Jouw favoriete instellingen

Reactiescore
575
Jouw favoriete instellingen

Beste spelers,

Jullie dienen steeds met velen jullie favoriete instellingen in en daar zijn we alleen maar blij mee! Om echter het overzicht te kunnen bewaren, hebben we besloten de favoriete instellingen voortaan op een andere manier bij te houden. Daarnaast kunnen we je op deze manier steeds persoonlijk op de hoogte houden van je aanvraag.

We hebben een systeem gemaakt, dat je via deze link kunt bereiken. Vanuit daar spreekt het allemaal voor zich. Via de knop Aanvragen kun je je favoriete instellingen doorgeven. Vervolgens ontvang je een persoonlijke code waarmee je je aanvraag steeds kunt bekijken en controleren. Ook zie je via de knop Recent de laatste ingediende aanvragen, ook van andere spelers. We kunnen je vanaf nu steeds informeren over de status van je aanvraag. Je dient dit wel steeds zelf bij te houden. Welke statussen allemaal mogelijk zijn, kun je op deze pagina vinden. Voor ons brengt dit het voordeel mee dat we jullie inzendingen efficiënter kunnen verwerken en een beter overzicht van de gevraagde rondes kunnen krijgen. Voor jullie is het makkelijker/gebruiksvriendelijker (en sneller) om een aanvraag in te dienen.

Bijgevolg zullen we de betreffende topics voor de favoriete instellingen van het speedforum verwijderen. Via het forum zullen we geen favoriete instellingen meer aannemen. We zullen de topics af en toe nog doornemen voor jullie favoriete instellingen, maar we zullen ons voornamelijk richten op aanvragen via het nieuwe systeem. Indien je graag je aanvraag uit het topic 'terug wilt hebben', neem dan even contact op met het speedteam.

We willen Stolkie enorm bedanken voor de werkzaamheden die hij voor ons heeft verricht. Natuurlijk is iets nooit helemaal af. Daarom kan het zijn dat jullie nog suggesties voor ons hebben. We horen dit dan graag van jullie, zodat we het nieuwe systeem nog verder kunnen optimaliseren. Wij hopen dat deze wijziging door jullie gewaardeerd zal worden. Je kan je mening in dit topic geven.

>> Klik hier om je favoriete instellingen door te geven!

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 

DeletedUser

Guest
Nice topic ga ik zeker doen als ik tijd heb! Jou solo ronde vind ik ook wel wat rop :p
 

DeletedUser

Guest
Layout doet me denken aan IGteacher :p
Any way; Mooie site!
Goed gedaan Stolkie / Stolk-it :D
 

DeletedUser39729

Guest
Goudmunten/Pakketjes, daar moet je wat aanvinken? Dat klopt niet. Probeer daar net zoals bij smederij, zodat je dan dit kan invullen: Goudmunten, Pakketjes Normaal, Pakketjes zonder stijgende kosten.
 
Reactiescore
133
Ik probeerder dat ook al duidelijk te zeggen bij me opmerkingen, kreeg helaas een error.
 

DeletedUser

Guest
Goudmunten/Pakketjes, daar moet je wat aanvinken? Dat klopt niet. Probeer daar net zoals bij smederij, zodat je dan dit kan invullen: Goudmunten, Pakketjes Normaal, Pakketjes zonder stijgende kosten.

Vind t juist een hele verbetering, die geen stijgende kosten kunnen ze beter afschaffen :D
 
Reactiescore
575
Goudmunten/Pakketjes, daar moet je wat aanvinken? Dat klopt niet. Probeer daar net zoals bij smederij, zodat je dan dit kan invullen: Goudmunten, Pakketjes Normaal, Pakketjes zonder stijgende kosten.
Ja, je hebt gelijk. We zullen dit laten aanpassen. Bedankt voor je suggestie! ;)

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
Super systeem! Misschien U van beginnersbescherming veranderen naar een M? De U staat neem ik aan voor uur, maar volgensmij word dit meer aangegeven met minuten, vandaar een M.
 

DeletedUser

Guest
Heb dan ook maar een ronde aangevraagd, en dat is toch een van de beste die er ooit zo zijn geweest wat mij betreft :D:D
 
Reactiescore
575
Super systeem! Misschien U van beginnersbescherming veranderen naar een M? De U staat neem ik aan voor uur, maar volgensmij word dit meer aangegeven met minuten, vandaar een M.
Ja, in de aanvraag zelf staat het in minuten en in de samenvatting van je aanvraag wordt er uren van gemaakt. Ik heb dit foutje doorgegeven. Bedankt!

Groetjes,
 

DeletedUser67810

Guest
Zeer mooi gedaan! :D kan ik mijn ronde eens aanvragen! :D
 
Reactiescore
575
We hebben alle suggesties en foutjes weggewerkt, maar als jullie nog opmerkingen hebben, horen we het graag. Ook bedankt voor je aanvragen, we zullen proberen ze stuk voor stuk in te stellen op de rondes. :)

Groetjes,
 
Bovenaan