Jouw favoriete instellingen

DeletedUser69001

Guest
JA ik was toevallig op skype kreeg ik ineens allemaal van die tw links en toen zag ik dat er speed was en benk weer blijven plakken :p
 

DeletedUser75707

Guest
@Ropiloot11

België heeft woensdagmiddag ALTIJD vrij als je niet op de hoge school of unief zit. PLEASE GEEF ONS WAT RONDES IN DE MIDDAG.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon niet, dat hadden ze vroeger ook maar daar is veel te weinig animo voor ja.
 

DeletedUser63150

Guest
Gewoon niet, dat hadden ze vroeger ook maar daar is veel te weinig animo voor ja.

Soort instellingen maakt behoorlijk wat uit, als je op woensdagmiddag altijd niv 1 hebt is het logisch dat je het niet meer wil spelen.
Nachtrondes hebben ook nog veel animo en dat komt volgens mij ook omdat dat vaak leukere rondes zijn met niv 3-4 en veel bb
 

DeletedUser15401

Guest
ropiloot graag nachtronde vrijdag op zaterdag. instellingen maakt niet uit, als het maar geen no haul is
 

DeletedUser

Guest
ropiloot graag nachtronde vrijdag op zaterdag. instellingen maakt niet uit, als het maar geen no haul is

Jawel gwn 10kstart no haul pakketjes en 1 stamlimiet, dat zou zo baas zijn en dan ook nog gehele secs! Hoe vinden jullie die?
 

DeletedUser

Guest
Soort instellingen maakt behoorlijk wat uit, als je op woensdagmiddag altijd niv 1 hebt is het logisch dat je het niet meer wil spelen.
Nachtrondes hebben ook nog veel animo en dat komt volgens mij ook omdat dat vaak leukere rondes zijn met niv 3-4 en veel bb

Ik zeg ook niet dat de instellingen wat uitmaken, maar er is volgens mij nog steeds niet veel animo voor, die woensdagmiddag ronde is er denk ik nu een jaar uit ofso? toen hadden ze echt bijna geen animo.

Al moet ik zeggen dat de speedserver over het geheel ook meer begint te leven :)
 

DeletedUser69001

Guest
zon speed van 3 maanden op snelheid 10 zou ook wel weer vet zijn :D
 

DeletedUser

Guest
zon speed van 3 maanden op snelheid 10 zou ook wel weer vet zijn :D

Dan vind ik de ronde ook niet echt super snel like 'speed-server'. Dus dat lijkt me niet echt een sterk plan. Het zou wel leuk zijn, als ze dan net als bij de duitse servers, 2 speed-servers maken, dan kan zo'n ronde van snelheid 10 wel leuk zijn voor de mensen, en dan houd je nog korte rondes op de andere servers die geen zin hebben in zo'n slome en langdurige wereld;)
 

DeletedUser69001

Guest
wat sloom wees blij vroeger was 250x de max, ik durf te wedden dat 99% van de spelers hier nieteens weet hoe die speed 100x of iets dergelijks moet spelen want daar komen meer skillz bij dan 400x beetje zinloos clicken.
 

DeletedUser

Guest
No haul als nachtronde is nice. Gewoon half slapen half spelen, you know. Bij no haul kan je rustig aan doen.
De nachtronde op NL zijn een beetje eentonig altijd hoog start niveau.
 

DeletedUser60278

Guest
wat sloom wees blij vroeger was 250x de max, ik durf te wedden dat 99% van de spelers hier nieteens weet hoe die speed 100x of iets dergelijks moet spelen want daar komen meer skillz bij dan 400x beetje zinloos clicken.

jij kan wel goed oude koeien uit de sloot halen zeg. Misschien moet je eens en snelheid 100 speed aanvragen. Wedden dat een aantal jou prima bijhouden en/of voorbij gaan ;)
 
Bovenaan