*IR* vs Angels

Reactiescore
2.386
Kerouac de spanning is weer hoor geslepen tussen ons heb je al vaker op het algemeen forum aangeschreven op andere werelden en volgens mij had je daar ook een grote mond alleen geen wereld winst ?
Dus je conclusie is toch al vrij duidelijk dat je beter kan stoppen met tw en een schrijver kunt worden .

Ik ben vrij zeker dat wij elkaar nog nooit zijn tegengekomen.
Trouwens, is dit een grote mond? Ik vraag gewoon (waarschijnlijk in naam van 95% van de mensen actief op dit forumgedeelte) voor ietwat deftigere taalbeginselen. Dit is gewoon moeilijk en lastig om te lezen. Maar wat het eigenlijk nog erger maakt, is dat je Bram een leugenaar noemt en Jens blijft verdedigen, ondanks alle bewijzen die er liggen.

E; ik heb trouwens wel al een wereld gewonnen.
 
Reactiescore
2.193
Eerlijk is eerlijk Mike je hebt het mooi gebracht !

Dat hier een paar mis gunnende mensen opzitten dat is niet het probleem !

Je main controleer eerst binnen je stam of er geen spionnen zitten voordat jij überhaupt hier gaat antwoorden !
Die schrijven namelijk ook op de zelfde manier hoe ik dat doe .

Kerouac de spanning is weer hoor geslepen tussen ons heb je al vaker op het algemeen forum aangeschreven op andere werelden en volgens mij had je daar ook een grote mond alleen geen wereld winst ?
Dus je conclusie is toch al vrij duidelijk dat je beter kan stoppen met tw en een schrijver kunt worden .

En over bram gesproken tja die jongen zal even niet meer loggen op casual 7 want w67 is hij te druk om zijn eigen stand goed te maken en dan als hij het verlies in zijn ogen ziet ons account nog proberen belachelijk te maken wat een zielig mannetje is het toch ! Maargoed dat hij vanavond word weggewerkt daar .

Het is inderdaad veel beter om gewoon niet te loggen bij incs, toch?
 

DeletedUser47003

Guest
Eerlijk is eerlijk Mike je hebt het mooi gebracht !

Dat hier een paar mis gunnende mensen opzitten dat is niet het probleem !

Je main controleer eerst binnen je stam of er geen spionnen zitten voordat jij überhaupt hier gaat antwoorden !
Die schrijven namelijk ook op de zelfde manier hoe ik dat doe .

Kerouac de spanning is weer hoor geslepen tussen ons heb je al vaker op het algemeen forum aangeschreven op andere werelden en volgens mij had je daar ook een grote mond alleen geen wereld winst ?
Dus je conclusie is toch al vrij duidelijk dat je beter kan stoppen met tw en een schrijver kunt worden .

En over bram gesproken tja die jongen zal even niet meer loggen op casual 7 want w67 is hij te druk om zijn eigen stand goed te maken en dan als hij het verlies in zijn ogen ziet ons account nog proberen belachelijk te maken wat een zielig mannetje is het toch ! Maargoed dat hij vanavond word weggewerkt daar .

Denk dat jij jezelf dan bij die misgunners mag tellen als ik het zo lees.
En laat Je-main dat maar vragen, als je hem echt een antwoord had willen geven is dit het iniedergeval niet. Vragen om een beetje AN volgens de grammatica en spellingsregels is toch niet teveel gevraagd? (en ja eens een dt fout of iets dergelijks maken is niet zo erg, maar jouw bericht en je vriendjes hun berichten doen gewoon pijn aan de ogen.)
Trouwens aangezien je precies weet hebt van een spion in Angels, redelijk laag spel nogmaals, als je iets of wat een goede naam wilt zou je hem gewoon outen. Maarja tegenwoordig is dat de normale gang van zaken zeker?
 

DeletedUser70435

Guest
En over bram gesproken tja die jongen zal even niet meer loggen op casual 7 want w67 is hij te druk om zijn eigen stand goed te maken en dan als hij het verlies in zijn ogen ziet ons account nog proberen belachelijk te maken wat een zielig mannetje is het toch ! Maargoed dat hij vanavond word weggewerkt daar .
Yo sorry om je teleur te stellen man, maar ik was de hele dag werken en mijn co's hebben de aanvallen alvast verwerkt. En dan wel verwerkt op de KOH manier: BLOCK OK :cool: (@Master Roshi. :D)
 
Reactiescore
2.193
IR leden laten zich wel kennen. Bij gelijke kansen kiezen ze het makkelijkste pad, namelijk solliciteren bij de vijand.
 

DeletedUser16343

Guest
Heerlijk dat jullie zoveel in sprookjes geloven :D

Yo sorry om je teleur te stellen man, maar ik was de hele dag werken en mijn co's hebben de aanvallen alvast verwerkt. En dan wel verwerkt op de KOH manier: BLOCK OK :cool: (@Master Roshi. :D)

Hehe bij je lieve vriendjes wat os geschooid ? Die vriendjes die kort geleden nog een sollicitatie op wereld 67 hebben gestuurd !
Had trouwens ook een jank sollicitatie van jou verwacht !

Timeforplanb moet jij niet met je oude co tom wat goed gaan maken btw ?
 

DeletedUser70435

Guest
Hehe bij je lieve vriendjes wat os geschooid ? Die vriendjes die kort geleden nog een sollicitatie op wereld 67 hebben gestuurd !
Had trouwens ook een jank sollicitatie van jou verwacht !
Het is gewoon een groot anti da vinci team, zou je beter kunnen zeggen :p
 

DeletedUser16343

Guest
Het is gewoon een groot anti da vinci team, zou je beter kunnen zeggen :p
HEERLIJK wij hebben een anti bram team :)
Goedmaken van wat , hij mag mij niet ik mag hem niet. Big deal. Is dat alles wat je kan verzinnen?


Probeer IR nou maar bij elkaar te houden, nu de stootkracht gelijk is, zoeken ze meteen toevlucht. Maar wat wil je met jullie als leiderteam.

Nu zijn de kansen gelijk en we zullen wel zien hoe het gaat lopen !
Moet jij alleen nog wat meer actief zijn want als dat niet gebeurt kan er ook geen ruzie binnen jullie stam ontstaan .
vriendjes met jou blijven is gewoon een kunst na een tijd kitst iedereen jou uit !
zelfs je eigen co's die dag en nacht voor je klaar stonden maak jij ruzie mee .
 
Reactiescore
2.193
HEERLIJK wij hebben een anti bram team :)


Nu zijn de kansen gelijk en we zullen wel zien hoe het gaat lopen !
Moet jij alleen nog wat meer actief zijn want als dat niet gebeurt kan er ook geen ruzie binnen jullie stam ontstaan .
vriendjes met jou blijven is gewoon een kunst na een tijd kitst iedereen jou uit !
zelfs je eigen co's die dag en nacht voor je klaar stonden maak jij ruzie mee .

Zoals wie?
 

DeletedUser79332

Guest
Heerlijk dat jullie zoveel in sprookjes geloven :D



Hehe bij je lieve vriendjes wat os geschooid ? Die vriendjes die kort geleden nog een sollicitatie op wereld 67 hebben gestuurd !
Had trouwens ook een jank sollicitatie van jou verwacht !

Timeforplanb moet jij niet met je oude co tom wat goed gaan maken btw ?

Try agian!


HEERLIJK wij hebben een anti bram team :)


Nu zijn de kansen gelijk en we zullen wel zien hoe het gaat lopen !
Moet jij alleen nog wat meer actief zijn want als dat niet gebeurt kan er ook geen ruzie binnen jullie stam ontstaan .
vriendjes met jou blijven is gewoon een kunst na een tijd kitst iedereen jou uit !
zelfs je eigen co's die dag en nacht voor je klaar stonden maak jij ruzie mee .

Try agian!
 
Reactiescore
2.193
Ik zit niet met het probleem, waarom zou ik überhaupt iets moeten bewijzen. Het is aan jullie of het het gelooft.
 

DeletedUser47003

Guest
ik zie weer all vs 1

Laat alles zn gangetje gaan, en PlanB stop met stoken..
Show dan bewijzen van solliciteren, dan praten we verder.

Ik zie niet in waarom je Edwart verdedigd en zijn woorden in TimeForPlanB zijn mond probeert te steken.
Leer toch eens allemaal AN en begrijpend lezen man, is echt te triest het AF tegenwoordig.
 

DeletedUser80547

Guest
Óh wat is het toch gek dat niemand meer op het AF wil reageren, want zodra je reageert en geen Angels fanboy bent word je meteen neergesabeld.
 
Reactiescore
2.193
Óh wat is het toch gek dat niemand meer op het AF wil reageren, want zodra je reageert en geen Angels fanboy bent word je meteen neergesabeld.

Wie word er neergesabeld? Jullie brengen alleen maar bullshit en verwachten dan een normaal antwoord.
 

DeletedUser79767

Guest
Aantal van jullie gaan er wel hard op in hoor :p
Laat iedereen een voorbeeld nemen aan miketijger, die weet duidelijk wel hoe propaganda werkt. Heb in jaren niet zo'n mooi stuk mogen lezen op het AF ^^
 
Bovenaan