DeletedUser25900
Guest
Maar ik wacht vol ongeduld naar de strategie/tactiek van sukkel008. Hij heeft er nu al zoveel over gezegd dat ik ze graag wil leren kennen.
Sorry als je dit verkeerd begrepen hebt, maar ik heb niet "mijn" tactiek, of een bepaalde tactiek. Ik probeer altijd in te spelen op de situaties. Early game bijvoorbeeld (werelden met burgerwacht), ik wil je daar eens degelijk zien farmen zonder boerderijen plat te smijten. In de latere fase, wel, warre heeft dat erg goed gedekt volgens mij (zie sloopfakes / sloopclears). Al ben ik wel nog van mening dat sloopclears ook niet erg zijn. Je moet ze maar terug kunnen verwachten. Het is oorlog jongens, je vijand hoeft het niet plezierig te vindenAls die het uitvoerig uit de doeken doet, dan zal ik ook nog eens een kwartiertje tijd nemen om mijn HELE standpunt uit de doeken te doen
Anyway, ik ben wel benieuwd naar HELE standpunt zoals jij dat wel al enkele keren hebt vermeld.
Wow. Even een geheimpje: CM's zijn mensen, sterker nog, ze kunnen een visie hebben vanuit het standpunt van een speler.Ik hou trouwens ook geen rekening met de mening van Poo. Eigenlijk net omdat het Poo is. Maar dat wil ik ff verduidelijken. Hij is een cm. Hij weet dat katas niet weg kunnen. Hij weet evengoed dat je het als een overtollige eenheid kan zien die er nu eenmaal van in het begin is. Wat kan hij anders zeggen dan dat het er nu eenmaal is dus gebruik het. Dus dat is naar mijn mening een mening die spelpolitiek getint is en dus niet kan tellen in deze discussie.
Dit lijkt precies niet meer op jouw eigen mening zeggen, maar eerder op het veronderstellen dat jouw mening algemene waarheid is. Niet doen.Hij weet evengoed dat je het als een overtollige eenheid kan zien die er nu eenmaal van in het begin is.
Ben nu wel nieuwsgierig naar hoe dat systeem precies in elkaar zit Misschien iemand die er meer over weet?Er zit vgm een beveiliging in het spel dat je niet in 1x naar 1 gekatapulteerd wordt. Hoe het precies zit weet ik ff niet meer, maar dat was alweer te omzeilen met kata fakes/treintjes/piramide/ andere naam waaronder het bekend stond. Maar vgm had het te maken met de gebouwen levels, wat overigens niet heel logisch was gezien inderdaad kerken en adelshoeves maar een paar levels hebben. Hoe veel kata's je voor welk gebouw moet gebruiken zou ik niet weten. Niet dat het er veel toe doet.
Ook hier, dit is wederom een mening die veralgemeend wordt.Maar dat komt dus zoals ik al eerder heb gezegd omdat er 0 tactiek bij komt kijken, en het dus eigenlijk een teken van zwakte is als men op katapulten moet teruggrijpen om iemand klein te houden/krijgen.
Mensen, neem a.u.b. allemaal een voorbeeld aan een post zoals die van warre! Daar gaat het letterlijk over een mening, anders zal dit topic veranderen in een welles-nietes spelletje, want iedereen heeft uiteraard gelijk...
Los van dat, alvast bedankt voor de respons die er al gekomen is!