Kek prentjesspot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
408
Dit topic maak ik aan omdat ik ook eens een eigen topic op het wereldforum wil.

De top 50 op deze wereld:

1640e3dbb993b9087ea7c7dee578a1ab.gif
 

DeletedUser55797

Guest
Ugh, dat kan tegenwoordig ook al? Wauw, echt al te lang niet meer hier geweest. Ik zal het wss oldskool doen met een PA alleen.
 

DeletedUser79672

Guest
Bovenstaande leek een misverstand te zijn van mij...
Een te kort aan slaap en te snel willen lezen heeft ervoor gezorgd dat ik Red Sky at Morning verkeerd verstond.
Zijn bedoelingen waren niet om mensen om te kopen met pp, maar op pbg te worden en een scoutaanval als vriendendienst te vragen.

Ik handelde te overhaast en incorrect wat zorgde voor veel onnodige commotie.
Heb mij al verontschuldigd naar hem toe en hoop dat hij niet in onnodige miserie komt...
 

DeletedUser71723

Guest
Haha grappig om te zien hoe ver TW is gekomen nowadays... zal grotendeels altijd een plaats voor noobs blijven en maar paar ervaren spelers.
Verkennen voor pp o_O:confused2::confused2::confused2:
 

DeletedUser71723

Guest
Ik heb zojuist gezegd dat het een misverstand was???
Haha alsof dat het goed praat, moest het geen misverstand geweest zijn van je baasje had je alsnog dat bericht gemeend gestuurd. Is gewoon te grappig maatje :biggrin:
 

DeletedUser79672

Guest
Ja redsky is je baasje toch? Jij moet zen opdrachten vervullen.
uhm nee dat zie je verkeerd, hij contacteerde mij zo'n 6u geleden omdat hij mensen zocht voor pbg, ervoor kende ik hem niet eens en ik ga zeker niet luisteren naar iemand lol, heb wel betere dingen te doen
 

Deleted User - 487776907

Guest
Mocht het om een misverstand gaan, dan excuses. Toch blijft het komisch om zoiets te lezen mocht het werkelijkheid zijn geweest.
 

DeletedUser61134

Guest
Sws waarom verkennen.
Als je goed hard boost op eenheden win je altijd, die noobs zonder 100k PP bouwen niet eens genoeg def om 1/10de te blocken.

TW spelen zonder PP, wat mankeert hun zeg.
Moeten ze maar PP besteden, anders vragen ze om edels.
 
Reactiescore
533
Mocht het om een misverstand gaan, dan excuses. Toch blijft het komisch om zoiets te lezen mocht het werkelijkheid zijn geweest.
Twijfel er niet aan dat het zo is hoor. Nu ff eruit proberen lullen... Tja

Zoals de persoon boven mij zegt. Als je genoeg eenheden hebt win je altijd. Ik scout nooit hoor.
 
Reactiescore
1.454
Soms denk ik dat het niveau van TW het dieptepunt heeft bereikt... en dan kijk ik weer op het forum en zie ik dat het nog veeeeel erger kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan