? Zullen er hier meer zitten dan mensen van mijn stad, Aalst heeft veel meer marginale inwoners en het is algemeen geweten dat marginalen meer illegale dingen doen om rond te kunnen komen. Wij noemen jullie stad niet voor niets 'marginaalst' he.
 

DeletedUser71723

Guest
Omdat Aalst arm is?
Wat een loze argumenten haal jij boven, bespaar ons die echte P&P die jij droomt ooit te voeren

Ik hoef echt niet te luisteren naar nobody's zoals jij of rene hoor. Dus ga jullie anders beide eerst is bewijzen voor jullie hier stoer komen doen op het AF. Bedankt.
 
Reactiescore
831
Ik hoef echt niet te luisteren naar nobody's zoals jij of rene hoor. Dus ga jullie anders beide eerst is bewijzen voor jullie hier stoer komen doen op het AF. Bedankt.

Nobody's? Hij heeft classic langer als jou overleefd en zal waarschijnlijk w63 langer overleven :rolleyes:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dus omdat je "hem niet serieus" nam, ga je lopen bij de eerste incs? Apart
 

DeletedUser79644

Guest
Blijkt zelf correct te zijn :eek: men excuses

Zijn gewoon zijn eigen andere accounts (alts) hoor. Er speelt echt niemand anders onder die naam, is iets verzonnen van hem.

@Vetus Jij hebt helemaal geen "fanboys" man, narcistje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan