*IR* vs Angels

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291
hij is een superfan, en zoals het behoord met fans, willen ze het graag zijn, en er zo dicht mogelijk bij komen, maar zijn ze het niet
 

DeletedUser47003

Guest
hij is een superfan, en zoals het behoord met fans, willen ze het graag zijn, en er zo dicht mogelijk bij komen, maar zijn ze het niet

Jij begrijpt em!
Ik ben gewoon een superfan van wie het verdient. Als IR hier nu kan komen pronken met een echte mooie actie, zeker nu de punten gelijker oplopen dan hiervoor dan hebben ze ook een fanboy erbij natuurlijk ;)
Moeten ze dat wel eerst effe doen en precies ook eens stoppen met al dat zeveren, ik wil daden zien :cool:
 
Reactiescore
2.452
Hope is de enige die hier rechten heeft denk ik
 
Reactiescore
46
Vandaag is het eerste startschot gegeven van de oorlog. *IR* heeft laten zien tot wat het in staat is en wat ze kunnen is niet rooskleurig voor onze vijanden. Wij zullen niemand sparen, wij houden niet van andere stammen die ons de les spellen. Het enige dat ons nog tegenhoudt zijn de ranges, een keer als die wegvallen zal de hel losbarsten en de engelen vernietigen. Wij wachten op dat moment.

Spelers zoals Trolmaster en Athean werden/worden compleet geveegd, weet niet waar ze zijn? Eerst ons uitlachen, dat we niets kunnen, niets alleen aankunnen. Nu hoor ik jullie niet praten hoor, als wij wat verliezen zouden lijden zou het hier niet stilstaan van de verwijten op *IR*.


Nog even een herdenking aan alle soldaten die gestorven zijn vandaag 75 jaar geleden bij operatie Overlord. Zij die gestorven zijn voor onze vrijheid, laten we hen nooit vergeten! <3
 

DeletedUser79332

Guest
Vandaag is het eerste startschot gegeven van de oorlog. *IR* heeft laten zien tot wat het in staat is en wat ze kunnen is niet rooskleurig voor onze vijanden. Wij zullen niemand sparen, wij houden niet van andere stammen die ons de les spellen. Het enige dat ons nog tegenhoudt zijn de ranges, een keer als die wegvallen zal de hel losbarsten en de engelen vernietigen. Wij wachten op dat moment.

Spelers zoals Trolmaster en Athean werden/worden compleet geveegd, weet niet waar ze zijn? Eerst ons uitlachen, dat we niets kunnen, niets alleen aankunnen. Nu hoor ik jullie niet praten hoor, als wij wat verliezen zouden lijden zou het hier niet stilstaan van de verwijten op *IR*.


Nog even een herdenking aan alle soldaten die gestorven zijn vandaag 75 jaar geleden bij operatie Overlord. Zij die gestorven zijn voor onze vrijheid, laten we hen nooit vergeten! <3

Eerlijk is eerlijk, qua gezamlijke massa hebben jullie idd goede dingen laten zien.
Ziet er gewoon netjes en georganiseerd uit.

En Athean en Troll, om niks af te doen op jullie inzet want ook dat waren goede opgezette massa's, zijn helaas voor ons idd grote verliezen die imo niet hadden gehoeven. Maar als mensen niet online zijn kunnen we natuurlijk veel minder helpen. Nogmaals doet dit niks af op het resultaat.

En idd, we mogen onze strijders van 75 jaar geleden op onze blote knieen danken. Anders was de kans groot geweest dat we nu Duits of Russisch hadden gesproken.
 

DeletedUser78605

Guest
Ik dacht dat Angels tegen de stam Vlag was?? Maar blijkbaar hebben ze nog hulp nodig
 

DeletedUser78932

Guest
Ik dacht dat Angels tegen de stam Vlag was?? Maar blijkbaar hebben ze nog hulp nodig

Verklaar je eens nader, Vlag is niet echt een stam, enkele spelers die voor vlaggen spelen. Gebruik maken van stam bonus (xp). Weet zelf niet of het forum al actief is.

nakal

Niets uit dit bericht mag worden verveelvoudigd, of openbaar gemaakt in enige vorm of op welke wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming.
 
Bovenaan