Jaarawards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

DeletedUser71618

Guest
Bwah wat Teun bedoelt is dat 1 defje op moraal 100 9-10k dorp heel wat kleiner is dan 1 deffje moraal 33(?) van een dorp van 1k, daarbij is t zonde om 1k dorpen te edelen die niks meer doen terwijl die edels beter gebruikt kunnen worden voor actieve spelers

Dus wat was het verschil tussen mij BB en niet BB in de strijd tegen Makita? :D
 
Reactiescore
33
Elk dorp wat wij als tegenstanders behouden is weer in jullie nadeel. Als iedereen nu gewoon naar 1000 gaat vallen jullie dan niemand meer aan?
 
Reactiescore
151
Dus wat was het verschil tussen mij BB en niet BB in de strijd tegen Makita? :D

Weinig, die BB wall ligt er natuurlijk nog. Mochten we echt willen kunnen we die dorpjes wel opbouwen, maar Makita heeft natuurlijk zelf ook al de handdoek in de ring gegooid, net als Dissolution.

Enige die zich nog verzetten zijn Heer plofkip en Ajacied .. :D
 

DeletedUser

Guest
Zeker :)
Dus dat was de reden dat Barhead nergens doorheen kwam ?

Succes met mijn dorpjes edelen btw ;) En veel plezier op deze wereld nog :)

Je had geen eens front, met Fyu ertussen, en nog speelde je als het grootste watje in TW history met je 200k/200k stacks zonder front (en groter). Wat tevens de reden was dat Crysler ook zo makkelijk werd gebashed, jij stacked je 'front' zo, zonder incomings, ipv dat je Crysler hielp die onder zware aanval lag.
Dit is waarom BB sowieso nooit echt weerstand zou worden, vanwege stamgenoten zoals jij die veels te egocentrisch en angsthazig zijn.

Ben blij dat je je dorpen hebt afgebroken, aangezien je nu op de ranglijst staat waar je qua 'skills' thuis behoord :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Weinig, die BB wall ligt er natuurlijk nog. Mochten we echt willen kunnen we die dorpjes wel opbouwen, maar Makita heeft natuurlijk zelf ook al de handdoek in de ring gegooid, net als Dissolution.

Enige die zich nog verzetten zijn Heer plofkip en Ajacied .. :D

Vallen jullie Ajacied aan dan? Is ook best opmerkelijk te noemen.
 

DeletedUser63648

Guest
Tja hij heeft zelf gezegd dat hij nu verder niks met Divine te maken wou hebben. Dan niet hè, zullen we maar zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Je had geen eens front, met Fyu ertussen, en nog speelde je als het grootste watje in TW history met je 200k/200k stacks zonder front (en groter). Wat tevens de reden was dat Crysler ook zo makkelijk werd gebashed, jij stacked je 'front' zo, zonder incomings, ipv dat je Crysler hielp die onder zware aanval lag.
Dit is waarom BB sowieso nooit echt weerstand zou worden, vanwege stamgenoten zoals jij die veels te egocentrisch en angsthazig zijn.

Ben blij dat je je dorpen hebt afgebroken, aangezien je nu op de ranglijst staat waar je qua 'skills' thuis behoord :)


Hehe LOL! Lekker belangrijk wat jij er allemaal van vind of van mij vind.
Ik voor een lange tijd een leuke wereld gehad :) Wat een puber van mijn handelingen vind, interesseert mij niet.
Verder succes met barbaartjes edelen no hard feelings boy.

I'm out :)
 
Reactiescore
1.037
Hehe werd tijd, tis niet zo dat je wat toevoegde aan de wereld nml
 

DeletedUser73204

Guest
Hehe LOL! Lekker belangrijk wat jij er allemaal van vind of van mij vind.
Ik voor een lange tijd een leuke wereld gehad :) Wat een puber van mijn handelingen vind, interesseert mij niet.
Verder succes met barbaartjes edelen no hard feelings boy.

I'm out :)

nee, het interesseert je niet maar blijkbaar wel genoeg om te moeten reageren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe LOL! Lekker belangrijk wat jij er allemaal van vind of van mij vind.
Ik voor een lange tijd een leuke wereld gehad :) Wat een puber van mijn handelingen vind, interesseert mij niet.
Verder succes met barbaartjes edelen no hard feelings boy.

I'm out :)

Noemt mij een puber, maar reageert zelf als een liegende kleuter.
Blijkbaar ben je niet alleen waardeloos IG, op het forum ben je het ook.
 

DeletedUser69459

Guest
Iemand die misschien geinteresseerd is om te co`n met mij op w46? (a)

Gaat om dit account. Goede groei, farms zijn wel in orde, momenteel wel stamloos sinds eergisteren, maar kan wel wrs in nummer 3 stam geraken. Kheb ook 20 edels die gemaakt kunnen worden dus kan het account zeker stabiel binnen de kortste tijd rond de nummer 50 vertoeven. Momenteel sta ik op 69 :cool::x

http://nl.twstats.com/nl46/index.php?page=player&id=487627339 is het account, http://nl.twstats.com/nl46/index.ph...centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=000000 is een kaartje. Blauw is stam waarin ik hopelijk kan in geraken, lichtblauw is pbg waarmee ik samenwerk, met mythe is er ook al samenwerking, DZR is ex stam en rest zijn nog nummer 1 en 2 stammen.

Dus als iemand iemand weet, stuur me een privebericht :D

Hopelijk leest Poo. dit topic niet :x
 

DeletedUser69112

Guest
maar zo terecht... wie wil nu op een accie spelen samen met een kerel met een puntje in ze AF naam ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wie wil nou een account spelen met Peeta, das een betere vraag
 
Bovenaan