- Reactiescore
- 110
Dus ? er liggen nog meer accounts als die 2![]()
Ja nog 2 ofzo
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dus ? er liggen nog meer accounts als die 2![]()
Ja nog 2 ofzo![]()
En ik lig er ook nog!
Dat is pas moeilijk om dan het noorden te domineren.
hoho Rush domineert noordwat denken jij
![]()
Mijn wereldbeeld beknopt: Rush. domineert Noord, WAO west, Vitae Oost, Seau. zuid en Vestri de core. Ik zie Vestri. als eerste verliezen, die ligging die ze hebben is nou eenmaal vrij lastig. Vitae zal noord nog wel wat verliezen, maar ik denk dat als de zaken stabiliseren ze daar ook nog wel eens kunnen gaan terugslaan en terugwinnen. Seau. vs WAO gaat een oorlog worden die nog wel eens heel lang kan gaan doorzeuren waarover ik geen echte voorspelling nog durf te doen atm. Uiteindelijk is het Seau vs Vestri & WAO en Vitae vs Vestri & Rush. Vestri zie ik niet snel dat winnen. Seau. staat atm het beste ervoor dus deze zou ik atm als uiteindelijke winnaar voorspellen.
God jannes... achterlijke kloothommel... geef ik je es wat respect dan is t ineens dat zelfzerdheid daalt... nou nee, ik geef je gewoon n beetje respect als tegenstander. Daar daalt mn zelfzekerheid echt niet van en met die houding moet je ook niet janken als je dat niet krijgt -.-
Maar tuurlijk is t algemeen, uit mijn ervaring weet ik dat werelden raar kunnen lopen door onvoorziene zaken dus ik ga geen specifieke voorspellingen doen. Op t moment acht ik alleen Seau. De sterkste stam door de enorme stabiliteit en groei die deze stam laat zien.
Mijn wereldbeeld beknopt: Rush. domineert Noord, WAO west, Vitae Oost, Seau. zuid en Vestri de core. Ik zie Vestri. als eerste verliezen, die ligging die ze hebben is nou eenmaal vrij lastig. Vitae zal noord nog wel wat verliezen, maar ik denk dat als de zaken stabiliseren ze daar ook nog wel eens kunnen gaan terugslaan en terugwinnen. Seau. vs WAO gaat een oorlog worden die nog wel eens heel lang kan gaan doorzeuren waarover ik geen echte voorspelling nog durf te doen atm. Uiteindelijk is het Seau vs Vestri & WAO en Vitae vs Vestri & Rush. Vestri zie ik niet snel dat winnen. Seau. staat atm het beste ervoor dus deze zou ik atm als uiteindelijke winnaar voorspellen.
WAO heeft ook dorpen van Vitae gepakt hoor
Zelfs mn MB heeft flinke winst gemaakt erop
Mvg -D
Seau wat een pro.
Dat rush atm t sterkste staat noordelijk... puur naar resulaten van dit moment gekeken denk ik ook niet dat we dat kunnen ontkennen :X
wao wat een originele woordgrap
Ja dus geen garantie dat ze door ons heen komen![]()
Houdt Wao stand tegen de overmacht van Seau?