Jouw favoriete wereld-instellingen?

Reactiescore
636
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 150% (1.50)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

Spelsysteem:

- Boogschutters/Bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Actief,
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen/bonusdorpen): Groeien mee tot 1.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Toestemmingsstijging per uur: Zelfde als snelheid
- Goedkoop herbouwen van edelmannen: Inactief
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Actief eerste 30 dagen

Instellingen:

- Nachtmodus: van 23:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 70 velden

Extra (Anders dan anders):

- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie: de stam die de 55% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 21 dagen, wint.
- Ledenlimiet Stam: 10, eenmaal de stam toegetreden kan deze pas na 30 dagen weer verlaten worden.
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Actief 1750 per boerderijlevel
- Start: 1 dorp 26 punten
- OS buiten de stam: Actief
-
Boost items/ inventaris: Inactief
-Premium beurs: Inactief
-botprotectie: max 60 aanvallen per minuut max 5 aanvallen per seconde
-Account manager: Inactief
-Farm assistent: Inactief
 
Reactiescore
0
Snelheid :
Bouwen 150%
Grondstoffen 150%
Smederij 100%
Marstijd 100%

Commando annuleren :

troepen annuleren 5min
handelaar annuleren 5min

Spelsysteem :

-Kerk en geloof=actief
-Alle eenheden inclusief bereden boogschutters en boogschutters=actief
-ridder=actief
-moraal=actief
-Burgerwacht=actief
-Bb dorpen en bonusdorpen groeien mee tot 2000punten
-bb dorpen kunnen niet ondersteund worden.
-Edelmanproductie=Goudmunten
-Daling toestemming edelman (-25-35).
-Goedkoop edelman herproduceren =actief
-Beginnersbescherming 5dagen
-Beginnersbescherming ratio 30dagen.
-Ledenlimiet stam 30 leden
-Stam level systeem =actief

Inventaris =actief
-dagelijkse beloning =actief
-premium account =actief
-farm assistent=actief
-premium beurs =actief
-Botprotectie =actief
-Vlaggen =actief
 
Reactiescore
1.666
Snelheid :
Bouwen 150%
Grondstoffen 150%
Smederij 100%
Marstijd 100%

Commando annuleren :

troepen annuleren 5min
handelaar annuleren 5min

Spelsysteem :

-Kerk en geloof=actief
-Alle eenheden inclusief bereden boogschutters en boogschutters=actief
-ridder=actief
-moraal=actief
-Burgerwacht=actief
-Bb dorpen en bonusdorpen groeien mee tot 2000punten
-bb dorpen kunnen niet ondersteund worden.
-Edelmanproductie=Goudmunten
-Daling toestemming edelman (-25-35).
-Goedkoop edelman herproduceren =actief
-Beginnersbescherming 5dagen
-Beginnersbescherming ratio 30dagen.
-Ledenlimiet stam 30 leden
-Stam level systeem =actief

Inventaris =actief
-dagelijkse beloning =actief
-premium account =actief
-farm assistent=actief
-premium beurs =actief
-Botprotectie =actief
-Vlaggen =actief
Jij gaat voor een twee maanden wereld zo te zien?
 
Reactiescore
98
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 150% (1.50)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

Spelsysteem:

- Boogschutters/Bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Actief,
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen/bonusdorpen): Groeien mee tot 1.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Toestemmingsstijging per uur: Zelfde als snelheid
- Goedkoop herbouwen van edelmannen: Inactief
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Actief eerste 30 dagen

Instellingen:

- Nachtmodus: van 23:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 70 velden

Extra (Anders dan anders):

- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie: de stam die de 55% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 21 dagen, wint.
- Ledenlimiet Stam: 10, eenmaal de stam toegetreden kan deze pas na 30 dagen weer verlaten worden.
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Actief 1750 per boerderijlevel
- Start: 1 dorp 26 punten
- OS buiten de stam: Actief
-
Boost items/ inventaris: Inactief
-Premium beurs: Inactief
-botprotectie: max 60 aanvallen per minuut max 5 aanvallen per seconde
-Account manager: Inactief
-Farm assistent: Inactief
Quasi ideale instellingen.

Make TW great again!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
705
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 150% (1.50)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

Spelsysteem:

- Boogschutters/Bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Actief,
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen/bonusdorpen): Groeien mee tot 1.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Toestemmingsstijging per uur: Zelfde als snelheid
- Goedkoop herbouwen van edelmannen: Inactief
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Actief eerste 30 dagen

Instellingen:

- Nachtmodus: van 23:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 70 velden

Extra (Anders dan anders):

- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie: de stam die de 55% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 21 dagen, wint.
- Ledenlimiet Stam: 10, eenmaal de stam toegetreden kan deze pas na 30 dagen weer verlaten worden.
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Actief 1750 per boerderijlevel
- Start: 1 dorp 26 punten
- OS buiten de stam: Actief
-
Boost items/ inventaris: Inactief
-Premium beurs: Inactief
-botprotectie: max 60 aanvallen per minuut max 5 aanvallen per seconde
-Account manager: Inactief
-Farm assistent: Inactief

Eigenlijk zijn dit mooie instellingen vanzelfsprekend. We weten wel allemaal dat het inactief zijn van de Premium Beurs iets onmogelijks is helaas, maar voor de rest zijn dit echt prachtinstellingen.

Ik vind de extra instelling voor het verlaten van stammen ook goed. In dat geval wordt er geen misbruik gemaakt van de stamplekken om het niet OS kunnen sturen buiten de stam te voorkomen. Ik zie wel dat je OS buiten de stam actief hebt staan, dus ik zie dan niet echt de meerwaarde van zo'n extra instelling.

Is zo'n instelling (om leden te limiteren in wanneer ze de stam weer mogen verlaten) überhaupt mogelijk? @Duckje
 
Reactiescore
636
Eigenlijk zijn dit mooie instellingen vanzelfsprekend. We weten wel allemaal dat het inactief zijn van de Premium Beurs iets onmogelijks is helaas, maar voor de rest zijn dit echt prachtinstellingen.

Ik vind de extra instelling voor het verlaten van stammen ook goed. In dat geval wordt er geen misbruik gemaakt van de stamplekken om het niet OS kunnen sturen buiten de stam te voorkomen. Ik zie wel dat je OS buiten de stam actief hebt staan, dus ik zie dan niet echt de meerwaarde van zo'n extra instelling.

Is zo'n instelling (om leden te limiteren in wanneer ze de stam weer mogen verlaten) überhaupt mogelijk? @Duckje
Os sturen actief, een goede trein is met genoeg OS aan de achterkant om recaps te voorkomen.

Maar eventueel het versturen van OS actief, maar effectief ondersteunen enkel stamgenoten. Dus je kan os sturen, maar wordt terug gestuurd als het geen stamgenoot of eigen dorp is.