Into the Future

Reactiescore
1.367
Ik laat liever niet teveel in mijn kaarten kijken dus ik zal helaas moeten passen, ook al wil ik best een verhaaltje vertellen hierover :(

Kom eens met welke stammen wat zullen doen dan? Lijkt me wel leuk om te zien en anders is dit topic ook niet zo interessant :( Gewoon wat kletsen over de toekomst van w42


khad wat reserve posts moeten doen om alle voorspellingen in te plaatsen :(
 

DeletedUser

Guest
(Als ik het tussen haakjes vraag ga ik niet off-topic. Waarom heb je teemo als profielplaatje? Is dat niet een ultimate silver scrub champ? )
 
Reactiescore
3.583
Kom eens met welke stammen wat zullen doen dan? Lijkt me wel leuk om te zien en anders is dit topic ook niet zo interessant :( Gewoon wat kletsen over de toekomst van w42

Tja wat iedereen al weet WAO,Seau, Vitae zullen het onder elkaar uitvechten derest rekt tijd voor de grotere confrontatie.
Vestri mits ze wat uithouding tonen en paar skill volle spelers halen valt er nog iets uit te halen maar acht de kans vrij klein.

Dus wat iedereen al denkt mogelijk komt er nog een nieuwe stam als er 1 van de 'grote 3' uiteen valt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Er is niks mis met een hobbelpaard hoor... beetje pimpen en dat ding krijgt echt uberswag
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hij zit liever ergens onder:eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Onder een hobbelpaard? Wat valt er nou onder een hobbelpaard te beleven :(
 

DeletedUser76198

Guest
Is het stiekem ook maar we doen wat praten zodat niemand het topic sluit :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
3.583
Het enige interessante verhaal wat ik ooit uit jouw mond hoorde komen was Buy me a Beer, Tortuga is here!. Zal trouwens morgen eens een post maken met hoe ik denk dat elke andere stam het gaat doen deze wereld. Heeft verder niks met troefkaarten te maken zoals andere hier beweren. Is maar net wat voor eigen insteek je aan zo'n post geeft.

5 jaar later :boer:
 

DeletedUser69866

Guest
TUF en Casi internen WAO..
Jannes en Mike leggen het bij en komen zeer goed overeen..
Een nieuwe stam is gemaakt, ultimate tijgers zal de naam zijn.
Ze recruiten enkele mensen van Vitae, Wao, Rush, Seau en pats boem iedereen vliegt op delete of wordt kei hard kapot gebashed.
 
Bovenaan