Jouw favoriete instellingen

DeletedUser17095

Guest
Ropi gaat op vakantie zeker? Hopelijk dat er mods actief zullen zijn tijdens zijn afwezigheid ;)

Verder, je kan verder het in 'ideeën' plaatsen. Lijkt me wel leuk als je met de eenheidskrachten kunt spelen. Dan kan je volledig nieuwe soorten rondes instellen.
 

DeletedUser

Guest
Ropi gaat op vakantie zeker? Hopelijk dat er mods actief zullen zijn tijdens zijn afwezigheid ;)

Verder, je kan verder het in 'ideeën' plaatsen. Lijkt me wel leuk als je met de eenheidskrachten kunt spelen. Dan kan je volledig nieuwe soorten rondes instellen.

Wordt goed opgevangen :)
 

DeletedUser76553

Guest
10-13 n(0) 9 barbs per speler groeien 100% ridder geen item geen boog 45 min beginnersbescherming 3 stamleden
 

DeletedUser76553

Guest
100% groeien betekend dat ze met de spelers meegroeien -.- niet dat ze naar 100 punten gaan
 
Reactiescore
575
We hebben inmiddels (bijna) alle aanvragen van spelers afgewerkt en zijn daarom weer op zoek naar jouw favoriete instellingen. Ga naar deze pagina en laat daar je voorkeuren achter en we zullen dan proberen jouw voorkeuren binnenkort op een speedronde in te stellen.

Alvast bedankt!
 

DeletedUser68400

Guest
We hebben inmiddels (bijna) alle aanvragen van spelers afgewerkt en zijn daarom weer op zoek naar jouw favoriete instellingen. Ga naar deze pagina en laat daar je voorkeuren achter en we zullen dan proberen jouw voorkeuren binnenkort op een speedronde in te stellen.

Alvast bedankt!

Meerdere dorpen start is al een tijd geleden denk ik? Lijkt mij in ieder geval wel weer is vet. Wel op niveau 2 (of 3, maar liever 2) met 2 of 3 dorpjes dan en iets van 4 (2 per dorp dus) barbs per persoon.
 

DeletedUser68400

Guest
Daar is niks aan jouhhh :p

Dat is t enige onderdeel van tw waar nog weinig standaard tactieken voor zijn. Voor elke n0/n1/n2/n3 start kan je altijd t zelfde uitvoeren, tis gewoon altijd van hetzelfde. Hiermee kan je kiezen of je 3 offs doet, 2 off 1 def etc. Ga je met een dorp ah rush, of toch met twee of geen? Tactiek tactiek jongen, tword hiermee nog is interessant. Daarnaast heb ik een stuk of 4 of 5 keer zo'n ronde gespeeld hier op nls en dat waren de leukste rondes die ik heb gespeeld (die waren op n3 met 3 dorpen)
 

DeletedUser

Guest
We hebben inmiddels (bijna) alle aanvragen van spelers afgewerkt en zijn daarom weer op zoek naar jouw favoriete instellingen. Ga naar deze pagina en laat daar je voorkeuren achter en we zullen dan proberen jouw voorkeuren binnenkort op een speedronde in te stellen.

Alvast bedankt!

Mijn aanvraag is er gewoon afgegooid zonder dat die is ingesteld :p
 

DeletedUser76647

Guest
wat denk je dat ik fucking 8 maanden van men werk kan vrijvragen om die speed solo te spelen ofzo o_o
 
Reactiescore
575
Meerdere dorpen start is al een tijd geleden denk ik? Lijkt mij in ieder geval wel weer is vet. Wel op niveau 2 (of 3, maar liever 2) met 2 of 3 dorpjes dan en iets van 4 (2 per dorp dus) barbs per persoon.
Toevallig is er voor donderdag een dergelijke ronde ingesteld, zie hier. Voel je vrij om nog eens een dergelijke ronde aan te vragen. ;)

Mijn aanvraag is er gewoon afgegooid zonder dat die is ingesteld :p
Hmm, dat is niet de bedoeling. Kun je even contact opnemen met mij? Dan kijk ik dit even na, want ik denk dat er dan een vergissing is gemaakt en waarschijnlijk de verkeerde ronde als 'afgehandeld' is aangemerkt. ;)

Overigens jongens, dit topic is niet echt bedoeld om te discussiëren wat nu de 'beste' instellingen zijn. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Voel je vrij om je voorkeuren achter te laten in een aanvraag i.p.v. dat hier uit te brengen.
 
Bovenaan