=IRB= vs. Animus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser571

Guest
Ik wil hier even kort mijn gal spuien over Animus.

Dit is by far de meest laffe stam die ik in mijn TW-tijd (vanaf begin wereld 1) ben tegengekomen.

Punt 1: Ze verdedigen alleen maar.

Punt 2: Als ze dorpen kwijt dreigen te raken breken ze hun eigen gebouwen af. Een taktiek die afbreuk doet aan je tegenstander.

Wie is het met mij eens dat Animus laf is?

Wie is het met me eens dat deze taktiek (alleen maar def) kansloos is?

Wie kent er andere laffe stammen?

En misschien kan iemand van Animus zich verweren? Of zijn ze daar ook te laf voor?
 

DeletedUser3306

Guest
Ik wil hier even kort mijn gal spuien over Animus.

Dit is by far de meest laffe stam die ik in mijn TW-tijd (vanaf begin wereld 1) ben tegengekomen.

Punt 1: Ze verdedigen alleen maar.

Punt 2: Als ze dorpen kwijt dreigen te raken breken ze hun eigen gebouwen af. Een taktiek die afbreuk doet aan je tegenstander.

Wie is het met mij eens dat Animus laf is?

Wie is het met me eens dat deze taktiek (alleen maar def) kansloos is?

Wie kent er andere laffe stammen?

En misschien kan iemand van Animus zich verweren? Of zijn ze daar ook te laf voor?

Als je alleen maar Defence hebt, (wat ik ze nooit heb horen beweren) kan dat toch? dan wordt je alleen wat minder snel verslagen... :)
 

DeletedUser

Guest
Dit soort topics zijn niet de bedoeling aangezien het een beledigende aard heeft. Indien je toch jezelf genoodzaakt voelt om door te gaan zullen er maatregelen getroffen worden.

Indien je kritiek hebt op een ander doet dat op een nette gepaste manier of doe het niet.
 

DeletedUser

Guest
Tool man wat voor een zinloze topic is dit nu weer?

Hoe animus speelt maakt toch niet uit? Als zij het zo spelen dan is dit maar zo ....

Kan je ook beginnen over die belachelijke fusie van jullie, kunnen we ook laf noemen.
 

DeletedUser

Guest
ben het met jouw eens tool ;)

en ken idd nog andere laffe stammen (B0RG)



@ micheal jullie fusie kunnen we ook laf noemen.
 

DeletedUser

Guest
tjah , elke stam op deze wereld is gefuseerd behalve animus

niemand heeft hier recht om de ander laf te noemen vind ik
 

DeletedUser571

Guest
Dit soort topics zijn niet de bedoeling aangezien het een beledigende aard heeft. Indien je toch jezelf genoodzaakt voelt om door te gaan zullen er maatregelen getroffen worden.

Indien je kritiek hebt op een ander doet dat op een nette gepaste manier of doe het niet.

Ik noem de speeltaktiek van Animus laf. Is dat beledigend? In mijn optiek eerder een constatering.

Anyways, ik ben mijn ei kwijt....:D
 

DeletedUser

Guest
ach animus kheb ooit in hun stam gezete maar das al een tijd geleden en idd
ze verdedege alleen maar maarja als ze dat wille laat ze lkkr
 

DeletedUser

Guest
Ik noem de speeltaktiek van Animus laf. Is dat beledigend? In mijn optiek eerder een constatering.

Anyways, ik ben mijn ei kwijt....:D

Je zegt het op zo'n manier dat het een belediging is. En je eigen mening ---> kan je voor je houden. De manier waarop je nu bezig bent laat enkel zien hoe jijzelf in elkaar steekt. Kijk maar naar de meningen van andere mensen.

Indien mensen zo spelen ---> laat ze. Jij denkt er anders over. Fijn dat jij zo denkt maar hou het voor je ipv het op deze manier te brengen.
 

DeletedUser571

Guest
ach animus kheb ooit in hun stam gezete maar das al een tijd geleden en idd
ze verdedege alleen maar maarja als ze dat wille laat ze lkkr

Is ook hun goed recht, maar gaat wel ten koste van mijn ranking Verslagen tegenstanders als Verdediger...:p
 

DeletedUser3306

Guest
Je zegt het op zo'n manier dat het een belediging is. En je eigen mening ---> kan je voor je houden. De manier waarop je nu bezig bent laat enkel zien hoe jijzelf in elkaar steekt. Kijk maar naar de meningen van andere mensen.

Indien mensen zo spelen ---> laat ze. Jij denkt er anders over. Fijn dat jij zo denkt maar hou het voor je ipv het op deze manier te brengen.

Vrijheid van meningsuiting geld hier ook volgens mij? :rolleyes:

maarja, zo laat je wel zien wat voor speler je bent, niet kunnen winnen van Animus om dat ze veel Def hebben, en ze dan maar op het forum af gaan kraken...
 

DeletedUser7072

Guest
JKe kan er gwn niet tegen dat ze beter zijn. Wat ze doen is slim en ik zou dat ook kunnen doen ;)

Erg dat je geen dorpjes van ze kunt pikken?

Nutteloos topic naar mijn mening.
 

DeletedUser2522

Guest
is daar iets mis mee? :)

zeggen jullie zelf niet, ze zitten zo in elkaar ==> laat ze

Pas het dan ook toe op tool ;)
 

DeletedUser2522

Guest
JKe kan er gwn niet tegen dat ze beter zijn. Wat ze doen is slim en ik zou dat ook kunnen doen ;)

Erg dat je geen dorpjes van ze kunt pikken?

Nutteloos topic naar mijn mening.

hoe noob ben je dan als je alleen maar gaat verdedigen :rolleyes:

it will only kill you...slower
 

DeletedUser

Guest
Zucht. Laat iedereen in zijn/haar waarde svp. Anders volgen er infractions. Dit soort topics zijn zo suggestief dat ze nutteloos zijn bovendien was het enkel een frustratie van Tool zoals ik het uit zijn reacties kan lezen.
 

DeletedUser

Guest
fantastisch tool...

ik snap niet waar je t vandaan haalt... een practisch puur offensieve speler gaat klagen omdat er anderen defensief spelen XD

natuurlijk weer het hoogste niveau, want moddergooien op tribalwars is je van het zoals altijd ^_^

zoals ik van jullie in het begin las, met diverse grote spelers een kleintje aanvallen in grote overmacht is tactiek....
maar als een kleinere speler zn dorpen afbreekt is dat laf en slecht voor het spel... zoals ik zei, FANTASTISCH.... waar haal je het vandaan XD

en als we zo een kleine kutstam zijn die geen flikker voorsteld, waarom zijn alle grote 'top'-stammen (die tevens elkaar altijd zwartmaken op het forum enzo...) verdwenen of gefuseerd?? dr zijn dr niet veel meer over die vanaf het begin van w3 staan en van de meeste 'top'-spelers is ook weinig meer over dan de accountsnaam en speelt er in veel gevallen iemand anders (of meerdere iemanden) op...

heerlijk gewoon om te zien dat het niveau hier nog altijd niet veranderd is

zoals veel spelers al hebben geconstateerd, ieder zn speelstijl... en dat niet iedereen voor zo een 80%++ offense gaan om 20 clears kapot te gooien op iemand en dan hopen op het dorpje :p noujah ieder zn keuze eh???

wel grappig trouwens dat dit topic opduikt vlak NADAT er een paar spelers offensieve acties hebben geopend XD, ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben.... ze hebben toch ALLEEN MAAR defensie???

en wat jou definitie van beledigend betreft... laat ik het je bij deze vertellen dat ook ik dit als beledigend opvat... maar ik kan niet anders verwachten van iemand als jou... dit is natuurlijk jou hoogste niveau

vr groet danjal
 

DeletedUser5481

Guest
hoe noob ben je dan als je alleen maar gaat verdedigen :rolleyes:

it will only kill you...slower

uhm... wacht even. Als wij langzaam sterven betekent dat niet dat onze punten langzaam zouden moeten dalen? Tenminste dat lijkt mij, naar mijn weten groeien onze punten (langzaam maar gestaag), dus van doodgaan is geen spraken, dus ja onze tactiek werkt wel. (en ja we hebben ook off :p)
 

DeletedUser2522

Guest
uhm... wacht even. Als wij langzaam sterven betekent dat niet dat onze punten langzaam zouden moeten dalen? Tenminste dat lijkt mij, naar mijn weten groeien onze punten (langzaam maar gestaag), dus van doodgaan is geen spraken, dus ja onze tactiek werkt wel. (en ja we hebben ook off :p)

ben je nog steeds boos voor W7 :p

ik ga er niet verder op in, ik speel hier niet meer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan