*IR* vs Angels

DeletedUser80850

Guest
Ik kan er bij inkomen dat een BG opgeheven wordt. Beetje crue in een oorlog. Niet netjes, maar kan gebeuren. Daar zal vast duidelijk over gecommuniceerd zijn met IR? En natuurlijk niet alleen binnenskamers van BoB. Maar dat hoop ik alleen maar want denk het niet.
Wat het wel wat erger maakt is dat er dan naar de directe concurrent (oud vijand in de oorlog) wordt overgelopen. Dan moet het ZO erg zijn! Ben dan gewoon erg benieuwd naar de waarheid hiervan en ik denk Koelkast bv ook. Iemand dus meer info hierover?

Verder heb ik nog niet gehoord dat iemand van IR een NAP aangeboden heeft gekregen? Moet dan zeker nog gebeuren? Of het is natuurlijk mooi propaganda.

En naar ik begrijp zijn er ook ex-BoB spelers die dus pro IR zijn? Maar die zullen dan denk ik niet in AirBnB zitten want dat lijkt meer een Angels MB stam. Zoals Legion van IR.

Ben nog steeds nieuwsgierig naar de precieze ins en outs. Kan iedereen op de wereld alleen maar helpen een duidelijk beeld te creëeren.
 

DeletedUser80850

Guest
Volgens mij vraag ik juist om uitleg en extra info omdat het verhaal nu niet echt klopt.
Voor BoB en Angels misschien wel. Maar niet voor de mensen die daar niets mee te maken hebben.
 
Reactiescore
2.178
Volgens mij vraag ik juist om uitleg en extra info omdat het verhaal nu niet echt klopt.
Voor BoB en Angels misschien wel. Maar niet voor de mensen die daar niets mee te maken hebben.

Je maakt assumpties zonder enige kennis. Met andere woorden heb je toch al je wat we ook zeggen je mening klaar.
 

DeletedUser80850

Guest
Dat is niet juist.
Een BG stopzetten in een oorlog is niet netjes. Naar de vijand gaan al helemaal niet. Daar kunnen misschien wel hele goede (of hele slechte) redenen voor zijn. Maar die weet ik niet en daar vraag ik juist om.

De rest over NAP en AirBnB is een feit.
 

DeletedUser80232

Guest
Dat is niet juist.
Een BG stopzetten in een oorlog is niet netjes. Naar de vijand gaan al helemaal niet. Daar kunnen misschien wel hele goede (of hele slechte) redenen voor zijn. Maar die weet ik niet en daar vraag ik juist om.

Waarom zou dat niet netjes zijn?
"if you can't beat them, join them"
 

DeletedUser80850

Guest
Mooi tegeltje. Is het dan netjes of gewoon slim oorlog voeren?
Volgens mij nog niet dat 1e

@TimeforplanB, jij zit toch in Angels? Dan kan je toch gewoon een boekje opendoen en alles eruit gooien?
 

DeletedUser80850

Guest
Lastig voor je om on-topic te blijven en eens een inhoudelijk waardige reactie te geven?
Helemaal mee eens dat IR en Bob tegen Angels niet eerlijk is. Stam nr 1 en 2 tegen nr 3. Maar dat is juist voor Angels een compliment lijkt me?


Nog steeds aan het wachten op meer info...
 

DeletedUser79332

Guest
Lastig voor je om on-topic te blijven en eens een inhoudelijk waardige reactie te geven?
Helemaal mee eens dat IR en Bob tegen Angels niet eerlijk is. Stam nr 1 en 2 tegen nr 3. Maar dat is juist voor Angels een compliment lijkt me?


Nog steeds aan het wachten op meer info...

Ik Heb al gezegd dat de (oud) bob leden het beste de ins en outs kunnen geven. Geef hun dan ook even de tijd om dit te lezen en dan hierop te reageren.
 

DeletedUser80850

Guest
Ik Heb al gezegd dat de (oud) bob leden het beste de ins en outs kunnen geven. Geef hun dan ook even de tijd om dit te lezen en dan hierop te reageren.
Eensch! Misschien kunnen die mensen die off topic willen gaan idd eens stoppen. Thnx!
 

DeletedUser79332

Guest
Eensch! Misschien kunnen die mensen die off topic willen gaan idd eens stoppen. Thnx!

Ik heb van @Second Sons vernomen dat hij vanavond en anders morgen ochtend met een verduidelijking komt.
Ik heb al via hem vernomen dat er al een NAP is tussen (oud) bob en IR. De afkoelperiode loopt een week. Dus als IR zegt dat dit niet zo is moeten ze hun leiding even contacten. Die hebben dit in hun PMbox zitten.
 
Reactiescore
698
Aan het verhaal wordt gewerkt.
Er is een team bezig dit verhaal mooi te maken.
Gelieve geduld te hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79767

Guest
Dat is niet juist.
Een BG stopzetten in een oorlog is niet netjes. Naar de vijand gaan al helemaal niet. Daar kunnen misschien wel hele goede (of hele slechte) redenen voor zijn. Maar die weet ik niet en daar vraag ik juist om.

De rest over NAP en AirBnB is een feit.
Ik heb nou al meerdere malen verteld waarom de BG is opgezegd. Misschien moet je dit topic nog maar ff 3 keer goed doorlezen

Rest over nap en Airbnb is een feit? Wat lul je nou, je maakt zomaar aannames en verkondigt ze direct als feit xD
Dat is niet hoe het werkt.
ER is wel degelijk een Nap. Dat is namelijk bij het afsluiten van de bg al afgesproken. 1 week afkoelperiode was 1 van de voorwaardes van de BG, dus die nap is er gewoon en wat mij betreft gaat iedereen zich daar ook aan houden

Over AirBnB, wij hebben 0 diplomatieke betrekkingen met Angels. Angels heeft ons ook nog niet benaderd voor een zusterstam relatie en wij hebben angels daar ook niks over gevraagd. Misschien moet je niet zomaar dingen lopen roepen als je geen idee hebt waarover je spreekt ;)
 

DeletedUser80850

Guest
Ik heb iets gelezen, volgens mij zelf verteld, over het missen van een BG tussen IR en N-ES.
En dat Jens later iets over ene Mark (jij?) heeft gezegd via whatsapp.
Dat zullen de 2 redenen dan wel zijn want meer is niet te vinden. Niet wat er tenminste op deze wereld is gebeurd.
En bedenk wel, ik eet gewoon ondertussen mn popcorn terwijl ik dit vanaf de zijkant bekijk. Maar ben gewoon nieuwsgierig naar zoiets, zeker in tijden van oorlog.

Ach ik heb van meerdere spelers gehoord dat er tussen die 2 stammen eigenlijk al een BG was maar dat het nog even gladgestreken moest worden. Maar dat zullen wel leugens zijn en er zal vast geen BG komen tussen AirBnB en Angels. Ok.

En die NAP is idd later verzonden. Niet op het moment van posten op het AF. Maar later. Dus op dat moment was het er nog niet. Misschien wel het idee en de afspraak ervan, maar nog niet de verzonden melding. Klein verschil of er een NAP is aangeboden, of aangeboden gaat worden. Dat was in dat geval correct geweest.
Zoals het op dit moment idd is aangeboden.

@miketijger, ben benieuwd!
 

DeletedUser79767

Guest
Ik heb iets gelezen, volgens mij zelf verteld, over het missen van een BG tussen IR en N-ES.
En dat Jens later iets over ene Mark (jij?) heeft gezegd via whatsapp.
Dat zullen de 2 redenen dan wel zijn want meer is niet te vinden. Niet wat er tenminste op deze wereld is gebeurd.
En bedenk wel, ik eet gewoon ondertussen mn popcorn terwijl ik dit vanaf de zijkant bekijk. Maar ben gewoon nieuwsgierig naar zoiets, zeker in tijden van oorlog.

Ach ik heb van meerdere spelers gehoord dat er tussen die 2 stammen eigenlijk al een BG was maar dat het nog even gladgestreken moest worden. Maar dat zullen wel leugens zijn en er zal vast geen BG komen tussen AirBnB en Angels. Ok.

En die NAP is idd later verzonden. Niet op het moment van posten op het AF. Maar later. Dus op dat moment was het er nog niet. Misschien wel het idee en de afspraak ervan, maar nog niet de verzonden melding. Klein verschil of er een NAP is aangeboden, of aangeboden gaat worden. Dat was in dat geval correct geweest.
Zoals het op dit moment idd is aangeboden.

@miketijger, ben benieuwd!

Lezen is moeilijk ik weet het. Gaat niet alleen om de leugens over nes, het gaat erom dat we al tijden worden voor gelogen door jens. Deze laatste keer was gewoon de druppel

Als je afspreekt dat er een afkoel periode is gaat die nap automatisch in op moment van opzeggen van de BG. Dat is tenminste hoe ik het de afgelopen 10 jaar heb zien gebeuren op TW. Maar kan aan mij liggen
Gisteren, heeft de IR leiding ZELF op het toen nog gedeelde forum aangegeven dat die nap dus van start is gegaan. Heeft dus niks met wel of niet aangeboden te maken want de afspraak stond al, wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen?

Je hebt van meerdere spelers gehoord dat die 2 stammen al een BG hebben? Van wie? een viking of prof lid? XD
Misschien moet je gewoon aan de stammen zelf vragen wat er wel of niet waar is en niet van een 3e persoon de eerste beste geruchten klakkeloos overnemen.
 

DeletedUser80850

Guest
@Second Sons, horloge nodig? Ik snap de NAP regeling idd. Zo ging het vroeger ook. Fijn om te zien dat dit nog steeds zo is. Op het moment dat hier op dit forum iets was gepost was dit echt nog geen algemeen goed binnen IR. Later idd wel. Gaat gewoon om timing en wanneer je iets erop zet of iets waar is of niet. Nu zal dat ondertussen idd kloppen.

En het ging dus om oudere leugens? Zoals ik al zei, niet van deze wereld?
Nogmaals, die ins en outs heb ik niet. Daar vraag ik juist als nieuwsgierige buitenstaander om.
 

DeletedUser79332

Guest
@Second Sons, horloge nodig? Ik snap de NAP regeling idd. Zo ging het vroeger ook. Fijn om te zien dat dit nog steeds zo is. Op het moment dat hier op dit forum iets was gepost was dit echt nog geen algemeen goed binnen IR. Later idd wel. Gaat gewoon om timing en wanneer je iets erop zet of iets waar is of niet. Nu zal dat ondertussen idd kloppen.

En het ging dus om oudere leugens? Zoals ik al zei, niet van deze wereld?
Nogmaals, die ins en outs heb ik niet. Daar vraag ik juist als nieuwsgierige buitenstaander om.

Dan ben ik toch bang dat dit aan IR ligt. Die afspraak was er al vanaf het begin. Dus iedereen had daar van op de hoogte moeten zijn. Als leden van IR dit niet weten is dit de fout van de leiding van IR. Die had dat dan beter moeten communiceren aan zijn leden.
 

DeletedUser79767

Guest
@Second Sons, horloge nodig? Ik snap de NAP regeling idd. Zo ging het vroeger ook. Fijn om te zien dat dit nog steeds zo is. Op het moment dat hier op dit forum iets was gepost was dit echt nog geen algemeen goed binnen IR. Later idd wel. Gaat gewoon om timing en wanneer je iets erop zet of iets waar is of niet. Nu zal dat ondertussen idd kloppen.

En het ging dus om oudere leugens? Zoals ik al zei, niet van deze wereld?
Nogmaals, die ins en outs heb ik niet. Daar vraag ik juist als nieuwsgierige buitenstaander om.

De BG was al opgezegd voor we er hier op het forum over begonnen.... Waar haal jij vandaan dat dat niet zo is?

Nogmaals afgelopen tijd, tijdens de BG heb jens over vanalles en nog wat lopen liegen. dat waren wij zat en daarom hebben we de BG opgezegd....
 
Reactiescore
2.178
@Second Sons, horloge nodig? Ik snap de NAP regeling idd. Zo ging het vroeger ook. Fijn om te zien dat dit nog steeds zo is. Op het moment dat hier op dit forum iets was gepost was dit echt nog geen algemeen goed binnen IR. Later idd wel. Gaat gewoon om timing en wanneer je iets erop zet of iets waar is of niet. Nu zal dat ondertussen idd kloppen.

En het ging dus om oudere leugens? Zoals ik al zei, niet van deze wereld?
Nogmaals, die ins en outs heb ik niet. Daar vraag ik juist als nieuwsgierige buitenstaander om.

Ben jij op je hoofd gevallen of toevallig familie van Jens.

De nap was voor heel het forum gedeelte al afgesproken. Nu kan je hoog en laag springen wat je wil maar je beschuldigd nu zonder enig bewijs. Mooie manier van propaganda (not). Owja, het is heel duidelijk dat je niet aan de zijlijn staat dus je mag stoppen met liegen.
 
Bovenaan