1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

    Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Jouw favoriete wereld-instellingen?

Discussie in 'Discussie' gestart door davy323, 4. mei 2008.

Deel Deze Pagina

  1. The Pianist

    The Pianist

    Lid geworden:
    12. jan 2016
    Berichten:
    605
    Leuk Bevonden:
    219
    @Unidentified Black Male., omdat het te weinig geld oplevert. De noobs worden sneller weg gespeeld dus minder geld voor Inno Games. En oh ja, ze geven geen fuck om de mensen die dit spel gemaakt hebben tot wat het is, ook een hele belangrijke om niet te vergeten :)
     
  2. Unidentified Black Male.

    Unidentified Black Male.

    Lid geworden:
    5. jan 2015
    Berichten:
    1.112
    Leuk Bevonden:
    517
  3. Duckje

    Duckje Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    16. nov 2006
    Berichten:
    9.303
    Leuk Bevonden:
    698
    Een wereld zonder moraal levert een snellere spelerdaling op op een spelwereld. Deze spelers komen nadien niet meer terug en doen meer schade aan het spel dan goed. Daarnaast werken de nieuwe moraal functies redelijk goed om de wereld ook in een later stadium interessant te houden.

    VV buiten de stam is nooit mogelijk geweest.

    Groeten
     
  4. The Pianist

    The Pianist

    Lid geworden:
    12. jan 2016
    Berichten:
    605
    Leuk Bevonden:
    219
    Duckje, wees nou gewoon eerlijk. Voor 1 keer, wees gewoon eerlijk. Dit slaat helemaal nergens op, je jaagt juist de meeste loyale spelers hier mee weg...

    Zeg nou gewoon dat het om geld gaat, zoals we allemaal wel weten...
     
  5. Je-maintiendrai

    Je-maintiendrai

    Lid geworden:
    24. mrt 2018
    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    248
    Dit snappen we nu wel.

    Maar zou het ingevoerd kunnen worden nu hier vraag naar is?
     
  6. Duckje

    Duckje Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    16. nov 2006
    Berichten:
    9.303
    Leuk Bevonden:
    698
    Je kan woorden in mijn mond leggen maar dat is niet expliciet wat ik gezegd heb. Natuurlijk wil elk bedrijf onderaan de streep geld verdienen maar dit soort functies zijn geen betalende functies en levert dus eigenlijk helemaal niets op.

    Alle functies in het spel hebben een rol in de dunne balans tussen behoud spelers en uitdagend spel. Moraal is daar één van de vele functies in. Maar dan heb je het feitelijk over ELKE tw functie.

    https://forum.tribalwars.nl/index.p...tiveren-onmogelijk-maken.201981/#post-6293027
    Is opgestuurd naar Inno. Aantal stemmen daar kan de waarschijnlijkheid vergroten.
     
  7. The Pianist

    The Pianist

    Lid geworden:
    12. jan 2016
    Berichten:
    605
    Leuk Bevonden:
    219
    Ik leg volgens mij ook geen woorden in je mond. Ik zeg dat de redenatie gewoon niet klopt en dat wat je benoemd hebt niet de reden is dat deze beslissing is gemaakt.

    Zeggen dat dit geen betaalde functie is klopt, maar als er meer spelers langer op een wereld spelen omdat het soms onmogelijk is om ze uberhaupt weg te edelen 20:1 regel, komt het neer op het feit dat deze spelers langer spelen en meer geld uitgeven. Ik keur het feit dat Innogames winst wil maken ook zeker niet af, maar redenen verzinnen om dit te verdoezelen is iets waarmee je de tw community een beetje een klap in het gezicht geeft.

    Ik vind het wel mooi dat je balans aanhaalt als een van de redenen. Naar mijn mening geven jullie vrij weinig om balans, anders hadden jullie al die PP functies niet ingevoerd.

    Je zegt dat spelers weglopen wanneer er werelden zonder moraal gemaakt worden, maar er lopen ook mensen weg wanneer er alleen maar werelden met moraal komen. Ik, bijvoorbeeld, weet niet of ik uberhaupt nog een wereld ga spelen. Ik was aan het wachten op een wereld zonder moraal, maar weet nu dat deze niet meer zal komen. Waarom zou ik dan nog een wereld gaan spelen? Het hoeft overigens ook niet elke wereld zonder moraal, maar 1 in de 5 werelden zou leuk zijn. Verder, kijk naar de laatste aantal voorgestelde wereldinstellingen. Volgens mij zegt bijna iedereen dat ze een wereld zonder moraal willen. Misschien wordt het tijd om ons te geven wat we willen, voordat de spelers die dit spel gemaakt hebben tot wat het is definitief de handdoek in de ring gooien.
     
    underground tacticz. vindt dit leuk.
  8. Duckje

    Duckje Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    16. nov 2006
    Berichten:
    9.303
    Leuk Bevonden:
    698
    Bedankt voor je mening hieromtrent en ik begrijp je standpunt. Het is helaas niet toegestaan om een normale wereld zonder moraal te starten. Eveneens als er geen goedkeuring is om werelden zonder PA functies te starten (of één van de andere functies die ik opgegeven heb als niet mogelijk voor normale wereld.

    Ik zal in elk geval jou standpunt hieromtrent nogmaals opgooien bij InnoGames.
     
  9. Duckje

    Duckje Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    16. nov 2006
    Berichten:
    9.303
    Leuk Bevonden:
    698
    Er was blijkbaar een fout in de cijfers. Even de update:

    Wereld 57 draaide op het allereerste moraal systeem. 120 dagen spelen zal je in de volgende settings komen:

    Normaal moraal 45%
    Tijdgebaseerd moraal 64%
    Tijdgebaseerd moraal (ongelimiteerd) 64%​

    Vanaf dit punt gaat het snel. 150 dagen

    Normaal moraal 45%​
    Tijdgebaseerd moraal 65%
    Tijdgebaseerd moraal (ongelimiteerd) 70%

    180 dagen

    Normaal moraal 45%
    Tijdgebaseerd moraal 65%
    Tijdgebaseerd moraal (ongelimiteerd) 76%​

    365 dagen
    Normaal moraal 45%
    Tijdgebaseerd moraal 65%
    Tijdgebaseerd moraal (ongelimiteerd) 100%​

    In het geval van een speler van 2.000.00 punten vs 1.000 punten. (Enkel tijdsgebaseerd ongelimiteerd moraal)

    30 dagen: 31%
    60 dagen: 37%
    90 dagen: 43%
    120 dagen: 49%
    150 dagen: 55%
    180 dagen: 61%
    250 dagen: 75%
    365 dagen: 100%

    Groeten
     
  10. Je-maintiendrai

    Je-maintiendrai

    Lid geworden:
    24. mrt 2018
    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    248
    Op zich wel een redelijke instelling echter duren tegenwoordig de werelden niet zo lang meer. Is het mogelijk dat inno dit kan aanpassen? Dus bijv andere percentages bij het aantal dagenzodat het enigszins versneld kan worden? @Duckje
     
  11. Je-maintiendrai

    Je-maintiendrai

    Lid geworden:
    24. mrt 2018
    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    248
  12. Duckje

    Duckje Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    16. nov 2006
    Berichten:
    9.303
    Leuk Bevonden:
    698
    Ik heb het idee opgegooid naar Inno
     
  13. Je-maintiendrai

    Je-maintiendrai

    Lid geworden:
    24. mrt 2018
    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    248
    Topper!
     
  14. Xygor

    Xygor

    Lid geworden:
    26. feb 2017
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Instellingen
    Snelheid algemeen: 2
    Eenhedensnelheid: 2
    Gebouwen afbreken: ja
    Moraal: nee
    Boerderijlimietregel: nee
    Smederijsysteem: eenvoudig systeem
    Kerk: nee
    Groeiende barbarendorpen: tot 3000 punten
    Bonusdorpen: nee
    Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten na verzendtijd
    Annuleertijd voor transport: ja oneindig
    Nachtbonus: 24 - 8
    Beginnersbescherming: 5 dagen
    Maximale verhouding aanvaller : verdediger:
    Eenheden
    Boogschutters: nee
    Verkensysteem: eenvoudig
    Ridder: ja
    Edelman
    Stijgende edelman prijzen: ja
    Goedkoop nabouwen van edelmannen: ja
    Maximale reisafstand edelman:
    Toestemmingsdaling per edelaanval: 23-30
    Toestemmingsstijging per uur: 10
    Configuratie
    Verslagen tegenstanders ranglijst:
    Windrichting: ja
    Extra's