DeletedUser79644
Guest
Ja wat verwacht je, die rene is hier hele tijd bezig over persoonlijke zaken en het echte leven. Als ik hem aanspreek over de game verandert hij telkens naar rl. En dan zit je hem nog te steunen ook.
Sorry maar ik ga mij niet laten verwijten zonder mij te verdedigen.
En nee hoor, ben zeker dat iedereen die richting aankan, zeker rene!
Zoals ik IG al zei, mama en papa betalen alles voor je, je zei letterlijk tegen mij "ik ga nooit naar de les" dus dan weten we ook weeral wat voor iemand je echt bent. Weer zo een 'eeuwige student' die tot z'n 25 blijft studeren om dan uiteindelijk te stoppen en gewoon gaat werken zoals een normaal persoon met een middelbaar diploma. Iedereen studeert hogere richtingen tegenwoordig, je doet alsof het nog de jaren '70 is waar het alleen voor de' elite' is
Je hebt een vuile persoonlijkheid, Tommeke, en ik denk dat niemand jou hier echt mag. Ik shitpost en jij hapt telkens toe, telkens komen we meer en meer te weten over hoe jij echt in elkaar zit.
Maar even serieus nu, iemand die het verschil tussen 'u' en 'uw' nog niet weet ("hurr durr it's the internet, grammar nazi!!!") heeft echt gewoon een laag IQ, je zit dan nog eens uit te pakken met een richting die je van thuis volledig betaald krijgt, zegt IG dat je nooit naar de les gaat, en dan moeten wij alsnog echt gaan geloven dat je écht slim bent? Je bent één van de domste mensen die hier op TW, of op z'n minst toch het AF, rondlopen. Dus stop met die zever man, it's time to grow up. Dat je niet van de snuggerste bent is één ding, maar stop alstublieft telkens met dat gestoef over die kut richting die je studeert. Een toekomstig 'ingenieur' die de ene typfout na de andere maakt, de mensen gaan veel vertrouwen hebben in je later
Report me nu maar weer, idgaf dat ik permabanned word. Hou gewoon eindelijk eens je bek en ga nog eens fuseren ofzo.