=IRB= vs. Animus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
animus is barbaren geworden ;). =IRB= moet hier juist blij meezijn. nu hebben ze geen moraal problemen meer.
 

DeletedUser187

Guest
Weet je wat, dit is gewoon een groot gebaar om aan te geven wat wij van deze wereld vinden.
Face it.
 

DeletedUser187

Guest
wanneer dringt het tot jullie door dat jullie zelf nauwelijks vechten, behalve tegen Animus dan. En dat er heel veel gefusseerd is. En dat het gene is dat deze wereld zo saai maakt.
 

DeletedUser5435

Guest
wanneer dringt het tot jullie door dat jullie zelf nauwelijks vechten, behalve tegen Animus dan. En dat er heel veel gefusseerd is. En dat het gene is dat deze wereld zo saai maakt.

zelf nauwelijks vechten? haha die vind ik wel leuk ^^ mischien toch maar iets meer op onderzoek uit gaan?
 

DeletedUser

Guest
wanneer dringt het tot jullie door dat jullie zelf nauwelijks vechten, behalve tegen Animus dan. En dat er heel veel gefusseerd is. En dat het gene is dat deze wereld zo saai maakt.

Daarom gaan we ook allemaal onze account verwijderen ... NOT! Waarop is dit argument gebaseerd, naar mijn weten 'vechten' wij wel meer maar we gaan toch niet elk veroverd dorp op het algemeen forum plaatsen. Animus was een officiële oorlog, daarom is nagenoeg iedereen op de hoogte omtrent acties tegen Animus, de overnames etc...

Jij bent gwn pissed omdat je een oorlog hebt verloren en verder er (bijna) niemand achter de verwijdering van de accounts staat. Bijgevolg haal je ook uit naar de concurrerende stam, waardoor je naar mijn mening nog minder respect verdient. Zielige actie.
 

DeletedUser541

Guest
Wat een zielige actie....

Kan dan ook absoluut geen sympathie opbrengen voor animus. cavasc daar gelaten omdat die ruiterlijk toegeeft ermee te stoppen door de acties van Neirnian, donjoop en shaft.

Dus de manier waarop animus door mij wordt herinnerd zal zijn als een stam bestaande uit lafbekken. (kom maar op met die waarschuwing mods)

Zegt meteen wat over de mensen die in animus zaten. Als dat dezelfde manier is waarop je in het leven staat zegt dat in mijn bescheiden mening heel wat.

Heel triest......

Het ga jullie goed.
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet de mensen die hun acount niet opgeheven hebben.

Die zaten onder vv zeker ^^
 

DeletedUser

Guest
ag we zullen zien.

Ps: mooie rekensom king :D we kunnen zien dat jij naar school bent geweest :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan