Jaarawards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

DeletedUser74110

Guest
ik vond coen's lijstje toch wel verreweg de beste reflectie op de wereld.
 

DeletedUser51416

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
Kris van Maakjenietdruk. Niet alleen van 2015, maar ik durf te zeggen van geheel wereld 39. Van deze speler kan iedereen wat leren, tactisch heel sterk en heel veel inzicht. Kan veel schade uitrichten in zijn eentje, wat altijd heel belangrijk is.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Kris als speler zijnde, uitleg hierboven.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Wederom Kris, begint eentonig te worden:p
Mats verdient hier ook een nominatie, of eigenlijk het hele team van Downie

Wie was de beste verdediger van 2015?
Het team van Dark Ghosts, zij hebben de meeste druk gehad van Divine en hebben lang stand geboden. Zelfs kleine steekjes terug kunnen doen, zo jammer dat ze zo stam achter zich hadden. Hadden ze een sterkere/samenwerkende stam achter zich hadden ze Divine pijn kunnen doen op de langere termijn.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Het team van Dark Ghosts, uitleg hierboven omschreven.
Mats, is een heerlijke speler om in je stam te hebben!

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Binnen Divine zijn stamspelers in periodes geweest, wat heel fijn is, wanneer iemand tijd over had werd er altijd wel als een stamspeler gedragen. Fred, Jarl, Melvin, Matthias en waarschijnlijk nog wel meer verdienen een bijzondere vermelding. Bij Rise is Pim op het moment heel goed bezig als stamspeler zijnde en een vermelding voor Leon (Merger) is zeker op zijn plaats. Aan de hand van de verhalen: Manson en Peeta.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Zaeres, altijd leuk om mee te discussiëren!

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Ja ik vind dit eigenlijk niet kunnen, maar moet mezelf hier neerzetten. Ik weet zeker dat door het druk zetten op het AF, skype en ingame ik het ghosts een stuk moeilijker heb gemaakt. Pepijn schrikt nog wakker als hij aan mij denkt:D

Wie was de beste leider van 2015?
Ik vind dat Benji een uitzonderlijke prestatie heeft gedaan door Rise weer uit het slop te trekken. Hij speelde al bij mij op het account, maar besloot toch om voor een andere uitdaging te gaan. Ik weet wel bijna zeker dat mij dat niet gelukt was.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Klinkt misschien raar, maar voor mij is dat het team van DarkGhosts geweest, omdat zij zich karig verdedigde was het voor mij een sport geworden om ze kapot te krijgen. Daar kreeg ik heel veel motivatie van. Binnen Divine/Rise is het voornamelijk de heerlijke sfeer die er hangt waar ik de motivatie vandaan haalde. En dat ik TW mooi als afleiding kon gebruiken van mijn scriptie heeft ook wel geholpen!

Wie was dé flopspeler van 2015?
De flopspeler, is wel makkelijk om hier Manson neer te zetten, maar hij is ook niet getest. Echt puur als speler kijkend is het lastig om iemand te noemen, zijn er veel die steken hebben laten vallen, maar om iedereen daarom een flopspeler te noemen. Iedereen kan leren van zijn fouten en daar beter van worden, zolang je daarvoor open staat mag je van mij fouten maken. Maar om dan toch een naam te noemen ga ik misschien toch wel BaasBovenBaas.

Welke gestopte spelers zou jij terug willen?
Er zijn veel spelers gestopt in 2015, ik heb het idee dat het een duur jaar was voor TW.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Er is niet veel meer te verwachten, de uitdaging moet nu zijn om zo snel mogelijk alles af te sluiten!

Wat was dé topstam van 2015?
Divine, dat kan gewoon niet anders.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Intern is Divine de best samenwerkende stam geweest, tussen twee stammen is het rise en divine geweest.

Welke stam was aanvallend het beste?
Divine, altijd leuk om de massa's op te stellen om de tegenstanders weer gek te maken, wat ook vaak lukte.

Welke stam was defensief het beste?
Divine heeft geen weerstand gehad, dus kan ik hier niet neerzetten. Ghosts heeft op DG van zich af laten weten en Rise heeft ook wel wat steekjes laten vallen. Maar dan over het algeheel beeld een stuk minder dan Ghosts, dus rise verdient hier een nominatie.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Rise <-> Divine

Welke stam is dé flopstam van 2015?
BB, zelfs nog erger dan Ghosts en dat is lastig

Welke stam was dé vijand van 2015?
De motivatie

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Rise/Divine, zo snel mogelijk alles afsluiten!
 

DeletedUser69459

Guest
In welke stam was manson de beste stamspeler? :^)

Bedankt voor de vermelding trouwens ;)
 

DeletedUser51416

Guest
In welke stam was manson de beste stamspeler? :^)

Bedankt voor de vermelding trouwens ;)

Binnen BB, Ghosts helemaal niet, maar doordat Manson binnen BB een sterke stamspeler was kon er nog iets geprobeerd worden. Maar ook zijn werk bij oud XB gebied en etc.
 

DeletedUser74110

Guest
Ja natuurlijk is dat zo. De rest was jou zowat al weer vergeten. Hoe haalden ze het in hun hoofd!

Exact, vooral dat w31 stukje was echt 'on point'. Verder natuurlijk Bird, maar zelfs dat lijkt iedereen wel vergeten:(
 
Reactiescore
60
Bedankt voor de benoemingen van zowel mij als ons account :D
 

DeletedUser63648

Guest
oepsie. Maar Bird, tja. Stiekem weet iedereen wel hoe essentieel bird is, alleen hebben we nooit lang genoeg zo bestaan om een naam te laten onthouden.
 

DeletedUser69459

Guest
Je kan ook de beste zijn in het slechts zijn natuurlijk.
 
Reactiescore
768
Jij werd nog wel heel vaak als meest bescheiden speler neergezet :O

Ja het was ook een leugen :(. Ik ben een soort Ash Ketchum. I wanna be the very best. Doe wat goede dingen door kleine spelertjes weg te edelen en als het dan zover is tegen de big boys, verlies ik in de kwart finale ofzo. Zo word ik nooit een pokemon uhhmm bedoel tribalwars meester :(.
 

DeletedUser74110

Guest
Ja het was ook een leugen :(. Ik ben een soort Ash Ketchum. I wanna be the very best. Doe wat goede dingen door kleine spelertjes weg te edelen en als het dan zover is tegen de big boys, verlies ik in de kwart finale ofzo. Zo word ik nooit een pokemon uhhmm bedoel tribalwars meester :(.

Binnenkort mag je los met pokemon GO!
 

DeletedUser69112

Guest
Wie was de beste speler van 2015?

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Binnen Divine zijn stamspelers in periodes geweest, wat heel fijn is, wanneer iemand tijd over had werd er altijd wel als een stamspeler gedragen. Fred, Jarl, Melvin, Matthias en waarschijnlijk nog wel meer verdienen een bijzondere vermelding. Bij Rise is Pim op het moment heel goed bezig als stamspeler zijnde en een vermelding voor Leon (Merger) is zeker op zijn plaats. Aan de hand van de verhalen: Manson en Peeta.
Thx spetter!
na de examens komt deze stamspeler wel weer bovendrijven :p

Binnenkort mag je los met pokemon GO!

Ze worden steeds origineler die namen...
 

DeletedUser75066

Guest
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Binnen Divine zijn stamspelers in periodes geweest, wat heel fijn is, wanneer iemand tijd over had werd er altijd wel als een stamspeler gedragen. Fred, Jarl, Melvin, Matthias en waarschijnlijk nog wel meer verdienen een bijzondere vermelding. Bij Rise is Pim op het moment heel goed bezig als stamspeler zijnde en een vermelding voor Leon (Merger) is zeker op zijn plaats. Aan de hand van de verhalen: Manson en Peeta.

Bedankt!
 
Bovenaan