Into the Future

Reactiescore
1.383
Zoals je misschien al verwacht bij deze titel wil ik wel eens praten hoe jullie denken dat de wereld er over een aantal maanden er uit zal zien. Welke stammen zullen overleven en welke zullen de grond in geboord worden?

Daar wil ik nu dus over discussiëren.
Dit berust op theorie en aannames, dus wees niet boos als ik of anderen denken dat je weggespeeld word.

Wat ik denk dat er gebeurt: Seau en Vitae spelen een groot gedeelte van vestri en Soa weg, vitae speelt een groot gedeelte van Rush weg. Swat + Seau zullen een oorlog gaan voeren tegen WAO. Vitae + WAO + Swat + Seau zullen front hebben met Swat er midden in. WAO zal enkele recruits uitvoeren om het aantal leden van Vitae en seau te evenaren en voor meer defence.
Iets in deze richting lijkt mij ZEER waarschijnlijk
93e0c724dddcacfb3e01021759656cb9.png

Reactiescore
1.383
Reactiescore
3.596
Ik laat liever niet teveel in mijn kaarten kijken dus ik zal helaas moeten passen, ook al wil ik best een verhaaltje vertellen hierover :(

DeletedUser75826

Guest
DoI, neemt Seau over maakt eigen stam en wint de wereld. Dat weet iedereen toch?

DeletedUser

Guest
Alle stammen fuseren morgen en over een half jaar is de wereld dan over.

Ff serieus: ik heb wel wat ideeën. Misschien dat ik later deze wereld even terug zal blikken naar de huidige situatie en mijn verwachtingen op dit moment.

DeletedUser67551

Guest
Alle stammen fuseren morgen en over een half jaar is de wereld dan over.

Ff serieus: ik heb wel wat ideeën. Misschien dat ik later deze wereld even terug zal blikken naar de huidige situatie en mijn verwachtingen op dit moment.

Je mag die ideeën ook delen :rolleyes:

Ik verwacht grotendeels hetzelfde qua toekomstige ligging van de stammen (kaartje) , maar de core blijft me toch nog een vraagteken.

DeletedUser73147

Guest
Fuseren..

Er bestaan ook andere dingen op de wereld, fuseren is gewoon tja...
Hoe zal ik het zeggen.. Uhmm, hoe zal ik dit eens netjes gaan vertellen..

Ik weet het niet, dus helaas laat ik het hierbij!

DeletedUser68252

Guest
Fuseren..

Er bestaan ook andere dingen op de wereld, fuseren is gewoon tja...
Hoe zal ik het zeggen.. Uhmm, hoe zal ik dit eens netjes gaan vertellen..

Ik weet het niet, dus helaas laat ik het hierbij!

Het enige interessante verhaal wat ik ooit uit jouw mond hoorde komen was Buy me a Beer, Tortuga is here!. Zal trouwens morgen eens een post maken met hoe ik denk dat elke andere stam het gaat doen deze wereld. Heeft verder niks met troefkaarten te maken zoals andere hier beweren. Is maar net wat voor eigen insteek je aan zo'n post geeft.

DeletedUser75737

Guest
Wacht danny met een serieuze post , zie ik dit nou echt :eek:

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.808
Reactiescore
1.383
Het enige interessante verhaal wat ik ooit uit jouw mond hoorde komen was Buy me a Beer, Tortuga is here!. Zal trouwens morgen eens een post maken met hoe ik denk dat elke andere stam het gaat doen deze wereld. Heeft verder niks met troefkaarten te maken zoals andere hier beweren. Is maar net wat voor eigen insteek je aan zo'n post geeft.

Dat dus @ Mensen die niet mee willen fantaseren

Wacht danny met een serieuze post , zie ik dit nou echt :eek:

Raar maar toch zeker waar :D
Ook een keer leuk voor de verandering.

Ik had al een dergelijke post gemaakt tijdje terug. Leuk om dat nu terug te zien! En in het kader van het topic dan, bij deze:

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?183296-Top-Flop-stammen&p=5634356&viewfull=1#post5634356

Heb die nooit gezien en een gewoon topic leek me leuker dan dit ergens random te doen :D

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.808
Was ook geen verwijt hoor! Mooi initiatief!

Ik zat alleen ernaast wat betreft Fratre. :(

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.808
Eigenlijk zeg je bij Fratre dat ze misschien gaan fuseren met een andere stam wat ze gedaan hebben met Seau dus je hebt toch een beetje gelijk :rolleyes2:

Oeh, goed gespot! Dat zei ik inderdaad!

Klopte mijn voorspelling toch in z'n geheel! :D NAIS

DeletedUser76165

Guest
SWAT zal met de tijd alleen maar kleiner worden totdat ze op delete gaan of helemaal opgeedeld zijn.

Vestri qua ligging is het gewoon ronduit slecht en zal het nergens heen gaan.
Ze gaan ook te sloom om het weg te werken waar nodig, vind wel dat er toppertjes tussen zitten her en der dus valt niets uit te sluiten.

WAO Ligt er redelijk voor, 10 leden wat gewoon weinig is. Verwacht dat ze wel redelijk snel kunnen en zullen groeien maar dat het wel snel stopt.

Seau. mooie ligging overall alleen veel te groot qua aantallen spelers. Zal me niet verbazen als er een stuk of 5 á 10 geinternt zulen worden zodra de RIM onder controle is puur omdat het anders vast komt te liggen en mensen langzaam aan de acc's dood laten bloeden.

Vitae heeft by far de mooiste ligging, zie ik ook zeker een mooie lijn maken qua front en dan vervolgends de RIM helemaal pakken.
Als dat loopt dan winnen ze de wereld ookal zal het niet met gemak zijn.

Stammen waarvan ik denk dat ze zullen vallen:
SWAT, Vestri en Rush.

SWAT ligt vast en moeten oorlog maken voor ze kunnen groeien, eigenlijk kunnen ze dus alleen maar incasseren.

Vestri redenen al vermeld.

Rush aangezien het al aan het vallen is. Na Minato was het me al vrij duidelijk dat het nergens naartoe zou gaan.

De rest vd stammen zullen niet te veel impact meer hebben op deze wereld qua tegenslagen, duurt alleen langer voordat de grote stammen ze weg gespeeld hebben.

Al met al met mijn huidige kennis en de liggingen van nu moet ik mijn complimenten geven aan de leiding van Vitae.
Ook met de eventuele rekrutering van het accout Annabelle winnen ze tijd wat ze kunnen gebruiken om hun (al superieure) ligging alleen maar meer te verstevigen en verbeteren.

Verder ook krediet aan WAO en Seau, WAO voor de algehele stam en alles er omheen en Seau voor het politieke spel en ofc de ligging.
Ik hoop wel dat de leiding van Seau zich bewust is dat bijna al hun leden op den duur vast zullen komen te liggen.
Als ze dat probleem weten op te lossen zie ik ze nog wel een goede kans maken op de wereld overwinning.

Mvg -D

Bovenaan