*IR* vs Angels

Reactiescore
2.171
Er zijn een paar IR leden die het goed doen tegen Angels, blijft het nog grappig dat imhavingyourvillage enkel bb pakt en dan hier stoer gaat doen. Beetje zielig om met andere hun prestaties te gaan pronken.
 

DeletedUser81194

Guest
Wat moet je anders doen als er bb dorpen zijn? links laten liggen?
Laatste tijd nochtans druk bezig geweest met dorpen van anderen over te nemen.
En ik pronk niet met anderen hun prestaties hoor, zelf ben ik ook actief en help ik overal waar ik kan mee ;)
 

DeletedUser81177

Guest
Wauw, deze statistieken zag ik niet aankomen. IR dendert vol over de Angels heen. Vooraf waren de Angels toch topfavoriet? Tenminste zo kwamen ze zich profileren.


Ik denk dat er veel op samenwerking aankomt, zodra dat allemaal goed verloopt mag je jezelf een goede stam noemen. Zo te zien is de samenwerking van IR effectiever dan die van Angels.


Ik zeg ‘zet em op’ Angels, ik hoop dat het nog niet helemaal verloren is voor jullie, want ik volg deze oorlog al vanaf begin en hoop niet dat hij zo snel gespeeld is.

De best samenwerkende clan zal deze strijd gaan winnen.

Ik ben benieuwd
 
Reactiescore
6
En met deze reactie zou je enig recht van spreken hebben? Kom dan met een dergelijke post ipv van dit. Niemand kan hier wat mee.
Denk dat iedereen wel recht van spreken heeft op deze wereld . Zoals jullie nutteloze posten hier dan ? Waar ook mensen niets met zijn ? Dan is het net zeggen de 1 mag nutteloze posten en de andere niet .
 

DeletedUser79332

Guest
De laatste posts zijn allemaal nutteloos.

Het blijkt.nu dat IR het beter voor elkaar heeft dan Angels. Aan ons om te laten zien dat we het kunnen omdraaien.
Vooralsnog zijn de stats in het voordeel voor IR en hebben ze dat gewoon keurig gedaan.
 
Reactiescore
6
jnmk20mdne5f.jpg

Plaatje veranderen ?
 
Reactiescore
6
Haha nee mevrouw , maar lees begin van deze forum . Toen was het van dit of dat maar jullie doen nu wel zelf .
 
Reactiescore
53
Haha nee mevrouw , maar lees begin van deze forum . Toen was het van dit of dat maar jullie doen nu wel zelf .

Kan heel duidelijk zijn dat we precies hetzelfde hebben met Angels dan voorheen. Alleen zijn prof en daddy nu samen. Dus nu ze samen zijn ja het wel ineens rekruteren om te winnen?
 
Bovenaan