Jaaroverzicht

DeletedUser75195

Guest
1) Style! ; Geweldige leiding! Goeie sfeer en top teamwork! Verdiende eerste plek!
2) W-pack ; Gewoon een topstam! Kon deze even goed op nr.1 zetten! Heb een geweldige tijd beleefd met iedereen van die stam! Zeer dankbaar aan de leiders voor hun steun en hulp waar ik altijd kon en kan op rekenen! :)
3) W-Hunt ; Ook een topstam! Ook vele van jullie ken ik wel van ergens. Gezellige sfeer en goeie tijden gehad :)
4) X.x.X ; Vond hen in het begin een beetje een overbodige stam. Met veel kleine spelers in. Maar hebben me geweldig verrast met de massa's waar ze iedere keer aan meededen en hun tegenstander gewoon geen kans gaven!
5) AZTEC² ; Ondanks de kleine ongecoordineerde massa's die ik kreeg. Heb ik echt een fun gehad met enkele leden! Die zullen het wel maken op casual!
 

DeletedUser65921

Guest
1) Style! natuurlijk, zoals Q al zei in zijn bespreking, het is een beetje mijn kindje. Ik ben superblij met deze stam en de manier waarop het al tijden gaat nu.
Geweldige samenwerking iedereen helpt elkaar direct en bovenal een fantastische sfeer ik lag me vaak dood in de chat.
Bovendien is het ook gewoon zo dat we speler na speler wegwerken, ik herinner me van dit jaar het delete van oa gieterzon, jobros, kikker, paradanus, edith cavell,..
en bovenal natuurlijk euro.
Ik hoop dan ook dat we het in 2015 zo verder kunnen doen.

2) W-Pack, gewoon omdat ik I en j.f. daarvoor reken en ik, zeker sinds de bg, steeds meer onder de indrk ben geraakt van beide stammen. zeer actieve leden, helpen graag elkaar en doen dat ook goed.

3) MaRhaM puur omdat ze van alle vijandelijke stammen degene waren die toch het meeste probeerden, acties die zeker op tweakers ook wel succes hadden.

4) Aztec was hun partner in crime daarbij, mooie acties gedaan en goede samenwerking.

5) Zet ik dan ~PH~, ze zijn dan wel gevallen maar ik vond het altijd wel een goede stam.
Meerdere goede spelers ook, jammer dat ze gevallen zijn.
 

DeletedUser72963

Guest
Ik mis een lijstje met wie je het liefst terug zou willen zien :(
 

DeletedUser65921

Guest
Het is Thomas :mad:
En nee, dan moet ik die weer elke week gaan tegenhouden als ze/hij dramaqueen wordt en wil quitten.

1. Adriaan
2. Jonas
3. Niels
4. Arne
5. Koen
 

DeletedUser

Guest
1. Style, spreekt voor zich
2. Wolfpack. Enige stam die een massa van echt netjes gedeft had.
3. Marham omdat ze het proberen
4. Exodus lijkt me ook een fatsoenlijke stam
5. Care omdat ik die nog niks slechts heb zien doen
 

DeletedUser64972

Guest
10. Death knight (Hij heeft veel last gehad van rainbow maar zijn account toch telkens goed onderhouden en een hoop aanvallen afgeslagen of een juiste keuze gemaakt. Ik denk dat deze speler nog erg kan groeien. Hij heeft het spelletje nu al aardig onder de knie)

Jij moet je bronnen dringend nakijken. We hebben helemaal niet veel aanvallen op hem verstuurd, als we dat hadden gedaan was er nu geen sprake meer van dat account, daar kun je van aan :p

Het is Thomas :mad:
En nee, dan moet ik die weer elke week gaan tegenhouden als ze/hij dramaqueen wordt en wil quitten.

1. Adriaan
2. Jonas
3. Niels
4. Arne
5. Koen

Welke Niels? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Jullie zouden dat beter beide doen in plaats van hier ruzie te maken :rolleyes:
 

DeletedUser67066

Guest
Jij moet je bronnen dringend nakijken. We hebben helemaal niet veel aanvallen op hem verstuurd, als we dat hadden gedaan was er nu geen sprake meer van dat account, daar kun je van aan :p

Ik heb zelf op het acc gedeft als vv :p een betere bron dan mezelf is er denk ik niet. :p

5) Zet ik dan ~PH~, ze zijn dan wel gevallen maar ik vond het altijd wel een goede stam.
Meerdere goede spelers ook, jammer dat ze gevallen zijn.

Dit vindt ik toch wel een hele eer :p De leiding van ph heeft helaas te weinig gedaan met de goede spelers. Anders was er denk nog wel hoop geweest. Maarja tis gebeurd en vindt de punt voor de stam echt een eer. En denk dat de oud leden dat ook moeten vinden. Hoop dat ze verder zullen presteren in hun nieuwe stammen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan