Into the Future

Reactiescore
111
Reactiescore
1.367
Reactiescore
111
Reactiescore
3.536
Mijn wereldbeeld beknopt: Rush. domineert Noord, WAO west, Vitae Oost, Seau. zuid en Vestri de core. Ik zie Vestri. als eerste verliezen, die ligging die ze hebben is nou eenmaal vrij lastig. Vitae zal noord nog wel wat verliezen, maar ik denk dat als de zaken stabiliseren ze daar ook nog wel eens kunnen gaan terugslaan en terugwinnen. Seau. vs WAO gaat een oorlog worden die nog wel eens heel lang kan gaan doorzeuren waarover ik geen echte voorspelling nog durf te doen atm. Uiteindelijk is het Seau vs Vestri & WAO en Vitae vs Vestri & Rush. Vestri zie ik niet snel dat winnen. Seau. staat atm het beste ervoor dus deze zou ik atm als uiteindelijke winnaar voorspellen.

De zelfzekerheid tegen WAO daalt precies al een beetje :rolleyes: Ben het verder wel met je stelling eens beetje voorspelbaar wel maarja het is dan ook allemaal vrij duidelijk doordat we iedereen ondertussen wel al kennen en kunnen inschatten. Maar je stelling stopt wel tot een bepaalde lijn. Je benoemd enkele oorlogen? En verder wie wint van wie en wie blijft er over? :(
 

DeletedUser

Guest
God jannes... achterlijke kloothommel... geef ik je es wat respect dan is t ineens dat zelfzerdheid daalt... nou nee, ik geef je gewoon n beetje respect als tegenstander. Daar daalt mn zelfzekerheid echt niet van en met die houding moet je ook niet janken als je dat niet krijgt -.-

Maar tuurlijk is t algemeen, uit mijn ervaring weet ik dat werelden raar kunnen lopen door onvoorziene zaken dus ik ga geen specifieke voorspellingen doen. Op t moment acht ik alleen Seau. De sterkste stam door de enorme stabiliteit en groei die deze stam laat zien.
 
Reactiescore
3.536
God jannes... achterlijke kloothommel... geef ik je es wat respect dan is t ineens dat zelfzerdheid daalt... nou nee, ik geef je gewoon n beetje respect als tegenstander. Daar daalt mn zelfzekerheid echt niet van en met die houding moet je ook niet janken als je dat niet krijgt -.-

Maar tuurlijk is t algemeen, uit mijn ervaring weet ik dat werelden raar kunnen lopen door onvoorziene zaken dus ik ga geen specifieke voorspellingen doen. Op t moment acht ik alleen Seau. De sterkste stam door de enorme stabiliteit en groei die deze stam laat zien.

Door mij kloothommel te noemen geef je mij idd wel wat respect. En prima als je niet te specifiek wilt gaan.
 

DeletedUser76165

Guest
Mijn wereldbeeld beknopt: Rush. domineert Noord, WAO west, Vitae Oost, Seau. zuid en Vestri de core. Ik zie Vestri. als eerste verliezen, die ligging die ze hebben is nou eenmaal vrij lastig. Vitae zal noord nog wel wat verliezen, maar ik denk dat als de zaken stabiliseren ze daar ook nog wel eens kunnen gaan terugslaan en terugwinnen. Seau. vs WAO gaat een oorlog worden die nog wel eens heel lang kan gaan doorzeuren waarover ik geen echte voorspelling nog durf te doen atm. Uiteindelijk is het Seau vs Vestri & WAO en Vitae vs Vestri & Rush. Vestri zie ik niet snel dat winnen. Seau. staat atm het beste ervoor dus deze zou ik atm als uiteindelijke winnaar voorspellen.

:mad:
WAO heeft ook dorpen van Vitae gepakt hoor :mad:
Zelfs mn MB heeft flinke winst gemaakt erop :D

Mvg -D
 
Reactiescore
1.367
Please take bumpje home
 

DeletedUser47069

Guest
Een van de beter topics dus ik ga (niet al te uitgebreid) mijn gedachten hier neerpennen in de hoop dit topic nieuw leven in te blazen.

WAO, Seau. & Vitae zijn zonder twijfel de stammen met de meeste potentie op winst dus daar beginnen we mee.

WAO gaat zich moeten focussen op Seau. en daardoor een mindere snelle groei hebben dan voorheen, dus tenzij dat ze door Seau. heen geraken schat ik hun kansen op eindzege iets lager in dan die van Seau. & Vitae.
Wao zie ik dus eerder fuseren of spelers overnemen van stammen zoals Rush. & Vestri om zo toch nog in het spel te blijven.

Seau. daarintegen heeft een lekker cluster en edelt gestaagd door op Vestri en houdt een mooie constante groei aan.
Als ze zo blijven doorgaan en niet te hard worden afgestopt door stammen zoals WAO en Vestri lijkt het me moeilijk om hen nog weg te halen van eindwinst.
Echter zie ik nu al wat problemen ontstaan tussen een aantal botsende karakters, toch wel het grootste struikelblok voor deze stam, te veel leidersfiguren die hun mening willen 'opdringen' aan de rest imo.
Als ze dat probleempje van de baan helpen moet het wel lukken voor hen.

Dan nog Vitae, mijn eigen stam, ik zal proberen zo objectief mogelijk te schrijven maar weet niet in welke maten dat gaat lukken.
Het is wel duidelijk dat Vitae wat probleempjes had tijdens de zomervakantie qua activiteit, hierdoor zijn we 2 accounts in het noorden kwijtgeraakt, heel spijtig en zeker te vermijden.
Dan ook nog Phrantic die op een jammerlijke manier geedeld is, maar dat ligt niet echt aan Vitae zelf imo, maar komt door de stab van lord silvester.
Maar goed, Vitae is al bij al wel 3 accounts kwijtgeraakt tijdens de vakantie, wat zeker niet niks is.
Nu de vakantie gedaan is ziet iedereen wel duidelijk dat Vitae terug op orde staat, zeker na de winsten op Patatspeciaal (een account dat toch wel hoog werd ingeschat) & en rimstammen (aka The North & Soa).
Ik voorspel dat Vitae in het zuiden Vestri gaat kunnen wegspelen samen met Seau. , al gaan er nog wel wat moeilijke accounts tussen zitten bij Vestri, dus weet niet hoe snel dat gaat gaan.
Een deel van Vestri gaat dan volgens mij samen met Rush. & Wao een nieuwe stam beginnen of iets in die aard.
Verder gaat Vitae de rim zonder al te veel moeite geedeld krijgen binnen een maand of 2-3, waardoor ze een lekkere safe zone creëren en de fronten makkelijker te behouden gaan zijn.
Een aantal accounts van Rush gaan deels weggespeeld worden en de rest gaat naar WAO.

Swat word door WAO/Seau/Vitae & evt Vestri weggespeeld.

Uiteindelijk blijven er dus 3 stammen + aantal rimstammetjes over:
Wao, al dan niet verzwakt/uitgedunt door Seau.
Seau indien interne ruzies geen eind aan hun gemaakt heeft.
Vitae indien ze snel genoeg de rim overnemen en geen accounts meer vallen.

Hoe het dan verder uitloopt tussen deze stammen zien we dan wel.
De grote vraag is volgens mij, eindigen Seau. en Vitae samen de wereld of scheiden hun wegen op een bepaald moment?
 

DeletedUser75826

Guest
Mooie post! En ik kan het zeker vinden met je mening. Ik denk dat het einde van de wereld deze maanden bepaald gaat worden. Dan weten we namelijk wie doorgaat naar de eind ronde, WAO of Seau. Vitae ligt nu wel vrij veilig. Dus die zal sowieso wel blijven. Het word alleen de vraag tegen wie hun gaan strijden.
 

DeletedUser47069

Guest
Thanks, komt inderdaad ongeveer overeen met wat ik geschreven heb.
Wat denken anderen hierover?
Houdt Wao stand tegen de overmacht van Seau?
 
Reactiescore
3.536
Ik kan mij ook prima vinden in de stelling van black dead53 en volg hem daarin dus wel.

Houdt Wao stand tegen de overmacht van Seau?

Dat is een vraag dat van veel factoren afhangt, teveel zelfs dat ik er geen uitspraak over ga maken. Meer als de toekomst zal het uitwijzen kan ik daar niet over zeggen.
 
Bovenaan