Jaaroverzicht

DeletedUser65921

Guest
Goed mijn lijst dan maar

1) Imposant, verovert het hele jaar door dorpjes alsof het niks is, organiseert tegenwoordig zelf ook massa's en pakt me af en toe mijn eerste plaats ODA af, kortom is Ruben een hele goede speler!
2) Ezelinnetje, heeft nog veel meer dorpen veroverd, maar doet het wat stiller. Iemand die zich enkel laat horen als het er echt om gaat, kortom een belangrijke stille kracht met de meeste overgenomen vijandelijke dorpen van de wereld (bijna dubbel van de nummer 2 STAM op de oorlogsranglijst)
3) Vanaf hier werd het moeilijker, de volgende paar liggen naar mijn gevoel heel dicht bij elkaar. Op 3 zet ik skykiller, omdat hij enorm veel vv's doet en zich heel erg smijt als leider van zijn stam
4) Hier zet ik dan hardstyle4ever, als Quentin de tijd vindt een actie te doen is die altijd mooi gepland en effectief
5) Is voor Tuam, die enorm goede ideeën heeft, heel mooi terugkwam na een zware massa op hem en Style een mooi voordeel gaf door ons eerst 1command te laten testen ;D
6) Is dan uiteindelijk voor Flexibility, als Davey echt zijn best doet en actief is staat hij op 1, maar zelfs een Davey die enkel wat doet als je het hem zegt is nog een mooie plaats waard, hij is een beest
7) Tim010, laatste maanden weer actief en direct een paar spelers weg, doe zo voort Timmie. En je maakt goede keuze's qua co's :p
8) Fancy, teampie met Timmie, grote bijdrage van hem aan het wegspelen van die spelers
9) Theonl2, heeft dan wel een klein kutacc, maar laat zijn kunnen geregeld zien op vv's
10) Deking1, heb nog niet echt acties van Jeroen zelf van dichtbij gevolgd, maar zijn massaplanningen zien er goed uit.
 

DeletedUser67854

Guest
Is mijn naam zo moeilijk? :(
Wat een stom spel, ik sta gewoon nergens tussen :eek:
 

DeletedUser66220

Guest
Ik zal zo mijn lijstje met toelichting een posten :)
Iedereen bedankt die mij in zijn lijstje heeft opgenomen. Ik heb dit jaar zwaar teleurgesteld, dat weet ik zelf ook. Vind het ook niet gek dat ik in de meeste lijstjes niet hoog sta of er niet eens in sta :eek:

Skykiller wil ik met name nog bedanken om mij op 1 te zetten :)
Stevieunder vind ik gemeen door mij niet eens te noemen :(
En dan is daar Laurens:

6) Is dan uiteindelijk voor Flexibility, als Davey echt zijn best doet en actief is staat hij op 1, maar zelfs een Davey die enkel wat doet als je het hem zegt is nog een mooie plaats waard, hij is een beest

Miss een bitj teleurstellende plaats, maar als ik kijk naar de namen die erboven staan begrijp ik volledig ( voornamelijk omdat ik niet actief ben geweest ) dat ze boven mij staan :)
 

DeletedUser

Guest
1. Flexiblity
2. Dragonfriend723
3. Imposant
4. Tim010
5. Ezelinnetje
6. Tuam
7. Metoism
8. Hardstyle4ever
9. Skykiller
10. Fancy.
 

DeletedUser

Guest
1. Dragonfriend723 natuurlijk. Stelt prima massaplannen op en is ook een uitstekend aanvaller, dat is ook aan zijn ODA te zien. Hoewel, hij zit nog steeds onder de 200m :rolleyes:
2. Metoism. Hij is stil op het AF, maar kan zich IG zonder hulp redden hoewel hij omsingelt ligt door vijanden.
3. Rainbow. Beste flatliner van Casual. Onlangs heeft hij zich tegen euro bewezen door in een korte periode een dikke 70 dorpen te pakken van Euro. Natuurlijk had hij wel hulp van Imposant nodig, die bovenaan dit lijstje hoort te staan ;)
4. Ezelinnetje. Pakt overal dorpjes alsof het niets is. Geen edelruimte meer? gewoon een extra cluster beginnen in een marhammert :D
5. Flexibility. Doe eens wat, nondeju.
6. Tuam. Ekte baas gewoon. Volgens mij de meest ervaren speler in Style.
7. Hardstyle4ever. Goeie speler als hij niet aan de pillen/alcohol zit.
8. Fancy. Naar mijn mening de beste speler van I, of wolfdinges ofzoiets. Stelt goeie massas samen en verovert dorpen :p
9. Skykiller. Niet om zijn ervaring, maar om zijn inzet.
10. Tim010. Hij krijgt van mij de troostprijs. Probeert het, maar kan het eigenlijk niet. Dan zegt hij maar dat hij het niet probeert, maar stiekem is hij aan het huilen.
 

DeletedUser71121

Guest
Beste speler:

1. Flexibility
2. Ezelinnetje
3. Dragonfriend
4. Fancy
5. wijde
6. deking1
7. whitemountain
8. Tim010
9. A Noble Cause
10. Mortifer renatus

Ik wist niet dat je uitleg mocht geven. Dus hier mijn lijstje met uitleg.

1. Flexibility: Hij zit mss even in een inactieve periode maar toch een van de best opgebouwde accounts waar ik ooit VV heb gedaan (en dat zijn er veel). Ook één van de betere clusters en mooie awards.
2. Ezelinnetje: Heeft echt belachelijk veel vijandige dorpen overgenomen.
3. Dragonfriend723: Geen idee waarom hij hier staat ik veronderstel groepsdruk. :p Maar zonder hem was style! al lang gevallen en hij is 1 van de actievere spelers.
4. Fancy.: Steekt mooie massa's in elkaar en heeft al veel spelers weg gewerkt. Hij heeft dit jaar ook de grootse verdediger van de dag gehaald en zich mooi in de top 25 gewerkt.
5. wijde: Heeft nog niet echt massa's gedaan maar om zoveel te farmen moet hij wel actief zijn en hij is 1 van de weinigen die inzag dat MaRhaM gedoemd was te mislukken.
6. deking1: Gewoon al omdat we zoveel van elkaar houden moet hij in mijn lijstje. :D Altijd lachen in de whatsapp groep en als hij weer eens niet durft te bekennen wie er de beste leider is :eek:
7. Whitemountain: Heeft echt al alle grote spelers in het zuiden weg gewerkt (voor de slimmeriken atheneas natuurlijk niet) Iemand die wss door veel mensen niet gekend is maar zal binnenkort sowieso top 25 staan. Hij gaat mss niet voor ODA of awards maar wel voor zijn stam en dat heb je nodig!
8. Tim010: Heeft geen spelers meer in zijn buurt die hij nog kan aanvallen al redelijk wat spelers op bb gespeeld en natuurlijk leuke awards en ODA.
9. A Noble Cause: Stuurde zelf OS toen hij onder aanval lag en weer iemand die een aantal buren op bb heeft gespeeld. Heeft vaak ingesloten gelegen door zijn stam en toch een mooie cluster. En het moet gezegd worden hij stond op het punt te stoppen tot hij een massa binnen kreeg. Na die massa is hij gewoon actief gaan spelen bij de meeste gaat dat toch net iets anders.
10. Mortifer renatus: Heeft redelijk wat vlaggen en dat is sowieso het belangrijkste op TW :D Heeft zich volgens mij wel al meer getoond op andere werelden dan hier maar mss iets voor de toekomst. Hoewel hij toch redelijk wat dorpen van yoda heeft overgenomen. Ookal werd daar niet op al die dorpen gedefd maar dat doet niks van zijn prestatie af is tenslotte niet zijn schuld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66220

Guest
1) Dragonfriend723, tsjah wie anders dan Laurens.... Desondanks dat hij mij natuurlijk op de 6e plek pleurde ( volledig terecht :D ). Maaruhhm Laurens.... wat moet je over hem zeggen, wat is hij niet? Laurens is een FANTASTISCHE stamleider, hij heeft de activiteit die nodig is voor een goeie stamleider en dan de skills. Hij bereid massa's voor wat niet te verliezen lijkt. Ik heb zeer veel respect voor hoever deze speler weer dit jaar is gegroeid.
2) Tuam, waarom Tuam? Tuam hoor ik niet zo vaak op het forum, waarom zou ik hem op 2 willen zetten. Hier komt het, Tuam speelt achter de schermen een geweldig deel in de stam mee. Hij heeft niet alleen de scripts bijgehouden voor ons, hij helpt ons ook als wij domme noobs het niet snappen. Je kan hem overal voor inzetten.
3) Imposant, ik hoor je AMPER tegen mij praten uiteraard, is niet gek want jij bent op rare tijden online wanneer ik er niet ben :D
Nee maar aan de ODA te zien aan je groei te zien en aan je ontwikkeling te zien, petje af dat je ook zoveel bent gegroeid.
4) Skykiller, jammergenoeg schiet je net niet door bij mij naar de top 3, wat ik je wel heel veel gun. Je bent een top vv'er, nieuwsgierig, wilt leren en KAN leren. Je bent zo brutaal door ook nog even te vragen nadat je mijn vv hebt gedaan om te vragen waarom ik wat doe. Daar kick ik wel op ;)
5) Tim010, rare jongen, is een belg heeft rood haar. Maar alsnog hou ik van je <3.
Nee Tim welke ontwikkeling jij hebt ondergaan is alleen maar een buiging waardig (bow). Van een actief rot jong naar dit. Ik vind het geweldig wat je hebt gedaan :p. Heerlijke ontwikkeling, en heeft betere verstand van co's gekregen, potjes werken toch niet echt he?! :$
6) Wijde, waarom noemt niemand deze farmgeilerd? :p Ik vind het best knap wat ook hij/zij presteert.
7) Hardstyle4ever, Quentin farmslet, voorderest weet ik niet wat ik bij je neer moet zetten, sorry :(
8) Biefstuksalami, mooie voortgang, eigenlijk in mijn ogen van niets opeens zo hoog komen te staan. Respect voor je man :)
9) Fancy. toelichting komt morgen.
10) Black cop, toelichting komt morgen.
9)
 

DeletedUser65921

Guest
You're too good for me :Embarrassment::Embarrassment::Embarrassment:
Bazenlijst trouwens.
 

DeletedUser68201

Guest
1) Deking1
Komt op voor gerechtigheid binnen de stam en kan erg goed anticiperen. De laatste maanden erg actief bezig met zijn ODA, niet alleen als speler een goede instelling, oa mij veel geholpen met vaardigheden, maar ook als persoon kan met iedereen een praatje maken. Met name dat laatste stel ik zwaar mee, soms mag je ook verder denken dan het spel..
2) dragonfriend723
Overal te vinden ook op het AF organiseert veel massa's en heeft ook een duidelijke mening over moeilijke onderwerpen, is betrokken en heeft heel veel ervaring. Te zien aan ODA.
3) Imposant
Toen +/- 500.000 punten had viel hij me direct op, is erg actief en heeft me ook een aantal dingen aangeleerd. Gefeliciteerd trouwens met je pas behaalde 1e plaats ODA :bijl:
4) Skykiller
Is overal bij betrokken en is erg duidelijk. Verder VV-geil topspelers durven hun vv af te geven aan hem, en is verder ook een prima leider met ook een mooie manier van anticipatie.
5) Tim010
Heeft altijd wel wat troepen klaarstaan, en weet aanvallen ook goed in te plannen om zo zoveel mogelijk AVDD's te pakken, verder een goede teamspeler en gaat voor actie, daagt spelers uit maar heeft ook respect voor zijn slachtoffers die wat moeilijks hebben doorgemaakt. (the real undertaker)
6) hardstyle4ever
Houd het daar goed uit op het front tegen Zenzi. (heeft wat meer laten zien aan mij dan Tuam)
7) Tuam
Houd het daar goed uit op het front tegen zena / tjap / Lord Lord Koning
8) lordperre
Veel ervaring ondanks het verleden (het ophef gebeure) wel respect voor wat hij tot nu toe allemaal bereikt heeft.
9) G-Force3
Deze speler heeft zich vanaf het begin bij -I- erg laten verassen binnen een korte tijd 180 dorpen veroverd van de vijand, en doet me ook nu weer verbazen, weer flink bezig op overdetop. Voorheen andere spelers.
10) The Incredible Tiger.
Met schaapje werken goed samen tegen goudlokje, hebben me ook zeer verrast vooral het front van Tiger dat hij het daar ook goed stand weet te houden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Ik kan maar 1 iemand 1p geven he :eek:

Dankje trouwens, het is ook mijn job mijn mening te geven, is niet altijd iets makkelijks :p
 

DeletedUser73697

Guest
mijn top 10 lijs, beetje laat maar had het effe druk :)

1. G-Force3
we hebben in DSC met elkaar gezeten en toen was hij al goed bezig, maar sinds hij in I zit is hij nog beter bezig
meer dan 150 dorpen geedeld van de vijand. respect ervoor had totaal niet verwacht dat je echt zo goed kon zijn.

2. Deking1
je bent een goede stamleider en een mooie ODA, maar ik haal je nog wel een keertje in als ik weer zin heb.
we trollen elkaar en tis gezellig met je daarom sta je op 2.

3. Fancy.
goede speler met een OD waar ik jaloers van ben :D
het wolf plan is geweldig en verdient alle respect vind ik.

4. Dragonfriend723
ik plaats je op nummer 4 je bent een geweldige speler en velen kunnen wat van je leren
en wat is style zonder hun draakje;)
ODA is echt mooi en ben benieuwd wat je komend jaar in petto hebt op casual.

5. Schaapje0508
hij verdiend me respect, we werken goed samen tegen goudlokje en we zullen hem nog wel uit c51 werken binnenkort.
we hebben allebei een mooi front met goudlokje maar die van jou is groter en tis mooi dat je zo goed tegen hem vecht

6. Leggobitch
jullie worden alsmaar beter met het acc en tegen louke doen jullie het ook lekker.
edelen gaat niet zo makkelijk nog hoorde ik dus ik zal jullie wel helpen over een tijdje :rolleyes:
gelukkig zijn enkele mensen van dat acc lui anders zou pvdd niet van mij meer zijn:)

7. metoism
je zit tussen veel vijanden in maar weet toch elke keer stand te houden en de vijanden zelfs terug te drijven, vind het geweldig als dat gebeurd.

8. Skykiller
lijkt wel tijd teveel te hebben elke dag
je kan altijd wel vv doen als het nodig is.
staat voor iedereen klaar

9. Imposant
de nummer 1 van ODA moet ik er gewoon bijzetten
echt lekker aantal waarvan ik kan kwijlen:D

10. euro
 

DeletedUser73700

Guest
9) G-Force3
Deze speler heeft zich vanaf het begin bij -I- erg laten verassen binnen een korte tijd 180 dorpen veroverd van de vijand, en doet me ook nu weer verbazen, weer flink bezig op overdetop. Voorheen andere spelers.

dankje Ramon :)

mijn top 10 lijs, beetje laat maar had het effe druk :)
1. G-Force3
we hebben in DSC met elkaar gezeten en toen was hij al goed bezig, maar sinds hij in I zit is hij nog beter bezig
meer dan 150 dorpen geedeld van de vijand. respect ervoor had totaal niet verwacht dat je echt zo goed kon zijn.

En dankje Hans, eerste plek is toch een eer :rolleyes:
 

DeletedUser71679

Guest
voel me zeer vereerd omdat ik toch al in vele lijsten sta :eek:

1. fancy.
mijn beste vriend op dit spel. nu toch al meer dan anderhalf jaar werken we samen. altijd in voor een praatje en een trolletje. heeft me zeer verrast tijdens het deffen van zijn account. zijn ideeën zijn 9 van de 10 keer ook top. kortom verdiend nummer 1!

2. skykiller
ondanks het feit dat hij mij in het midden plaats komt hij bij mij op plaats 2. na ramon komt ronald hoog in mijn vaandel hij is altijd bereid om je vv over te nemen ookal heb je niks voorbereid. hij moppert dan even maar gaan wel aan de slag. veder kan ik altijd met hem lachen en hebben we dit jaar veel meegemaakt samen.

3. dragonfriend723
2e met ODA een van de beste leiders en ook altijd in voor een praatje serieus of onzin het maakt niet uit.

4. The Incredible Tiger.
deze speler heeft mij heel erg verrast. toen hij ons joinen had ik er een hard hoofd in maar hij vertoonde zich op een zeer positieve manier en toen ik met hem ging praten en dollen kon het niet anders het is en blijft een top vent.

5. G-Force3
heeft mij ook erg verrast. sterke speler en wil altijd meehelpen. zoals ramon al vernoemde die 180 dorpen binnen een paar weken was een perfecte indruk.

6. imposant
ondanks dat ik aan het begin van het jaar nog een hekel aan hem had heeft hij vanaf ons bontgenootschap me alleen maar positief verrast. en natuurlijk die oda plek is baas.

7. ijsbeer
ligt best afgezonderd van zijn stam of bontgenoten maar blijft vechten. bijna 100 mil ODA en een bazen dominatie in c35.

8. nensul
een van de betere deffers miss wel de beste. hij geeft nooit op zeker niet toen wij voor de 1000 ste keer bij hem langs kwamen. na vaak tegen elkaar gestreden te hebben. hebben we besloten om veder samen te werken.

9. wijde
puur alleen omdat hij wist dat marham flop was en zijn ontiegelijk grote voorsprong op de nummer 2 bij prestaties.

10. ..rainbow..
als hij iets minder lui was zag ik hem zeker in de top 5 staan (en dan zonder die punten geilers)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73700

Guest
ook ik zal dan maar een top 10 neerzetten :D

1. dragonfriend723, hij heeft het goed onder controle in Style! en bereid altijd erg tactische massa's voor die ook goed uitpakken

2. Fancy., toen ik -I- joinde voelde ik me al snel thuis, mede dankzij Fancy. en hij heeft een goede OD :)

3. Deking1, voor hem hetzelfde als voor fancy. Een perfecte leider !

4. The Incredible Tiger., verdiend zeker deze plek. Ook in DSC die jij onder je hoede nam probeerde je altijd het beste eruit te halen. Ook in -I- en nu W-pack doe je het weer goed, awardgeiler :p

5. Skykiller, ik ben altijd al onder de indruk van hem, neemt altijd vv's aan. En nu ook zijn medestamlid :)

6. Imposant, goede speler, met als hoogtepunt natuurlijk het verslaan van Laurens voor die 200mil ODA ^^

7. Wijde, al ken ik deze speler niet, hij farmt als een beest en staat ook lekker met zijn ODA

8. A Noble Cause, net zijn vv gedaan, prima account! en natuurlijk een hele aardige gozer om vlak naast me te hebben :)

9. Nensul, eerst verbaasd toen hij -I- joinde. Maar was zeker een aanwinst, met goede deff skills.

10. Tim010, altijd zin in massa's, verdiend het dus ook zeker om in de top 10 te komen ;)
 
Bovenaan