=IRB= vs. Animus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zoek maar uit onder welke 2 namen ik speel ;) . en je mag 2 accounts als ze maar niet op de zelfde wereld spelen.

Zal ik je bij deze melden dat Wout20 nog bestaat in w3.

Die staat 24330e

Dat is ongeveer de ranking die bij je niveau past.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wow wat goed man. ik wist niet dat insecten dat kunnen. maarja dit gaat niet meer over animus. volgens mij kan er wel een slot op.

ieder zijn eigen speelstijl
 

DeletedUser

Guest
Ik wil hier even kort mijn gal spuien over Animus.

Dit is by far de meest laffe stam die ik in mijn TW-tijd (vanaf begin wereld 1) ben tegengekomen.

Punt 1: Ze verdedigen alleen maar.

Punt 2: Als ze dorpen kwijt dreigen te raken breken ze hun eigen gebouwen af. Een taktiek die afbreuk doet aan je tegenstander.

Wie is het met mij eens dat Animus laf is?

Wie is het met me eens dat deze taktiek (alleen maar def) kansloos is?

Wie kent er andere laffe stammen?

En misschien kan iemand van Animus zich verweren? Of zijn ze daar ook te laf voor?


Tool, wat heeft het voor nut om animus zwart te maken? Omdat ze je vijand zijn? Omdat ze goed liggen om te edelen? Omdat je jezelf eraan ergert dat je niet door hun verdediging heen komt??:p


Verdedigen is niks mis mee, dus ook niks laf. Afbreken kan toch gewoon, misschien is het niet echt aardig of professioneel, maar waarom zou je aardig zijn tegen iemand die je dorpen inneemt :rolleyes:

Greetz

~Jero~
 

DeletedUser

Guest
wow wat goed man. ik wist niet dat insecten dat kunnen. maarja dit gaat niet meer over animus. volgens mij kan er wel een slot op.

ieder zijn eigen speelstijl

Het enisge insect dat ik hier zie ben jij :cool: Met je grote mond Firm veegt Exodus wel even weg :rolleyes:. Begin er dan eventjes aan dan kan ik teminste hergroeperen :)
 

DeletedUser

Guest
Het enisge insect dat ik hier zie ben jij :cool: Met je grote mond Firm veegt Exodus wel even weg :rolleyes:. Begin er dan eventjes aan dan kan ik teminste hergroeperen :)

als jij moet hergroeperen dan doen we het niet ;) dan mag heel exodus jouw mooi aanvallen. en plet dat bugje.
 

DeletedUser

Guest
als jij moet hergroeperen dan doen we het niet ;) dan mag heel exodus jouw mooi aanvallen. en plet dat bugje.

Nouw zorg jij er maar voor dat ze me aan vallen ik heb het zelf geprobeert maar ze wouden me niet aanvallen :(

Maar jij stelt nog minder voor dan een insect Mohiels1 ben jij toch die noob ?
 

DeletedUser5435

Guest
Omdat je jezelf eraan ergert dat je niet door hun verdediging heen komt??:p

tool komt niet door hun verdediging? lol das een leuke grap.

hans49 en nine hebben er ervaring mee.

denk juist dat die het juist jammer vind dat ze zoveel verdedigen omdat hij amper word aangevallen en dat hij dat gewoon is wilt meemaken zodat die lekker kan oefenen op defenden? ^^
 

DeletedUser

Guest
Nouw zorg jij er maar voor dat ze me aan vallen ik heb het zelf geprobeert maar ze wouden me niet aanvallen :(

Maar jij stelt nog minder voor dan een insect Mohiels1 ben jij toch die noob ?

nee ik ben MOHNiels1. ik stel altijd nog meer voor dan de lafaards van B0RG. gewoon effe 2 accounts terug hacken he omdat die naar FIRM gingen. stelletje zielenpoten dat jullie er rond lopen.
 

DeletedUser

Guest
hehe , grappig om te zien hoe dat iemand die vroeger Borg met hart en ziel verdedigde hun nu aan het afkraken is ...
 

DeletedUser

Guest
vind jij het leuk dan dat 2 goede vrienden van je de accounten waar ze meespeelde teruggehackt worden, en dan zonder account rondlopen??? en alleen omdat ze naar FIRM wouden gaan??? en in FIRM is het veel leuker ;) + ik heb het matrix systeem meegenomen :D
 

DeletedUser

Guest
heeft glexx dat niet meegenomen doen die naar jullie stam ging??? anders vraag je het maar via pm als ik het van FIRM mag vertellen ;)
 

DeletedUser

Guest
nee glexx, is niet zo als jullie denken ,hij heeft ons gewoon gejoint en is er blij mee, (denk ik :p)
 

DeletedUser

Guest
het is al mooi dat die uit dat insecten nest weg is.

Jij bent een lafaard die van B0RG weg vlucht is en Glexx is al zinds hij in *DJV* zat een lafaard. Hij wou toen destijds Chaos joinen ( heb het gevonden toen ik ver in forum terug bladerde) hij was gewoon bang voor =SDm= en toen heeft hij maar een dealtje gemaakt dat als hij info door stuurd dat hij mischien ooit op een dag mag joinen.

+ ik heb het matrix systeem meegenomen :D

Ook triest kun je zelf niks verzinnen.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent een lafaard die van B0RG weg vlucht is en Glexx is al zinds hij in *DJV* zat een lafaard. Hij wou toen destijds Chaos joinen ( heb het gevonden toen ik ver in forum terug bladerde) hij was gewoon bang voor =SDm= en toen heeft hij maar een dealtje gemaakt dat als hij info door stuurd dat hij mischien ooit op een dag mag joinen.



Ook triest kun je zelf niks verzinnen.

ag ik vind toch wel dat ik een cadootje voor FIRM mag meenemen > : )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan