=IRB= vs. Animus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
aha. ik weet het al. als we over een paar dagen kijken is animus verandert in =IRB=???
 

DeletedUser187

Guest
nah de grap is dat het er waarschijnlijk grotendeels hetzelfde uitziet :p
 

DeletedUser13822

Guest
ik heb gehoord dat jullie allemaal te gelijk jullie acc gaan wissen :D. klopt dat??

ik denk da eerlijk gezegt ook, wat anders kan je doen dat we kunnen merken op een kaart

en ik denk niet dat jullie kunnen vluchten naar een andere stam
 

DeletedUser5435

Guest
trouwens als het iets in die richting is dan is animus zijn eergevoel echt kwijt.
 

DeletedUser

Guest
lol. gaan ze dat doen??? het is wel laag. en =IRB= zal vast flink balen. dus zou maar tempo maken.
 

DeletedUser5435

Guest
lol. gaan ze dat doen??? het is wel laag. en =IRB= zal vast flink balen. dus zou maar tempo maken.

ik balen. zit al tegen die schaap88 ofzoiets aan. moet door al die debiele mini dorpjes heen van hem :S
 

DeletedUser

Guest
ik balen. zit al tegen die schaap88 ofzoiets aan. moet door al die debiele mini dorpjes heen van hem :S

schaap8 ik heb bij hem in de stam gezeten:p. oja als je dorp 1 aanvalt kan er verkenners binnenkomen van nimdid :p als je die edelt. heb ik vvanmorgen effe voor de lol gestuurd :p moet er vanaf :p
 

DeletedUser187

Guest
animus is ten minste een stam die nog eergevoel over heeft om kwijt te raken.
 

DeletedUser5435

Guest
animus is ten minste een stam die nog eergevoel over heeft om kwijt te raken.

zo'n actie die komt geeft juist de zwakte aan. je kan je verlies niet aannemen en niet tot het einde willen vechten voor dit soort acties. maar als jullie allemaal wissen word het voor ons nog makkelijker.

je doet je best maar maar ik vecht het liefst tot het einde. valt er straks een tijd geen eer meer te behalen.
 

DeletedUser

Guest
zo'n actie die komt geeft juist de zwakte aan. je kan je verlies niet aannemen en niet tot het einde willen vechten voor dit soort acties. maar als jullie allemaal wissen word het voor ons nog makkelijker.

je doet je best maar maar ik vecht het liefst tot het einde. valt er straks een tijd geen eer meer te behalen.

Ik denk dat jullie het leuker vinden als ze verlaten worden.

dan is het makelijker nu vecht je tegen moraal 40 dan tegen moraal 100 ^^
 

DeletedUser187

Guest
zo'n actie die komt geeft juist de zwakte aan. je kan je verlies niet aannemen en niet tot het einde willen vechten voor dit soort acties. maar als jullie allemaal wissen word het voor ons nog makkelijker.

je doet je best maar maar ik vecht het liefst tot het einde. valt er straks een tijd geen eer meer te behalen.

:p

heb je ooit eer behaald dan met het aanvallen van inactieve spelers?
 

DeletedUser5435

Guest
:p

heb je ooit eer behaald dan met het aanvallen van inactieve spelers?

ach shit ga toch weg bij het begin waren jullie gewoon actief. excuses verzinnen heeft gewoon geen zin. en dat er inactieven ontstonden moet je zelf voor zorgen dat het actief blijft. animus heeft gewoon dik gefaald.
 

DeletedUser

Guest
Tjonge jonge wat een laffe daad.......

Speler danjal is dus echt zijn dorpen allemaal aan het afbreken.
Hij is welgeteld al 1 dorp kwijt geraakt aan mij bijna een maand terug en heeft nog geen enkele actie ondernomen.

Echt meest waardeloze stam van wereld 3 is animus, wat een lafbekken......

En dan zeggen dat ze met inactieve spelers hebben te maken.....

Actief genoeg om een speler als nine aan haar lot over te laten toen ze actief genoeg was om edels te blocken die 1 sec te laat verstuurd werden.
Actief genoeg om elke keer in te loggen en dorpen op te bouwen, en vervolgens die weer handmatig af te breken.

Ik heb hier echt geen woorden voor...
 

DeletedUser

Guest
wat is er laf aan dat ze hun dorpen afbreken? nogal logisch toch dat je je vijand geen punten gunt...
 

DeletedUser

Guest
tis gewoon een kut streek vind ik. dus zou maar opschieten =IRB= dadelijk hebben ze alleen nog maar dorpen van 26 punten :s.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan