Jaarawards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
Denk een 50:50 tussen MJND & VTI.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Volgens mij is hier maar 1 logische keuze en dat is simpelweg Leon.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
VTI.

Wie was de beste deffer van 2015?
Dark Ghost heeft het erg goed gedaan.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Leon. Op de manier van dat ik geen idee had wie hij was en hij vervolgens een enorm grote impact had op de draai van de wereld.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Fred.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Geen favoriete forumposter voor mij.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Leon. Niet veel uitleg bij nodig, je kan zijn propaganda posts teruglezen en dan begrijp je het wel.

Wie was de beste leider van 2015?
Leon. Desondanks dat Benji ook goed werk heeft geleverd, denk ik dat Leon zijn werk meer invloed heeft gehad op de uitkomst van de wereld.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Spelers zoals Manson. Niet zozeer de motivatie om te spelen, maar meer de motivatie om zijn noobstammetje te edelen en hem uit te lachen met al zijn praatjes.

Wie was dé flopspeler van 2015?
Uit persoonlijke ervaring, Ambrose. Ik weet nog goed dat hij een aanval deed, edels verloor, Ruud zijn edels bashde met een blitz en dorpen in zijn cluster pakte. Niet lang daarna was die op delete. Daarnaast zijn er natuurlijk nog obvious antwoorden zoals Gala, GlaasjeWater, Manson, Makita etc.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Jordi viel wel mee te lachen.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
De wereld is toch al gespeeld, dus helemaal niemand meer.

Wat was dé topstam van 2015?
~XB~. De enige stam van 2015 die in oorlog was met Rise/Divine en niet na een paar stootjes al omviel.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Divine.

Welke stam was aanvallend het beste?
Divine.

Welke stam was defensief het beste?
Geen enkele. Divine heeft geen fatsoenlijke aanval tegen zich gehad, Rise heeft bij sommige aanvallen simpelweg te veel verliezen geleden, ~XB~ kan enkel hoog stacken, Ghosts viel, BB viel etc.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Bird.

Welke stam is dé flopstam van 2015?
BB

Welke stam was dé vijand van 2015?
Ghosts
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Voornamelijk Fred, was er altijd voor je en nooit te beroerd om je te helpen.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Leon, Benji, Fred, Theo, Mats, iedereen die hier en daar wat tijd over had

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Binnen Divine zijn stamspelers in periodes geweest, wat heel fijn is, wanneer iemand tijd over had werd er altijd wel als een stamspeler gedragen. Fred, Jarl, Melvin, Matthias en waarschijnlijk nog wel meer verdienen een bijzondere vermelding. Bij Rise is Pim op het moment heel goed bezig als stamspeler zijnde en een vermelding voor Leon (Merger) is zeker op zijn plaats. Aan de hand van de verhalen: Manson en Peeta.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Fred.

Bedankt allemaal! Ik zal ook eens een lijstje maken als ik een beetje tijd heb :D
 
Reactiescore
60
Heb jij een lijstje om je tijd in te delen :eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Kut, vergeten op Fyu in te loggen, nu is Ghosts helemaal weg inclusief fora etc :mad:

Daar gaat de hele geschiedenis :p
 

DeletedUser73204

Guest
nog zo een geweldig sportief figuur met zijn dorpjes afbreken. Het zijn ook net kleine kinderen die BB stam.
Mijn dochtertje van 4 zou hetzelfde doen. als ik niet kan krijgen wat jij hebt, krijg je niet wat ik heb. Lekker puh!!:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71618

Guest
Zonder die buffer van Fyu was Makita allang neer gegaan.

Maar als ik grijs was was er niks veranderd toch? Dorpjes bleven net zo klein, alleen 100% moraal, mja, die paar clears zouden het verschil niet hoeven maken.
 
Reactiescore
1.037
Bwah wat Teun bedoelt is dat 1 defje op moraal 100 9-10k dorp heel wat kleiner is dan 1 deffje moraal 33(?) van een dorp van 1k, daarbij is t zonde om 1k dorpen te edelen die niks meer doen terwijl die edels beter gebruikt kunnen worden voor actieve spelers
 
Reactiescore
33
Zijn er ubberhaubt nog actieve spelers op w39?
Volgens mij zijn het alleen Rise! en Divine.
En een paar kleine stammen die het niet waard zijn te noemen,
behalve Snow en LaK dan :)
 
Bovenaan