Jaaroverzicht

DeletedUser

Guest
Bevel (6) Doel Herkomst Speler Afstand Aankomst Komt aan in
EDEL OK Rainbows Got Style! (587|533) C55 690 (589|531) C55 euro 2.8 vandaag om 18:52:10:843 uur 1:22:04
EDEL OK Rainbows Got Style! (587|533) C55 690 (589|531) C55 euro 2.8 vandaag om 18:52:17:947 uur 1:22:11
EDEL OK Rainbows Got Style! (587|533) C55 690 (589|531) C55 euro 2.8 vandaag om 18:52:26:783 uur 1:22:20
EDEL OK Rainbows Got Style! (587|533) C55 690 (589|531) C55 euro 2.8 vandaag om 18:52:34:675 uur 1:22:28

Top 10 spelertje hier.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
1 Bazooka, held dat die is, cijfert zich helemaal weg voor zijn vrienden. Ik ben erg blij dat ik hem ben tegengekomen, eens die actief speelt staat die zo in de top.

2 Dragonfriend723, ik kon niet tegen de groepsdruk :rolleyes:. Nouja, als oprichter van de bazenstm verdien je natuurlijk wel credits, dat ODA geilen is wel leuk maar dat moet je iets minder serieus nemen :(

3 ezellinnetje, om eerlijk te zijn weet ik niet eens hoe je noemt haha, beetje jammer dat je een stil persoon bent maar op tw-spelend vlak doe je het wel goed, vijand vernederen door enorme winsten te boeken, I like it.

4 Imposant, ook deze hater verdiend helaas zijn plaats... hij pest zijn buren en stamleden met wat die maar kan, wat hem soms een mooie overwinning opleverd.

5 ..Rainbow.. beslist om voor het einde van het jaar toch eens in te loggen, en euro zal het beweten hebben :D

6 Flexibility Tis dat ik vriendelijk ben want je kwaliteiten zijn veel beter dan wat je laat zien op de casual

7 Protribalz schatje dat het is, zeer gezellige speler, die vliegt zo de top in dit jaar ;)

8 Skykiller Vv-slet, alles wat hij doet moet ik niet doen, dankje :D

9 ijsbeer de geile witte beer is een baasje, deal with it.

10 zeehond kieken dat je bent :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
1 Dragonfriend723
2 Fancy.
3 Imposant
4 Skykiller
5 The Incredible Tiger.
6 Deking1
7 Tim010
8 IJsbeer
9 Biefstuksalami
10 ..RainBow..
 

DeletedUser67854

Guest
1. Dragonfriend723 draakjes zijn awesome :eek:
2. Tim010 voor de liefste :*
3. Skykiller DE vv'er van 2014 ;)
4. SuddenExecution. Partner in Crime
5. A Noble Cause Mijn Front-maatje
6. The Unstoppable Warrior Also a Partner in Crime
7. Deking1 gewoon daarom :p
8. Imposant Toffe gozer
9. Tuam ik hou van honden
10. Flexibility Je verdient de tiende plaats :p
 

DeletedUser68201

Guest
1 Bazooka, held dat die is, cijfert zich helemaal weg voor zijn vrienden. Ik ben erg blij dat ik hem ben tegengekomen, eens die actief speelt staat die zo in de top.

2 Dragonfriend723, ik kon niet tegen de groepsdruk :rolleyes:. Nouja, als oprichter van de bazenstm verdien je natuurlijk wel credits, dat ODA geilen is wel leuk maar dat moet je iets minder serieus nemen :(

3 ezellinnetje, om eerlijk te zijn weet ik niet eens hoe je noemt haha, beetje jammer dat je een stil persoon bent maar op tw-spelend vlak doe je het wel goed, vijand vernederen door enorme winsten te boeken, I like it.

4 Imposant, ook deze hater verdiend helaas zijn plaats... hij pest zijn buren en stamleden met wat die maar kan, wat hem soms een mooie overwinning opleverd.

5 ..Rainbow.. beslist om voor het einde van het jaar toch eens in te loggen, en euro zal het beweten hebben :D

6 Flexibility Tis dat ik vriendelijk ben want je kwaliteiten zijn veel beter dan wat je laat zien op de casual

7 Protribalz schatje dat het is, zeer gezellige speler, die vliegt zo de top in dit jaar ;)

8 Skykiller Vv-slet, alles wat hij doet moet ik niet doen, dankje :D

9 ijsbeer de geile witte beer is een baasje, deal with it.

10 zeehond kieken dat je bent :D:D:D

Dit is nou weeral jammer :(
 

DeletedUser67854

Guest
Owh shit! Ik ben je er vergeten tussen te zetten fancy :(
 

DeletedUser65921

Guest
Uitslag Beste speler

Op de 10de plaats:

Deze speler heeft dit jaar wel enorm veel bewezen wat zijn kunnen is. Zijn 1command was zijn eerste functie binnen de stam dat hij bewees maar daar bleef het niet bij. Vervolgens ging hij iedere massa meewerken en is hij nu de speler die hij is. Speler met ervaring, speler met kwaliteit, en hij verdient het zeker hier te staan. Hij heeft het een moment zeer hard te verduren gekregen maar hij is er alleen maar sterker uit gekomen.
Tuam (66p)

Negende is geworden:

Deze speler is nieuw in de top 10. Hij verdient het wel en staat op de plaats waar hij hoort. Hij is de laatste maanden wat inactief maar heeft toch veel gedaan voor style. Zo was er het gevecht met Zenzisasense. Waar zij dacht een makkelijke prooi te hebben, heeft ze zich hier zwaar in verslikt. Het gevolg hiervan is dat de stats niet liegen en dat ijsbeer de betere speler van de 2 leek te zijn. Misschien dat hij dit nu eens een geheel jaar moet gaan doen?
ijsbeer (68p)

Dan gaan we door naar de nummer 8:

Tim is een uitstekende speler. Daar kan niemand iets over zeggen. Hij is misschien wel 1 van de topspelers binnen Casual. Dit is allemaal te zien aan zijn ODA. Iedere massa staat hij paraat om zijn clears de deur uit te gooien, ook al heeft het voor hem geen nut. Hij geilt ODA en meteen helpt hij ook de gehele stam hier mee. Deze speler is zeker 1 van de 4 fundamenten binnen style door zijn grappig karakter maar vooral door zijn teamgeest binnen de stam.
Tim010 (76p)

We hebben een gedeelde 6de plaats, deze is voor:

Dit is misschien wel de speler van het jaar binnen style. Een stille rat binnen de stam maar als ze voor iets gaat is ze niet te stoppen. Dit jaar heeft ze meest overgenomen dorpen van de vijand binnen style! En als je dit kan bereiken wil dit zeggen dat je veel in je mars hebt. Ik denk dat ik niet de enige ben maar dat geheel style zich afvraagt of ze dit jaar haar stats terug kan overtreffen. Als ze dit doet verdient zij het zeker volgend jaar om hoger te staan of ze nu al staat. Dit smaakt echt naar meer, niet alleen de speelwijze maar hoe ze het doet!
Ezelinnetje (84p)

Deze speler is 1 van de 3 belangrijke leiders binnen Wolfpack. Hij heeft het karakter om door te zetten maar vooral wil hij al zijn leden naar een hoger niveau brengen. Hij heeft nu de naam van de nieuwe ODA geiler wat niet te verbazen valt. Wat hij wou bereiken tegen 1 januari is jammer genoeg niet gelukt maar dit jaar zal hij niet alleen zichzelf maar ook zijn stam naar een ander niveau brengen. Hij legt de lat voor zowel zichzelf als voor zijn stamleden zo hoog dat Wolfpack nu bijna te vergelijken valt met style. Een groep vrienden die door het vuur gaat voor elkaar.
zeehond (84p)

De top 5 gaan we binnen met

Deze speler staat zeker op zijn plaats. Hij neemt enorm veel vv’s aan, als hij een vv heeft gaat hij tot het uiterste om zijn doeleind te bereiken. Deze persoon zal je ook bijna nooit betrappen op een fout. Ik denk dat hij misschien wel één van de belangrijkste spelers is binnen Style, Wolfpack en Wolfhunt. Wij stellen ons allemaal de vraag hoe hij het doet maar hierdoor alleen verdient hij deze plaats. Wat zijn skills betreft kunnen we zeker zeggen dat hij veel in zijn mars heeft, zowel aanvallend als verdedigend en ik denk dat hij binnen Wolfpack wel de belangrijkste speler is of gaat worden.
Skykiller (99p)

Op de 4de plaats vinden we:

Dit is de laatste van de 3 belangrijke spelers binnen Wolfpack. En iedereen op deze wereld zal hem zeker herdenken door die immens hoge verdediger die hij haalde op deze wereld. Maar liefst meer dan 5miljoen verslagen eenheden en dit heeft niet alleen te danken aan zichzelf maar zeker ook aan zijn stam door de vele OS die hij kreeg. Wat deze speler vooral kenmerkt binnen de stam is dat hij verwacht van zijn spelers wat hij van zichzelf verwacht. Die aanvalstroepen moeten uit die dorpen en moeten gebruikt worden. Door deze perfecte ingesteldheid is niet alleen zijn ODA maar van zoveel meer spelers zo omhoog gegaan dat iedereen ook die spelers nu als een bedreiging zien. Doe zo verder man!
Fancy (107p)

De bronzen medaille gaat naar:

Deze speler was vorig jaar uitgeroepen tot de beste speler van casual. Nu staat hij op een 3de plaats maar zijn kwaliteiten zijn er nog steeds. Als hij dit jaar evenveel had gedaan als vorige jaren was hij zeker opnieuw nummer 1 maar hij heeft zich zelf op nummer 3 geplaatst door de grote rivaliteit van de 2 spelers boven zich. Hij is wel nog altijd de speler op deze wereld die iets kan wat anderen niet kunnen. Wanneer hij op bezoek komt heeft hij dat tikkeltje meer om een speler de slag toe te dienen en op te geven op deze wereld. Laten we hopen dat hij dit jaar dit tikkeltje meer terug kan tonen naar de wereld toe en het de spelers boven zich erg moeilijk maken om nog boven hem te staan.
Flexibility (111p)

Het wordt spannend! Onze eerste eredame (of heer?) is

Hij staat op een 2de plaats wat zeker verdiend is. Hij was de eerste speler met 200 miljoen ODA op casual en zijn troepen zijn nooit thuis. Hij zou nog liever zichzelf laten doden of iemand van zijn stam. Een teamspeler voor de stam. Laten we dan nog eens kijken naar zijn individuele acties. Deze zijn moordend voor de tegenstander. Er is nog niemand in geslaagd hem tegen te houden. Deze speler bezit zoveel kwaliteiten en heeft altijd wel een oplossing zou het mislopen. Er zijn veel punten verschil tussen hem en dragonfriend723 maar deze speler moet zeker niet onder doen voor zijn buur. Deze speler is nu al ronduit een van de beste spelers van casual en dit smaakt naar nog meer.
Imposant (170p)

Maar de beste speler van dit jaar is geworden:

Een verdiende winnaar van 2014. Hij was op alle vlakken betrokken waardoor hij nu wel voor Imposant komt. Hij was de grondlegger van alle massa’s binnen style en deels ook later met wolfpack en wolfhunt. Hij is de belangrijkste pion binnen style! Zonder hem zou deze stam nooit zijn wat het nu is. Hij is net een vader die zorgt voor zijn 18 kinderen. Hij was lange tijd nummer 1 in ODA en streeft er naar om die terug te krijgen wat hem zeker zal lukken. Ik denk dat deze speler misschien wel de meest geliefde persoon is binnen de 3 stammen. Hij heeft het zachte karakter van een goede leider die iedereen kan meetrekken op een boot terwijl ze geen zin hebben. Hij verdient deze plaats en ik denk dat hij hier ook wel een ode mag krijgen voor wat hij betekent. Zijn massa die hij organiseerde op euro had zoveel impact dat deze misschien wel de beste ooit was en hij was nog eens te vinden om vijandelijke dorpen te edelen terwijl hij totaal niet tegen deze persoon ligt. Deze plaats was gereserveerd voor hem, hij heeft voor deze plaats gewerkt en mag nu een heel jaar trots zijn op deze plaats. Proficiat!
Dragonfriend723 (289p)

De volledige uitslag vind je hier!

Ik wil graag iedereen die een nominatie heeft gekregen van harte proficiat wensen, of je nu hier in de top 10 staat of 1p kreeg, minstens iemand vond je waardig tussen de beste 10 spelers. Mooi, doe zo voort. Aan wie niet genoemd is, doe nog beter je best en volgend jaar sta je er wel in!
Verder bedankt aan iedereen die stemde, hoe meer er stemmen hoe eerlijker de lijst ook zal worden.
En mijn grootste dank gaat uit aan Quentin van Ijsbeer die de begeleidende tekstjes bij de top 10 voor zijn rekening nam, prachtig geschreven Q!
Daarom wil ik jullie natuurlijk zijn prachtig besluit ook niet onthouden:

We kunnen besluiten dat we een terechte winnaar hebben met een hart. Hij is een winnaar maar laat zich toch verliezen in risk van Julia om iemand anders een goed gevoel te geven. Hij trekt alle spelers met zijn motivatie mee en hier staan 10 spelers opgenoemd maar er zijn nog zoveel meer spelers die op deze wereld spelen en deze verdienen ook een pluim. Het wil niet zeggen dat deze spelers hier niet staan dat ze niet belangrijk zijn. Elke speler is belangrijk voor een stam, en deze mogen dan ook genoemd worden in het besluit van deze lijst! Laten we allemaal hopen op een goed jaar, dat iedereen een goede gezondheid heeft in rl en dat dit een jaar mag worden van veel oorlogen, veel veldslagen maar dat we wel altijd respect hebben voor elkaar. Ook wil ik nog eens alle spelers feliciteren met hun plaats in de top 10. Proficiat allemaal!


Jullie kunnen vanaf nu stemmen voor de beste stam, hier moet je er maar 5 noemen!
1 10p
2 7p
3 5p
4 3p
5 1p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67066

Guest
1) Style ofcours. Een stam dat begon als niet zo goede spelers maar hebben bewezen waar de wereld casual voor staat. Ze hebben op deze wereld geleerd om tribalwars goed te spelen. Verder dragen zij daar ook weer een steentje aan bij. Want hun tegenstanders leren van elke massa die style stuurt. Style helpt casual door betere deffers op te leiden aan beide zijdes :p want ja iemand moet bij de tegenstanders van style deffen. Verder Bestaat style al heel erg lang. De meeste top 10 stammen die nu in de ranglijst staan zijn vaak niet ouder dan een jaar. Style daarintegen bestaat al heel erg lang en denk dat ze ook nog heel lang te zien zijn, want zoals geinformeerd gaat laurens nog lang niet de stam opgeven en zullen de leden dat ook niet doen.

Vanaf plek 2 vindt ik het moeilijk :p Want ja wat valt er over de meeste stammen te zeggen als ze veel inactief zijn en pas kort bestaan. Ik wilde marham op 2 zetten. Maar dan lees je dat de Bufang marham toch niet zo geslaagd vond. Verdiend marham dan wel een 2de plek? Nou als ik bufang moet geloven dan is het antwoord nee.

2) Ik heb hier besloten Aztec neertezetten. Waarom? Hun stats zijn niet eens zo heel slecht. Er zit een goede leider op de troon, die weet zijn stam actief te houden. Verder zit er toch wel wat ervaring binnen de stam. Deze stam is wat een beetje massa achtig geworden. Maar ik denk wel dat ze het nog ff kunnen volhouden op deze wereld.

Over de andere stammen wist ik gewoon weg te weinig. Miss moet ik me maar vaker vertonen op het AF en me actiever tonen op casual zelf. De laatste tijd erg bezig geweest met me eigen stam, het verwerken van de uitval van me eigen stam en toen maar eens wat aandacht gegeven aan me acc. Ik zal de taken dus toch beter moeten gaan inplannen en verdelen.

3)Op drie zet ik dan Zero-B neer. Heb de stats gecheckt. Zie veel overnamens en weinig verloren dorpen. Verder weet ik helaas niet heel veel over de stam.
4) Triple X X.x.X. Dit is ookal een stam die langer mee gaat. Hoop gewonnen en weinig verloren. Ze zijn dus goed bezig, zowel aanvallend als verdedigend.
5) Je kan zeggen dat het losse stammen zijn maar bij mij staan ze gelijk. Ik heb het over W-pack en W-hunt. Ze hebben een sterke start gemaakt. Beide stam hebben dus hoop ervaring en een goede leiding die de stammen bij elkaar houdt. Hoewel hunt kleiner is denk ik dat er niet veel verschil zit tussen de stammen en dus gelijk aan elkaar staan.

Dit keer zal ik wel stammen genoemd hebben die vaker in lijstjes voorkomen :p maarja sommige springen er gewoon positief boven uit :p Marham zit er zoals eerder vermeld dus helemaal niet tussen. Als onze grote heer bufang als oprichter de stam gefaald is dan zal die dus ook niet in een top 5 thuis horen. Er zitten zeker een hoop spelers tussen die wel veel ervaring hebben en ook echt wel tw kunnen spelen maar als geheel vindt ik het niet top 5 waardig. Verder kan de donalds niet zo veel verwerken. Moest er bij mij zelfs inrelevanten info bij halen om iets wat nergens om ging. Na een beetje gedist te zijn meteen een block. Kan tegen terecht kritiek en zet je stam terug in de top 5. Want met dat punten geilen bereik je alleen een rang en weinig skills :p
 

DeletedUser71121

Guest
1. Style! Zoals ik al gezegd heb bij mijn lijstje van de jaarawards -I- deed verruit de meeste massa's en in mijn ogen hebben ze mooiere massa's gedaan met uitzondering op die van euro maar die was een soort van samen :) Maar style! heeft het grootste deel van het jaar alleen gewerkt. En ze hebben ook heel wat dorpen van -I- overgenomen daarom dus style! vanboven. Een paar weken geleden leken ze even de inactiefste stam die er was maar als je dan ziet wat een invloed 1 actie heeft op die stam weet je dat ze (te) sterk zijn.

2. -I- Zoals ik hierboven al zei ze hebben belachelijk veel massa's gedaan ze hadden de tweede beste leider van de casual ;) Ze hebben enorm veel dorpen overgenomen van de vijand en na de BG met style! bijna niks meer verloren. Op het einde van het jaar stonden ze dan ook op een verdiende tweede plaats op de oorlogsranglijst. Ook de sfeer zat er goed.

3. j.f. We waren zeker niet de grootste stam maar het feit dat we meer dan 10 BG aanvragen hebben gekregen zegt toch iets. We hebben meegedaan met heel wat massa's van -I- alleen jammer dat sommige van ons geen front hadden. Maar toch een derde plaats op de oorlogsranglijst.

4. X.x.X. Een kleine stam maar ze hebben me echt verbaasd de eerste massa die we samen deden heb ik ze de vreemdste dingen zien doen. Maar ze hebben zeker uit hun fouten geleerd want sinds dien gaat alles zonder problemen. Als er iets op het forum gezet wordt is er altijd heel snel veel reactie van hun kant dus met de activiteit zit het zeker goed.

5. Deze plaats vind ik de moeilijkste omdat er stammen zijn die volgens mij goed zijn maar niet heel veel getoond hebben zoals TRB en Exodus en dan heb je aan de andere kant 2 stammen die volgens mij niks waard zijn maar die toch iets hebben proberen te tonen Aztec en MaRhaM. Ik ga voor MaRhaM gaan ze gingen gelijk op met style! als het over veroverde dorpen gaat. Al weten we allemaal dat dat komt omdat ze niet alle stats lieten zien... Nu doen ze weer een massa op Style! (of dat proberen ze toch) daarom krijgen ze van mij de 5de plaats.

Aangezien dit lijstjes zijn van 2014 heb ik stammen gebruikt uit 2014 W-pack en W-hunt hebben 1 dag bestaan in 2014 in de aanvalsstop dan nog dus daar hebben we ons niet echt bewezen :p
 
Reactiescore
768
1. Dragonfriend723 draakjes zijn awesome :eek:
2. Tim010 voor de liefste :*
3. Skykiller DE vv'er van 2014 ;)
4. SuddenExecution. Partner in Crime
5. A Noble Cause Mijn Front-maatje
6. The Unstoppable Warrior Also a Partner in Crime
7. Deking1 gewoon daarom :p
8. Imposant Toffe gozer
9. Tuam ik hou van honden
10. Flexibility Je verdient de tiende plaats :p

Mijn hond was blij met de nominatie en wilt je bedanken :D
 

DeletedUser66324

Guest
bedankt voor degenen die op mij hebben gestemd voor beste speler :p was het zelf helaas vergeten.

bij de rest zal ik meedoen:

1. Style - Naja het is natuurlijk de stam waar ik zelf inzit, maar het teamwork is geweldig, als iemand hulp nodig heeft probeert iedereen hieraan te helpen, en ook de stammassa's worden allemaal goed geregeld door de leiders of anderen die een massa willen beginnen. Echt een droomstam om in te mogen zitten <3

2. W-pack Deze stam bestaat nog maar net, maar hier zitten echte top en aardige spelers in. vooral The Incredible Tiger. vind ik geweldig, ik krijg altijd hulp als ik erom vraag en het teamwork gaat prima! de stam bestaat nog maar net maar ze gaan zeker doorgroeien naar een top 3 plek.

3. Als tweede wou ik eigenlijk al DSC ( De Senioren Club ) Helaas bestaan ze niet meer, maar ik had altijd respect voor mijn oude stam, helaas zijn ze uit elkaar gevallen maar toen ik nog lid was was het er altijd gezellig en er werd goed samengewerkt.

4. deze komt misschien als een verrassing, maar toch S.A.S hoewel ik al sinds het begin der tijden oorlog met hen had, voornamelijk visdorp wie nu gestopt is. proberen ze het toch elk paar maand om me op bb te gooien, maar ondanks al hen coordinatie en teamwork is het toch telkens niet gelukt, maar toch leer ik hierdoor goed deffen. wat mn slechtste eigenschap was. dus bedankt! :p maar er zitten zeker spelers in die meer potentie hebben en daar eigenlijk niet thuishoren.

5. Tsjaa, verder zijn er weinig stammen waar ik veel contact mee heb. maar als 5de dan toch W-hunt hoewel ik maar weinig spelers ken in deze stam weet ik dat ze uiteraard samenwerken met W-pack en als ze net zo goed samenwerken als hen dan kunnen ze nog zeker ver komen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan