Jaaroverzicht

DeletedUser64972

Guest
Ik heb zelf op het acc gedeft als vv :p een betere bron dan mezelf is er denk ik niet. :p

Iedereen heeft natuurlijk een andere interpretatie van "veel incomings" en "het zwaar hebben", maar geloof me, dit stelde niet veel voor hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zelf op het acc gedeft als vv :p een betere bron dan mezelf is er denk ik niet. :p

Gedeft? Elke keer als we aanvielen pakten we heel erg makkelijk dorpjes, zelfs met ongetimede edels.
Als er eens 'gedeft' werd, werden er inderdaad edels geblockt maar net zo makkelijk ook een aantal dorpen veroverd.
Dus ik weet niet wie de betere bron is? Wij die heel makkelijk edelen of jij die ze probeert te stoppen en daar best hard in faalt?

De reden dat wij stopten met aanvallen weet je zelf als het goed is ook, maar als we hadden doorgedrukt was dat account echt allang weg hoor ;)
 

DeletedUser67066

Guest
Gedeft? Elke keer als we aanvielen pakten we heel erg makkelijk dorpjes, zelfs met ongetimede edels.
Als er eens 'gedeft' werd, werden er inderdaad edels geblockt maar net zo makkelijk ook een aantal dorpen veroverd.
Dus ik weet niet wie de betere bron is? Wij die heel makkelijk edelen of jij die ze probeert te stoppen en daar best hard in faalt?

De reden dat wij stopten met aanvallen weet je zelf als het goed is ook, maar als we hadden doorgedrukt was dat account echt allang weg hoor ;)

Heb ik elke massa gedeft? Nou nee :p ik heb wat ik moest deffen goed gedaan. Heb volgens mij weinig treintjes moeten deffen en die heb ik gesniped of ze waren door nachten :p dus kon ik niks meer aan doen :p En ja het stelde niet heel veel voor de aanvallen. Maarja ik heb hem in mijn top 10 :p jullie niet ;P
 

DeletedUser65921

Guest
Iedereen heeft natuurlijk een andere interpretatie van "veel incomings" en "het zwaar hebben", maar geloof me, dit stelde niet veel voor hoor ;)

Doe die kleurtjes in je handtekening eens weg? Het doet pijn aan mijn ogen.
 

DeletedUser67467

Guest
1. Style! Presteerden over het hele jaar goed. En zijn toppers!
2. W-pack Ik denk dat we het niet slecht hebben gedaan dit jaar. We hebben laten zien dat wij 1 voor 1 ook de wil hebben om andere stammen te doen breken en het lukt ons aardig. Allemaal toppertjes en mensen die veel voor elkaar over hebben.
3. W-hunt Net zoals hierboven ook 1 voor 1 goeie spelers waar ik al veel mee heb samengewerkt.
4. Zero-B Een stam in de rim gelegen, ik vind ze toch wel een opvallende verschijning en ze groeien snel op de ranglijsten.
5. X.x.X Een stam die niet de meeste punten heeft maar wel veel inatief toonde bij de gezamelijke massa's.
 

DeletedUser71679

Guest
1. style!: aan het begin van het jaar hebben ze wat dorpjes van ons weten te veroveren en daarna een top bg geweest!
2. W-pack: dit omdat wij veel samen werken goede stats boeken en alles voor elkaar over hebben.
3. W-hunt: idem dito voor deze groep mensen.
4. X.x.X: een stam met veel kleine leden maar zeker niet de minste de start was niet helemaal top maar die zijn we eigenlijk al lang vergeten door de goede stats die ze nu boeken! ga zo door!
5. T.R.B: omdat ze mooie oorlog stats hebben.

veder wil ik iedereen bedanken voor het stemmen op mij ook het tekstje over mij doet mij blozen :eek:
 

DeletedUser73697

Guest
1. Style
valt niet te ontkennen dat ze gewoon de beste zijn dus zet ze lekker op 1
2. W-Pack
gaat een goede stam worden, ik verpest wel de stats al ervan maar ik wil gewoon de 1e zijn:D
3.MaRham
omdat het kan, ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen tegen ons en vooral of de stam blijft bestaan
4.W-Hunt
goede samenwerking met W-pack en ook van hun verwacht ik veel komende jaar.
5.DSC
zoals metoism al zei jammer dat ze weg zijn, was een leuke stam en goede tijd daar gehad ook al waren de meeste niet echt actief bezig
 

DeletedUser65921

Guest
Daar ging de mooie streak van iedereen die Style op 1 zette.
Uitslag komt vanavond, ik ga eerst mijn examen maken.
 

DeletedUser

Guest
Uitslag beste stam

Nummer 5:
X.x.X

Nummer 4:
MaRhaM

Nummer 3:
W-hunt

Nummer 2:
W-pack

Nummer 1:
Style!
 

DeletedUser65921

Guest
Uitslag beste stam

Nummer 5:
X.x.X

Nummer 4:
MaRhaM

Nummer 3:
W-hunt

Nummer 2:
W-pack

Nummer 1:
Style!

Even weer Q's mooie commentaar hierbij!

X.X.X:
Dit is een stam die de laatste maanden erg actief groeit. Het is een actieve stam met niet veel leden. Ze groeien allemaal zeer sterk. Dit is een stam die als ze zo door doen tegen volgend jaar zeker top 10 kunnen staan. Wat vervolgens ook opvalt is dat deze stam erg belang hecht en dat ze heel dicht bij elkaar liggen. Deze stam gaan we in de toekomst zeker nog in het oog moeten houden. Doe zo verder!

MarHam:
Deze stam is opgericht geweest om iets te betekenen tegenover Style!. Wat ze in het begin echt wel goed deden. Ze toonden initiatief, vechtlust maar in tussen zijn ze helemaal weg gezakt. Wat ze nu nog proberen is niet meer te vergelijken met wat ze in het begin deden. Toch zijn er nog spelers die de inzet blijven tonen en dorpen kunnen veroveren van de vijand waardoor deze stam ook zeker nog niet afgeschreven is. Laten we zien wat ze dit jaar kunnen tonen!


Wolfhunt:
Deze stam heeft de hele wereld verbaast. Zelfs alle topstammen. Het was een zusterstam van Wolfpack met de wat kleinere spelers in maar deze toonden iets wat een kleinere stam of alle andere stammen nog nooit toonden. Deze stam bewezen dat je niet altijd groot moet zijn om iets te betekenen! Ze stonden top 3 ODA wat veel zegt. Deze stam was immens actief en dan nog met een goeie leiding kan deze stam zeker wel een topstam worden zoals er nu al velen zijn!


Wolfpack:
Verdiende plaats zeker. Hier kun je net het zelfde gaan vertellen zoals bij wolfhunt. Deze 2 stammen hebben zo’n goeie samenwerking, actieve spelers, vechtlust, dromen die ze willen waarmaken dat ze hier zo ver willen voor gaan. Haast alle spelers zijn een vriendenkring geworden zoals je dat bij style! Ziet, door het vuur gaan voor elkaar, elkaar tot het limiet duwen en nog verder. Ze willen deze wereld iets gaan beteken en zijn hier zeer goed mee bezig !

Style!:
Ik denk dat deze stam voor het 2de jaar op rij hun kwaliteiten heeft getoond. Zowel op verdedigend vlak als vooral op aanvallend vlak. Zo mag je kijken naar de massa op euro (wat niet alleen het succes van style! Was maar waar wolfhunt en wolfpack ook een zeer belangrijke rol speelden). En deze stam beschikt misschien maar over 19 leden maar het zijn vrienden die voor elkaar door het vuur gaan. Eén voor één topspelers maar ook teamspelers. Ze hebben op een bepaald moment een dipje gehad waar ze het echt moeilijk hadden tegenover MarHam maar opnieuw toonden ze dat deze stam niet klein te krijgen is en deze stam verdient op basis van alle vlakken zeker deze plaats!

Besluit
We kunnen zeggen dat er veel stammen iets willen betekenen op de wereld. De ene gaat al verder dan de andere maar ze tonen het initiatief en er is zeker een terechte top 5. Natuurlijk mogen we niet vergeten dat er veel meer stammen op deze wereld zijn dan deze 5 en iedere stam heeft zijn kwaliteiten maar we kunnen zeggen dat er 3 stammen toch het beste jaar erop zitten hebben. Style! Staat hier zo voor het 2de jaar op rij op een 1ste plaats. De vraag is alleen of ze dit volgend jaar terug kunnen nu Wolfpack en Wolfhunt er zijn. Dit wordt een interessant jaar.
Dat alle stammen een goed jaar mogen hebben en mooie massa’s mogen organiseren. Aan iedereen een wel verdiende proficiat en zeker aan de top 5! Proficiat!

Wederom bedankt aan iedereen wie stemde en een welgemeende proficiat aan alle genomineerden.
In naam van Style! wil ik ook nog even erbij zeggen dat deze uitslag een eer blijft en we ons best zullen blijven doen. Niet enkel voor de dorpenwinst, maar ook gewoon om het beste uit deze wereld te halen: actie, alleen daardoor leer je het spel uiteindelijk.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zal dan maar beginnen met een lijstje voor beste aanvaller:)

1) Flexibility: hij doet het veel te weinig de laatste tijd, maar als Davey zijn clears bovenhaalt heeft hij altijd iets wat anderen niet hebben, ik weet niet hoe maar zijn aanvallen zijn altijd net dat tikkeltje beter geslaagd als van de rest.
2) Ezelinnetje: bij ezel gaat alles redelijk rustig, het ene moment is er niks aan de hand en de volgende keer dat je kijkt zijn er weer een hoop dorpen bijgekomen, respect.
3) Imposant: staat terug voor me in ODA, hopelijk niet te lang, maar dat zegt al veel, hij doet aan heel veel aanvallen mee en verovert heel makkelijk dorpen.
4) Ijsbeer: ook Quentin doet het fantastisch, door zijn groot front is zijn aantal overnames misschien meer conform de verwachtingen maar je moet ze ook nog altijd pakken. En dat doet deze jongen heel goed.
5) Tim010 een beetje verelijkbaar als bij Davey, hij doet het niet vaak, maar als hij zijn clears er nog eens uit gooit is de kans dat het target een maand later niet meer bestaat of heel veel verloren is zeer groot
6) Metoism: Meto zit ondertussen ook aan een dikke 300 vijandelijke overgenomen dorpen, knap gedaan!
7) Lordperre: nog zo iemand die heel makkelijk dorpjes veroverd, zeker amorfati is volledig weg daar.
8) Mortifer Renatus.: ik defde af en toe op yoda en zijn aanvallen zaten mooi in elkaar, 60+ veroverde dorpjes in de oorlog ook, dus goed gedaan.
9) Zenzisasense: behaalde mooie resultaten, bijna 100 dorpen binnen.
10) Tuam fantastisch herpakt, had een heel moeilijk front met meerdere spelers, ondertussen veel makkelijker en zijn er al een paar van weg (oa bateken en euro)
 

DeletedUser71121

Guest
1. Ezelinnetje: Heeft al heel wat vijandelijke dorpen overgenomen.
2. Flexibility: Is mss beter als ezel maar edelt minder komt natuurlijk ook door de ligging.
3. Dragonfriend: Ik begrijp niet waar hij zijn ODA vandaan haalt maar doet mee met elke massa dus zeker verdiend al staat hij nu pas op de derde plaats :p
4. Imposant: Ook iemand die het niet erg vind om zijn clears ver op pad te sturen zit altijd te klagen dat hij zijn clears overal nodig heeft en edelt dan ook nog redelijk wat dorpen.
5. Tim010: Heeft al iedereen in zijn buurt die hij kon aanvallen weg gewerkt.
6. Fancy: Heeft net zoals tim al aardig wat mensen weg gespeeld.
7. The incredible tiger: Is een kleinere speler maar heeft een heel hoge ODA.
8. Whitemountain: Zoals ik al in mijn vorige lijstje zei: Hij kan niemand meer in zijn buurt aanvallen omdat iedereen meteen uit zijn range gaat of op bb.
9. Mortifer renatus: Is een van de enige in MaRhaM die altijd meedoet met een massa van hun en die ook nog iets bereikt met zijn clears.
10. Bloodpriest: Hij kon 2 personen aanvallen nu nog 1 maar hij doet het wel. Van de andere 2 edelnoobs hebben we nog niks gezien hier.
 

DeletedUser73697

Guest
ik zal mijn lijstje ook maar eens plaatsen voordat ik het vergeet

1. Dragonfriend
2. imposant
3. tim010
4. Metoism
5. Fancy.
6. schaapje0508
7. leggobitch
8. zeehond
9. G-Force3
10. Skykiller
 

DeletedUser

Guest
1. Flex. Hij kan het, maar doet het niet heel vaak :rolleyes:
2. Dragonvriend. Hij kan het niet maar probeert het vaak :p
3. Ijsbeer. Krijgt normaal slechts minimale hulp in het verre noorden door de loopafstanden maar doet het erg goed.
4. Ezel. Hij doet het gewoon als een ninja. Je hebt het pas door als het al over is.
5. Tuam. Onder hevig vuur even alles wat verloren was terugpakken. Respectje
6. Metoism. Doet het altijd erg goed
7. Fancy. maakt goed gebruik van zijn clears en speelt mooi mensjes weg
8. Rainbow maar dan Remco want nieuwe meneren heb ik nog niet echt in actie gezien. Hij deed vorig jaar lekker massas met quentin en mij op random spelers wat een aantal mensen op grijs zetten.
9. Tim want hij yolo'd en dat waardeer ik. Niet tegen tim zeggen dat hij in mijn lijstje staat :eek:
10. Lordperre. Kan goed dorpjes pakken ;)
 
Bovenaan