=IRB= vs. Animus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
W7 kicks ass :D

Mss ook een reden dat Animus zo traag groeit is dat ze volledig door top 5 stammen worden omsingeld
 

DeletedUser571

Guest
Vrijheid van meningsuiting geld hier ook volgens mij? :rolleyes:

maarja, zo laat je wel zien wat voor speler je bent, niet kunnen winnen van Animus om dat ze veel Def hebben, en ze dan maar op het forum af gaan kraken...

Ik denk dat ik inmiddels een dorp of 50 heb overgenomen van Animus... Getuigen zijn Sjeraun, Hans49 en inmiddels ook Nine.
 

DeletedUser7072

Guest
hoe noob ben je dan als je alleen maar gaat verdedigen :rolleyes:

it will only kill you...slower

Als dat zo noob is wrm zou tool er dan om lopen klagen?

Wie zegt dat ik me alleen verdedig:rolleyes:. Als animus dat doet moeten ze het zelf weten. Ik had ook die gebouwen afgebroken bij een edel lkkr de aanvaller pestte :D.

Dat vond ik slim, Ik heb nergens beweerd dat alleen verdedigen goed is ;)
Er is ook een verschil tussen noob en laf ^^
 

DeletedUser571

Guest
fantastisch tool...

zoals ik van jullie in het begin las, met diverse grote spelers een kleintje aanvallen in grote overmacht is tactiek....
maar als een kleinere speler zn dorpen afbreekt is dat laf en slecht voor het spel... zoals ik zei, FANTASTISCH.... waar haal je het vandaan XD

zoals veel spelers al hebben geconstateerd, ieder zn speelstijl... en dat niet iedereen voor zo een 80%++ offense gaan om 20 clears kapot te gooien op iemand en dan hopen op het dorpje :p noujah ieder zn keuze eh???

vr groet danjal

Beste Danjal,

Punt 1: Wij vallen niet gezamenlijk een kleintje aan. Ik doe het alleen en pak juist de grotere spelers aan (moraal....).

Punt 2: Als jij Sjeraun en Nine (julie nummer 2) kleinere spelers noemt dan zegt dat iets over jullie stam.

Punt 3: 80%++ offense.... Ideaal toch? Aanpakken die offense dorpen zou ik zeggen. Succes!
 

DeletedUser5435

Guest
wel grappig trouwens dat dit topic opduikt vlak NADAT er een paar spelers offensieve acties hebben geopend XD, ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben.... ze hebben toch ALLEEN MAAR defensie???

hummm niks van gehoord eigenlijk. zou dan zeker niet de moeite waard zijn geweest om op ons forum te melden :rolleyes: aangezien ik ook geen verloren dorpje zie op tw tools van ons door jullie...:eek:

njah jullie hebben het wel is geprobeerd op GT.H was wel ego strelend voor zichzelf dat hij nu gelijk heel wat puntjes hoger staat op verslagen tegenstander als verdediger. wel al tijdje geleden.
 

DeletedUser

Guest
hummm niks van gehoord eigenlijk. zou dan zeker niet de moeite waard zijn geweest om op ons forum te melden :rolleyes: aangezien ik ook geen verloren dorpje zie op tw tools van ons door jullie...:eek:

njah jullie hebben het wel is geprobeerd op GT.H was wel ego strelend voor zichzelf dat hij nu gelijk heel wat puntjes hoger staat op verslagen tegenstander als verdediger. wel al tijdje geleden.

Hij moet meer de mensen bedanken die hem ondersteunen in zijn off dorpjes.
 

DeletedUser

Guest
ben het met jouw eens tool ;)

en ken idd nog andere laffe stammen (B0RG)



@ micheal jullie fusie kunnen we ook laf noemen.

Wout20 je mag pas iets zeggen als je iets bewezen hebt en dat heb jij niet. Je hebt net 4.000 punten gehaald voordat je ge-edelt werd.

Maar respect voor Animus zover ik weet speelden ze altijd mee in de top 10. En ze zijn de enigste top stam zonder fusie. Ik snap het geklaag niet dat ze zoveel defence hebben, ze liggen omringt door vijanden die hen aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
hahaha. dat was mijn neef ja :p ik heb genoeg bewezen onder een andere acc naam ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha. dat was mijn neef ja :p ik heb genoeg bewezen onder een andere acc naam ;)

Dat is makelijk een beetje op je kleine neefje te schuiven. Het is jouw acount je gebruikt de naam hier ook op het forum. Dus dan blijf jij voor mij die noob die bij 4.000 puntjes ge-edelt is :cool:
 

DeletedUser5435

Guest
Hij moet meer de mensen bedanken die hem ondersteunen in zijn off dorpjes.

dat zie ik als een compliment dat we als stam aardig goed kunnen coördineren waar defence heen moet? :rolleyes:

ik heb trouwens wel respect voor jullie dat jullie zonder fusie altijd in die top 20 hebben gestaan en de speelstijl is je eigen keuze maar je kan niet ontkennen dat je met deze speelstijl nog mee kan doen tot het einde van de wereld...
 

DeletedUser5481

Guest
dat zie ik als een compliment dat we als stam aardig goed kunnen coördineren waar defence heen moet? :rolleyes:

ik heb trouwens wel respect voor jullie dat jullie zonder fusie altijd in die top 20 hebben gestaan en de speelstijl is je eigen keuze maar je kan niet ontkennen dat je met deze speelstijl nog mee kan doen tot het einde van de wereld...

Let maar is op dan;)
 

DeletedUser571

Guest
Kantekening van mijn zijde.

De speelster Sjeraun is ook defensief ingesteld, maar verdedigt zich wel met verve.

Daar heb ik dan wel weer respect voor!
 

DeletedUser10082

Guest
Kvind eigenlijk ook wel laag dat je op deze manier een aanslag wil plegen op het spel van Animus. Ik heb nooit veel contact met deze stam gehad, en ken hun speelstijl niet. En als je speelstijlen gaat vergelijken dan zie je veel verschillen, ik ken spelers waarvan 80% van de dorpen off zijn en anderen spelen dan weer met 80%def, dat is een keuze die je maakt!:D Laat iedereen gewoon lekker ZIJN/HAAR spelletje spelen!
(btw,, sinds wanneer zijn wij gefuseerd?!:p)
 

DeletedUser

Guest
Kantekening van mijn zijde.

De speelster Sjeraun is ook defensief ingesteld, maar verdedigt zich wel met verve.

Daar heb ik dan wel weer respect voor!

Ook (de vroegere) Foppe is een goede deffer.. zijn vver (foppe is gestopt), lunarsoldier, is al helemaal een goede deffer!!! Al waren mijn aanvallen niet perfect getimed.. vond ik het toch knap.
 

DeletedUser5435

Guest
Kvind eigenlijk ook wel laag dat je op deze manier een aanslag wil plegen op het spel van Animus. Ik heb nooit veel contact met deze stam gehad, en ken hun speelstijl niet. En als je speelstijlen gaat vergelijken dan zie je veel verschillen, ik ken spelers waarvan 80% van de dorpen off zijn en anderen spelen dan weer met 80%def, dat is een keuze die je maakt!:D Laat iedereen gewoon lekker ZIJN/HAAR spelletje spelen!
(btw,, sinds wanneer zijn wij gefuseerd?!:p)

nou anders dan animus is de enigste stam in de top die nog met een vaste basis vanaf het begin speelt.. iedegeval wel meer dan bij jullie als je de stamwissels van animus vergelijkt met die van jullie. op dat punt heb ik zeer veel respect voor animus. speelstijl heb ik ook niet echt heel veel problemen mee maar je graaft eerder zo je eigen graf en daar zit ik niet mee. als je hun aanvalt hoef je minder op je defence te letten en zorgen dat je veel offence hebt om er doorheen te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan