Jaarawards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

Deleted User - 487694086

Guest
Omdat het forum wel wat leven kan gebruiken :D
(Gestolen van andere fora)

PHP:
[B]Wie was de beste speler van 2015?[/B]   
[B]Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?[/B]    
[B]Wie was de beste aanvaller van 2015?[/B]
[B]Wie was de beste verdediger van 2015?[/B]    
[B]Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?[/B]    
[B]Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?[/B]    
[B]Wie was je favoriete forumposter dit jaar?[/B]   
[B]Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?[/B]    
[B]Wie was de beste leider van 2015?[/B]   
[B]Welke speler gaf je de meeste motivatie?[/B]   
[B]Wie was dé flopspeler van 2015?[/B]   
[B]Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?[/B]   
[B]Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?[/B]   
 
[B]Wat was dé topstam van 2015?[/B]   
[B]Welke stam werkte volgens jou het beste samen?[/B]   
[B]Welke stam was aanvallend het beste?[/B]   
[B]Welke stam was defensief het beste?[/B]   
[B]Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?[/B]   
[B]Welke stam is dé flopstam van 2015?[/B]   
[B]Welke stam was dé vijand van 2015?[/B]   
[B]Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?[/B]


E: Beste verdediger hoort ook thuis in dit lijstje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Vul je hem zelf ook in? :p
 
Reactiescore
1.167
Wie was de beste speler van 2015? Leon by far, soms ongelofelijk wat hij liet zien zowel op aanvallend en verdedigend gebied. Allround de beste van W39 vind ik.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Wederom Leon, met het aantrekken van de ex-Ghosts spelers een enorm goede zet gezet richting Ghosts en samen met Benji voor de wederopbouw van Rise (en Tree) kunnen zorgen.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Kris (Kressable/maakjenietdruk) liet naar mijn mening de mooiste aanvallen zien, beukte vaak door zijn tegenstander heen.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Vind ik een moeilijke, denk dan toch wel Leon aangezien ik hem eerst niet kende en hier heeft laten zien wat hij daadwerkelijk kan!
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Ook hier moet ik maar weer voor Leon gaan, pakte overal vv's op. Ook pakte die Sapphire (ben zn naam ff kwijt) veel vv's op in Ghosts naar wat ik heb vernomen. Binnen Rise was dit uiteraard Benji en in een later stadium Pim ook, klasse heren! :)
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Leon, geen uitleg voor nodig denk ik.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Wederom Leon, worden nu wel veel vernoemingen voor jou :x
Wie was de beste leider van 2015? Verdomme, daar gaan we weer.. Ik zet hier alsnog de leiding van Divine neer, in het begin Freek samen met Leon (als ik het goed heb) maar door het wegvallen van Freek nam Leon het heel erg goed over en dan heeft uiteindelijk gezorgd voor waar Divine nu staat. Benji heeft het binnen Rise ook top gedaan!
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Voornamelijk Fred, was er altijd voor je en nooit te beroerd om je te helpen.
Wie was dé flopspeler van 2015? Manson, geen uitleg voor nodig.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Kris, Freek, Melvin en verder zal ik wel wat namen zijn vergeten!
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Eigenlijk niemand meer. Ben alleen wel benieuwd naar wat Dissolution voorstelt.

Wat was dé topstam van 2015? Divine
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Divine & Rise
Welke stam was aanvallend het beste? Divine overduidelijk. Uiteraard deed Ghosts het ook goed op Tree.
Welke stam was defensief het beste? Vind ik persoonlijk moeilijk om te zeggen, Divine denk ik? Hebben naar mijn weten het nooit echt super moeilijk gehad (enkel in de middenfase) maar toen speelde ik er nog niet.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Voor Rise is dat Divine geweest, zonder ons hadden zij het nog knap lastig gekregen.
Welke stam is dé flopstam van 2015? Toch wel Ghosts denk ik, ook BB, Forget, XB. Allemaal flopperts. Award gaat voor mij toch naar BB die het ons nog even lastig zouden maken :D
Welke stam was dé vijand van 2015? Ghosts - Divine, de beslissingsoorlog. Enkel jammer dat het zo snel over was.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Niemand, wereld is zowat gespeeld.

Edit: Beste verdediger zag ik er niet tussen staan, dus bij deze: Ik ga hier toch voor Dark Ghost, hebben mij echt verrast bij een aantal massas op hun, top werk daar van Ruben en Pepijn.

Excuus als het lijstje er wat zielig uit ziet, typ hem vanaf mijn telefoon.
 

DeletedUser75149

Guest
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Niemand, wereld is zowat gespeeld.

Mooi lijstje:) alleen deze kreet hoorde ik in het begin van 2015 ook al.
 
Reactiescore
1.167
Mooi lijstje:) alleen deze kreet hoorde ik in het begin van 2015 ook al.

Kan ik mij niet herinneren, maargoed. Welke stam zou het ons dan nog even moeilijk maken? :eek::rolleyes::cool:
 

DeletedUser75149

Guest
Bijna geen 1 denk ik. "Maar de wereld is gespeeld" lijkt wel het Motto van deze wereld
 

DeletedUser76503

Guest
Ik speel W39 van af maart/april. Al mijn antwoorden zijn ook gebaseerd op die tijd.

Wie was de beste speler van 2015?
Voor mij persoonlijk Benji, natuurlijk is Leon een hele belangrijke speler voor divine en voor W39. Maar als ik spreek uit mijn eigen ervaringen moet ik voor Benji gaan. Puur om wat Benji gedaan heeft met Rise. Hij heeft van Rise een mooie nummer 2 stam gemaakt en een stam die op het moment dat ik dit typ net 100 miljoen heeft gedaan. Daarnaast heeft Benji voor allemaal maar goede dingen gezorgd. Zowel aanvallend als verdedigend. Ook brian van Toxic Destruction moet ik een shout out geven. Ik weet nog dat hij iedere nacht vv's deed voor alle accounts die onder aanval lagen. En zowat nooit verliezen leed!
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Leon, hij heeft de wereld echt laten kantelen. Vast in overleg met nog wat mensen maar Leon is voor mij toch de persoon met de beste acties's
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Pfoe, moeilijke vraag voor mij. Aangezien ik niet heel veel hoogstaande actie's heb mee gemaakt. Omdat groten deels van wat ik speelde iedereen bb edelde. Ik moet wel zeggen dat ik verschillende nacht blitzen van Merger wel mooi vond. Sommige vinden het zielig. Ik vind het wel grappig :D
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Peter van UF! Ik heb hem al een keer een award gegeven. Maar Peter heeft mij echt verrast. Peter is iemand die je nooit heel veel ziet in de stam chat. Ik moet eerlijk zijn tot dat ik leider werd van Rise. Wist ik dat Peter of UF speelde maar meer ook niet. Ik had nooit in de gaten hoeveel werk hij deed. En zeker de laatste tijd, is hij meer aanwezig en verrast hij me telkens weer. Met goede aanvallen en mooie grootmachten. (Hij heeft wel ooit 30 edels op een dag doodgelopen, maar dat was ook een verrassing)
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Benji en Brian, pfoe wat hebben die 2 veel werk gedaan voor Rise. Als er 2 mensen waren die veel vv's deden in Rise waren het hun wel. Brian met zijn mooie nacht acties. En Benji die overdag alle dingen op pakten. Dictator Benji for the win!
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Leon, Leon heeft altijd goed geonderbouwde posts. Je zult niet vaak zien dat hij iets zegt wat niet waar is of wat niet goed geonderbouwt is.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Leon :D
Wie was de beste leider van 2015?
Tja... Je kan er eigenlijk niet omheen. Leon, uitleg lijkt met niet echt heel nodig. Aangezien dit gewoon algemeen bekend is op W39. Leon is gewoon een hele goede leider :D
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Benji, ik heb persoonlijk heel veel te danken aan Benji. Iedere keer als ik niet heel veel zin had om de druk hoog te houden op Quadash werd ik altijd opgenaaid door Benji om het toch maar te doen. Daar naast heb ik ook heel erg veel geleerd van Benji. Jammer dat hij gestopt is. Hoefde ik geen leider te zijn :(
Wie was dé flopspeler van 2015?
Manson, verbaasd me nog steeds dat hij altijd zei: BB zal nooit opgegeven. BB zal altijd hun best doen om het zo moelijk te maken voor Divine en Rise. En toen plots was hij op weg. En ik had regelmatig contact met hem op skype. Maar heb niks meer van hem gehoord sinds hij op delete is. Rare acties kan je wel zeggen. Overigens heeft hij ook niet echt iets bewezen om het hier te benoemen. Behalve bb dorpen edelen, 80% deff te maken en alles vol te stacken.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Benji, Brian, Anton (risicootje), Mike (ook een risicootje) en Karel. Allemaal spelers uit de beste tijd van Rise. Misschien dat ik er nog een of twee vergeet. Maar deze schoten mij het eerste te binnen.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
El Chapo :cool:, zijn heletijd stoer aan het doet dat ze nummer 1 gaan worden, dat wil ik nog wel eens zien :D

Wat was dé topstam van 2015?
Divine, maar de topstam van 2016 word Rise!!
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Het zal vast wel Divine zijn, maar ik zeg Rise. Omdat ik de samenwerking in Rise altijd heel goed heb gevonden, zeker in de zomervakantie, en nu ook weer. Maar het is minder hard nodig nu aangezien de wereld steeds dichter bij afgelopen komt...
Welke stam was aanvallend het beste?
Ik denk Divine, aangezien hun er voor gezorgd hebben dat Ghost op delete ging. Maar als ik eerlijk ben weet ik niet zeker wie ik hier neer moet zetten.
Welke stam was defensief het beste?
Divine en Rise allebei. Hebben nooit veel grote verliezen geleden. En zeker de laatste maanden is het helemaal eenzijdig...
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Divine voor Rise, als de twee samen de samenwerking niet waren aangegaan, was het toch een hele andere wereld geweest. En dan gok ik dat Divine de beter stam was geweest. Maar dat zullen we nooit weten.
Welke stam is dé flopstam van 2015?
BB, zijn echt niks waar. Maar XB net zo goed niet. En ook War viel tegen rofl
Welke stam was dé vijand van 2015?
De motivatie waarschijnlijk :rolleyes:
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Rise, moeten nog even Divine in halen voor de eindstreep he!
 
Reactiescore
1.037
Damn ik snap dat onze namen op elkaar lijken, maar elke keer 3 letters van de 4 fout hebben vind ik toch wel wat veel:(
 

DeletedUser54299

Guest
Vergeet niet dat het lijstjes zijn voor het gehele jaar, en niet slechts de laatste paar maanden...

Dit lijstje is vooral gebaseerd op mijn tijd op deze wereld (februari-eind juli), en op wat ik nu zoal op twstats kan vinden

Wie was de beste speler van 2015?
Vlad the Impaler stond in mijn tijd veelal hoog op de ranglijsten, en werd destijds sterk positief beoordeeld. Gezien ze daar nog steeds staan denk ik niet dat ze hier verkeerd zullen staan.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Leon, No doubt about that. Hoewel Benji hier ook wel een bumpje mag krijgen voor het terugbrengen van Rise denk ik dat leon zijn tactische skills uitstekend heeft laten zien dit jaar, zowel als speler als leider.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Leon/VTI. Beide hebben hun aanvallende vermogen goed laten zien.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Elias, hoe de fuck krijgt ie het voor elkaar om dingen zo hard te verkloten...

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Stefaan, Tim en Mick waren de grote VV helden in Ghosts/war.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Zeares, Timtim589, Altijd rake posts!

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Leon heeft vele sterke posts gemaakt, maar wist dat ook te paren met druk in game/via skype.

Wie was de beste leider van 2015?
Leon wederom

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Hier kan ik niet een enkele naam neerzetten. De stamsfeer in de ghostchat heeft me lang laten blijven spelen (die chat is overigens nog dagelijks actief :eek:). Hiervoor moet ik toch echt Gui1, gui2, gui3, stefaan, Tim, Yannick, Mick, Pepijn, Kevin, Ambrose , Stephan en Maarten bedanken. (en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog velen)

Wie was dé flopspeler van 2015?
Gala

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Ik speel niet meer, maar 2 vragen hierboven staat een mooie lijst.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Ben niet bepaald up to date met de stand van zaken


Wat was dé topstam van 2015?
Spirit :rolleyes2:

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Divine probably

Welke stam was aanvallend het beste?
Divine probably

Welke stam was defensief het beste?
Ghosts probably (kwalitatief gezien - wanneer er gedeffed werd dan)

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Ghosts naar War. Ongetwijfeld. Zoveel vv's gedraaid, de leiding ongeveer overgenomen, spelers geplaatst, troepen gestuurd....

Welke stam is dé flopstam van 2015?
War/tree

Welke stam was dé vijand van 2015?
Divine, wist druk ingame, op de leiding, en op het AF te zetten. Aahrg, fuck you leon :D

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ben niet bepaald up to date met de stand van zaken
 

DeletedUser63648

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
VTI als ze actief zijn.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Leon is al vaak genoemd, maar ik zou toch ook de andere leiders noemen.
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Melvin/Wisse. Topgasten
Wie was de beste deffer van 2015?
DG denk ik zo.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Lars. Dat een korfballer chill zou zijn had ik geen rekening mee gehouden.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Miss inderdaad Peeta wel.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Ikzelf
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
P&P voeren is teamwork, imo. Toen Leon bij mij speelde kon hij dankzij mijn botte gedrag en overvragen eerlijke deals sluiten en via P&P regelen wat hij wilde, om maar iets te noemen. (Wordt sowieso ontkent door die jongen, maar wij weten beter :) )
Wie was de beste leider van 2015?
Benji, hoe hij Rise bij elkaar geveegd heeft lukt zelfs Leon niet.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Wisse heeft ervoor gezorgd dat ik me echt in w39 verdiepte, Lauren en Lars zijn degene waarvoor ik nu nog mijn skype open (al heel wat, al zeg ik het zelf)
Wie was dé flopspeler van 2015?
Gala is inderdaad wel goed opgemerkt ja.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Wisse.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Iedereen die meer dan 5x per week inlogd én lid is van de coalitie.
Wat was dé topstam van 2015?
Bird of course. Bird heeft gekozen wie de wereld ging winnen.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Bird. Of ze dan nog onderdeel waren van Ghosts of alweer bij Divine hoorden, deze spelers kunnen dat. Zelfs inactief werken ze samen.
Welke stam was aanvallend het beste?
Divine.
Welke stam was defensief het beste?
Sommige mensen zouden hier Divine neerzetten, maar laten we eerlijk wezen: Divine heeft gewoon geen goede aanvallen tegen zich gehad. Ik ga hier dan ook eerder voor Rise.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Rise
Welke stam is dé flopstam van 2015?
War
Welke stam was dé vijand van 2015?
Ghosts
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Divine.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76522

Guest
Edit: Beste verdediger zag ik er niet tussen staan, dus bij deze: Ik ga hier toch voor Dark Ghost, hebben mij echt verrast bij een aantal massas op hun, top werk daar van Ruben en Pepijn.

mijn co's wel nomineren en mij niet he Niels, ik zie al hoe t zit :mad:
 
Reactiescore
1.037
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Wisse heeft ervoor gezorgd dat ik me echt in w31 verdiepte, Lauren en Lars zijn degene waarvoor ik nu nog mijn skype open (al heel wat, al zeg ik het zelf)
Damn Wisse is echt goed bezig ervoor zorgen dat jij je in W31 verdiepte, thanks verder Coen:D
 
Reactiescore
1.167

Deleted User - 487694086

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
Kris van MJND. Komt wat minder in deze lijstjes voor omdat hij niet zo actief op t af en in de chat was, maar heeft veel kwaliteit laten zien. Is in mijn ogen qua individuele kwaliteiten de beste speler van 39. Samen met Leon op MJND een perfect team, jammer dat die 2 niet echt tegelijk actief zijn geweest daar.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Lijkt me duidelijk dat dit Leon is. Heeft in Divine alles netjes geregeld en op de rails gehouden. Alles afgehandeld zoals het hoort en zeker geen domme dingen gedaan.
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Kris, heeft mooie blitzes laten zien. Was niet van het bashen, maar van het tactisch dorpen edelen en slim nadenken. Dat vind ik stukken beter dan blind gaan bashen.
Wie was de beste verdediger van 2015?
Dark Ghost. Ruben en Pepijn hebben ondanks de streken van Elias heel mooi standgehouden en een goede prestatie hier neergezet.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Benji. Benji was volgens mij al bijna toegetreden tot Divine toen hij op het idee kwam om een nieuwe stam leven in te blazen, een stam die uiteindelijk de wereld ook heeft gewonnen. Een zeer verrassende actie, iets wat onmogelijk leek heeft hij toch voor elkaar weten te krijgen.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Om van elke grote stam er een te noemen: Benji, Leon en Stefaan. Benji en Leon heb ik meegemaakt als actieve vv'ers die altijd klaarstonden. Peeta ben ik nooit zo'n fan van geweest maar als iedereen binnen Ghosts hetzelfde beweert zal hij hier zeker ook zijn plaats hebben verdiend.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Leon, heeft altijd hier de beste argumenten gehad. Aan de andere kant heeft Zaeres ook altijd heel sterk gepost.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Bovenstaande 2
Wie was de beste leider van 2015?
Benji en Leon, beide op een hele andere manier. Benji die een hele stam nieuw leven in heeft geblazen en gemotiveerd heeft gehouden. Leon die alles juist netjes heeft gehouden en ervoor heeft gezorgd dat de stam zich bleef ontwikkelen, ook diplomatiek altijd de juiste keuzes gemaakt.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Theo. Altijd het account gaande gehouden, ook in tijden dat ik minder actief was. Houdt het account altijd op orde, heerlijke speler om mee samen te spelen.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Yentlstylez, en vooral dan Mickiedn. Mickie heeft op Yentlstylez een paar vieze acties uitgehaald, waarvan er een toch wel belangrijk was bij het laatste zetje voor de deletes in Ghosts. Heeft verder op Eddy en Yentl bar weinig laten zien in mijn ogen. Verder hebben Elias en Manson ook hun plaats hier verdiend, lijkt me voor zich spreken.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Van 39 zou ik Kris graag terug willen.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Denk niet dat er nog heel veel te verwachten valt.

Wat was dé topstam van 2015?
Ik zet hier toch Divine neer. Hebben dé oorlog met Ghosts toch goed gewonnen, en ook op een mooie manier.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Divine en Rise hebben beide goed samengewerkt en een paar kopstukken hierin gehad. Denk dat ze beide hier een plaats verdienen
Welke stam was aanvallend het beste?
Divine. Paar mooie aanvallen opgezet en het Ghosts heel lastig gemaakt.
Welke stam was defensief het beste?
Ghosts heeft het meest te verduren gehad, maar vind dat dat over de hele linie genomen ook beter had gekund. Zou ik toch Divine neerzetten, hebben niet al te veel moeten doen, maar wat er gedaan moest worden is goed afgehandeld.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Divine en Rise. Divine heeft begin 2015 nog geholpen met def, Rise deed meer vv's in Divine. Van beide kanten goede samenwerking gehad.
Welke stam is dé flopstam van 2015?
War. Compleet overklast door Rise, wat niet iedereen verwachtte. Zet hier geen BB neer, aangezien alleen de leden van BB daar hoge verwachtingen van hadden volgens mij.
Welke stam was dé vijand van 2015?
Ghosts. Altijd dé tegenstander geweest, winnaar van deze strijd won de wereld ook.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Zelfde als eerst, valt er nog wat te verwachten?
 
Reactiescore
214
Wie was dé flopspeler van 2015?
Yentlstylez, en vooral dan Mickiedn. Mickie heeft op Yentlstylez een paar vieze acties uitgehaald, waarvan er een toch wel belangrijk was bij het laatste zetje voor de deletes in Ghosts. Heeft verder op Eddy en Yentl bar weinig laten zien in mijn ogen. Verder hebben Elias en Manson ook hun plaats hier verdiend, lijkt me voor zich spreken.

Pardon? Haten op mick? :eek: mick is ondertussen 2x mijn leider geweest, en ikzelf heb ook 2x geco'd bij hem, als er iemand een topspeler is, is hij het wel. Onterecht imo hem een flopspeler te noemen
 

DeletedUser69459

Guest
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Miss inderdaad Peeta wel.

:eek: Wat is dit? :eek:


Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Om van elke grote stam er een te noemen: Benji, Leon en Stefaan. Benji en Leon heb ik meegemaakt als actieve vv'ers die altijd klaarstonden. Peeta ben ik nooit zo'n fan van geweest maar als iedereen binnen Ghosts hetzelfde beweert zal hij hier zeker ook zijn plaats hebben verdiend.


Er kunnen er naast mij ook nog wel wat genoemd worden, ik had het zeker niet alleen gekund, dan verwijs ik vooral naar Willem en Guillaume voor de gezellige sfeer en ondersteuning op het account :)

En naast mijn co-spelers ook de andere stamspelers zoals Ambrose, Pepijn, Ruben, Miguel en iedereen die ik ben vergeten :x

Tim dus (a)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wie was dé flopspeler van 2015?
Yentlstylez, en vooral dan Mickiedn. Mickie heeft op Yentlstylez een paar vieze acties uitgehaald, waarvan er een toch wel belangrijk was bij het laatste zetje voor de deletes in Ghosts. Heeft verder op Eddy en Yentl bar weinig laten zien in mijn ogen. Verder hebben Elias en Manson ook hun plaats hier verdiend, lijkt me voor zich spreken.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Van 39 zou ik Kris graag terug willen.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Denk niet dat er nog heel veel te verwachten valt.

Ik heb een fan? :D
 

DeletedUser

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
(ookal heb ik zijn overloop actie niet kunnen uitstaan, inb4 'hij is er nog niet over :eek:' :x), ik blijf het team van VTI nog steeds de beste vinden van w39.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Ik heb lange tijd Castiel tactisch ingezien, maar na verloop van tijd verloor het zijn charme.
Echt tactische strijd vond ik niet op w39, het was best doorzichtig allemaal. Meer gewoon bashen en fakes gooien.
Dus nee, hier eig niet echt iemand.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
VTI terug? Aest ook, maar die vond ik wat luier. Hij kon het, maar was te lui vond ik :p
Maar dit is best relevant. Stephan van Sensus was een agressief kereltje en dus een goeie hulp bij acties, hij kon timen. Maar je zag hem niet zo vaak op het toneel.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Yannick. Ik vond dat zonder hem het veeeeeeel lastiger zou geweest zijn op eddyxxx.
Met een 90% front was dat best moeilijk om te onderhouden. Dus zonder Yannick was Eddyxxx zeker al lang weg.
Van andere spelers het team van Dark Ghost.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Maick, ik was verrast dat hij op delete ging toen ik nog niet lang in Ghosts zat. Had nochtans vaak contact met hem over andere games.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Als ik 1 speler moet noemen: Tim.
(als ik er meer mag noemen, ga ik naar het lijstje uit de chat :p :Tim, Yannick, Pepijn, Ruben, Maarten, Gui1, Gui2, Gui3, Stefaan, Yentl, Stephan, Kevin, ...)

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Zaeres voor de mooi onderbouwde reacties. Mike om ermee te lachen en Tim omdat hij altijd optimistisch was ingesteld.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Zaeres. Maar ik heb eerlijk gezegd het P&P niet zo vaak gevolgd, dus dit is een veel te subjectief antwoord.

Wie was de beste leider van 2015?
Ik vond lange tijd Castiel, maar dat is overgegaan naar Pepijn.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Yannick en Tim.

Wie was dé flopspeler van 2015?
The Farmers Life. Vond het eerlijk gezegd een vreemde kerel, kon hem nooit volgen in zijn gedachten gang. Ging uit de stam, terug erbij. Terug eruit. Ging op delete, kwam terug. Ging op vv, kwam terug. Ging op delete. Einde.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Onrelevant want speel er nu zelf niet meer.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Als ik iets wil horen van de spelers die nog spelen, dan liefst van Mellonl en VTI terug.

Wat was dé topstam van 2015?
Tjah, Ghosts in ieder geval niet omdat die gevallen is. Maar ik vond het voor een lange periode een goeie sfeer hebben.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Rise volgens mij?

Welke stam was aanvallend het beste?
Rise terug. Ze deinzen niet achteruit met katapult regeltjes. Gewoon mooi doorgedaan zoals het hoort in het spel.

Welke stam was defensief het beste?
Divine. Echte verliezen hebben ze niet echt gedraaid. Of het was eens een noobje dat last had.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Ghosts, omdat ze mij hebben opgenomen in Ghosts.

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Hoe heette die stam nu weer, die tussen Rise en Divine lag links onderin. Kan niet meer op de naam komen.

Welke stam was dé vijand van 2015?
Divine.
Ookal was dat een lastige periode op Eddyxxx, ik vond het er wel leuk tegen verschillende spelers tegelijkertijd ;)

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ik volg het al even niet meer of het is van kleine verhaaltjes.
We zien wel wie de eindstreep haalt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan