=IRB= vs. Animus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5435

Guest
wat is er laf aan dat ze hun dorpen afbreken? nogal logisch toch dat je je vijand geen punten gunt...

jongen ze hebben een oorlog verloren een beetje eer voor de vijand mag altijd. hebben wij altijd gehad nooit verkeerd gepraat over animus met veel respect. onder elkaar en in het algemeen.

als je zo je verlies moet toegeven ben je zwak klaar uit.
 

DeletedUser3306

Guest
Ik wil hier even kort mijn gal spuien over Animus.

Dit is by far de meest laffe stam die ik in mijn TW-tijd (vanaf begin wereld 1) ben tegengekomen.

Punt 1: Ze verdedigen alleen maar.

Punt 2: Als ze dorpen kwijt dreigen te raken breken ze hun eigen gebouwen af. Een taktiek die afbreuk doet aan je tegenstander.

Wie is het met mij eens dat Animus laf is?

Wie is het met me eens dat deze taktiek (alleen maar def) kansloos is?

Wie kent er andere laffe stammen?

En misschien kan iemand van Animus zich verweren? Of zijn ze daar ook te laf voor?

Hmmm... Flashfire, ik denk dat je beter hier ff naar kunt kijken...
 

DeletedUser5435

Guest
Hmmm... Flashfire, ik denk dat je beter hier ff naar kunt kijken...

ja klopt frustratie van tool. is die later beter mee om gaan springen. zijn tegenstanders sjeraun en nine hebben veel respect van hem gehad maar hij werd een keer gek van al die defence dorpjes en nooit is wat offence tegen te komen.
 

DeletedUser

Guest
ja klopt frustratie van tool. is die later beter mee om gaan springen. zijn tegenstanders sjeraun en nine hebben veel respect van hem gehad maar hij werd een keer gek van al die defence dorpjes en nooit is wat offence tegen te komen.

Hij had gelijk, omdat er nooit een poging werd gedaan om dorpen terug te pakken.
Niet dat er goed verdedigd werd, dat hoort bij dit spel.
 

DeletedUser187

Guest
Sinds wanneer is het verplicht geworden om een dorp terug proberen te edelen??

En waarom hij geen defense tegenkwam, tja, die laat je niet staan als er 10 clears aan komen. En soms is het slim om de buitenste ring van dorpen tegen een sterkere tegenstander gewoon vol te zetten. En offense voor een andere, makkelijkere kant te gebruiken.

En vertel mij eens waarom je Animus, de enige stam die niet gefuseerd is, laf noemt. Want vaak als je een fusie aangaat is dat gewoon een simpele manier naar veel punten.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk om eerlijk te zijn dat geen enkele stam laf is , iedere stam heeft gewoon zijn eigen tactiek als we het zo mogen noemen.
 

DeletedUser

Guest
dorpen afbouwen na een oorlog waar je in bent verslagen klaar das laf.

Dorpen afbreken kan ook een tacktiek zijn, maar het nut ervan (zonder boerderijregel) zie ik op wereld 3 niet echt in.

Tenzij je een smederij in 1uur 20 levels naar beneden kan halen, dan heeft het ook nog enkel nut als je kan tegenaanvallen. Laf zou ik het niet noemen, dom is iets anders!
 

DeletedUser4045

Guest
Ik vind het respectloos om nu je dorpen te gaan afbreken, kun je nog beter allemaal op delete drukken.. :l
 

DeletedUser

Guest
Lunarsoldier.......

Nomineer ik hierbij tot meest waardeloze speler van wereld 3.

Waarom?

Leider van ex animus en heeft totaal niks gepresteerd en helemaal nul komma nul keer geprobeerd om ook maar iemand tegen te houden of aan te vallen.
Ik heb daar tig dorpen gepakt, dicht tegen zijn dichtbevolkte rijk aan en hij heeft niet 1 actie ondernomen en nu samen met zijn stam respectloos en zonder troependump of laatste actie account verwijdert.
Bahbah en nog eens bah......

Onee, ik heb het fout.....
Hij heeft hier onder een andere naam de hele server volgehouden dat animus zo goed was en blablabla.

Dag Tsukikaze, hier op forum vond ik je de meest waardeloze prater en in TW zelf blijk je niet veel meer te kunnen dan ruzie met me te maken toen we je een kans gaven om in =IRB= te komen.
Deze actie van jouw en je stammetje zegt meer over je lafheid als speler dan over onze kwaliteiten als stam om jullie down te krijgen.
Wij hebben heel veel dorpen van jullie overgenomen met minimale verliezen en je hebt helemaal niks en dan ook niks gedaan om ons tegen te houden.
Schaam je je niet?

Groeten van Softie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hebt ze omgepraat denk ik ^^

zou hij zijn stamgenoten ook kunnen ompraten denk je??

exodus en animus hadden inderdaad hetzelfde lot, ingesloten en geen speelplezier ( 1 a 2 maanden geleden, toen werd het door beide stammen ontkent en exodus forever, hahahahahaha, right)
 

DeletedUser

Guest
zou hij zijn stamgenoten ook kunnen ompraten denk je??

exodus en animus hadden inderdaad hetzelfde lot, ingesloten en geen speelplezier ( 1 a 2 maanden geleden, toen werd het door beide stammen ontkent en exodus forever, hahahahahaha, right)

Geen speelplezier?!?!?!?!

Ze hadden een heel blok met dorpen en als ze heel de grens hadden vol gezet met 10 legers per dorp en maar blijven volgooien vanuit achterhoede, dan hadden we geen kans gehad.

Ze dachten dat je met mini's opbouwen en beetje internen er wel te komen.

Mischien is tribalhugs wel wat voor ze :p
 

DeletedUser18716

Guest
Geen speelplezier?!?!?!?!

Ze hadden een heel blok met dorpen en als ze heel de grens hadden vol gezet met 10 legers per dorp en maar blijven volgooien vanuit achterhoede, dan hadden we geen kans gehad.

Ze dachten dat je met mini's opbouwen en beetje internen er wel te komen.

Mischien is tribalhugs wel wat voor ze :p


Dan hadden ze inderdaad geen kans gehad, maartoch.. Als je geen speelplezier meer hebt dan ga je daar dus ook geen tijd aan verspillen ;)
 

DeletedUser

Guest
dorpen afbouwen na een oorlog waar je in bent verslagen klaar das laf.

Tacktiek hoe lager de dorpjes hoe minder punten hoe later het moraal ;)

Geen speelplezier?!?!?!?!

Ze hadden een heel blok met dorpen en als ze heel de grens hadden vol gezet met 10 legers per dorp en maar blijven volgooien vanuit achterhoede, dan hadden we geen kans gehad.


Dat klopt wel vooral vanwege het moraal had =IRB= niet zo makelijk door mogen lopen.

Ik vind dat deze oorlog meer over Animus zegt dan over =IRB=
 

DeletedUser

Guest
hopa ik had weer is gelijk :D. ik zij toch dat ze barbaren worden :D.
 

DeletedUser13822

Guest
ind, een zéér laffe streek

ksnap echt de reden niet waarom ze dit willen doen

Respect dat ze nooit fuseerde en hierdoor altijd hun mannetje bleven staan, maar dan doen ze iets waardoor er totaal geen respect meer is voor hun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan