Instellingen Classic 20!

Reactiescore
510
Reactiescore
2.490
Reactiescore
2.039
Die eenden kunnen heus wel wat. Alleen nog even os buiten stam uit dan is het perfect. Wat moet ik nu als datum in mijn agenda zetten?

Bookmark farmen haha, gouden tijd. Beter komt T-Timen dan ook weer terug.. of liever zelfs helemaal zonder. Tab-enteren hehe.

Moi trouwens.

Moi mien jung!
Die grunneger toal spraek ik alleen nog in stad ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
978
Niet verwacht dat met zo'n lage speed iedereen toch al een 2de dorp zou hebben..
 
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Desondanks de wereld reset en de wijziging van de instellingen is één van de instellingen uit een voorgaande klassieke wereld blijven hangen. Meer bepaald het feit dat iedereen gestart is met 2 dorpen.

Er is besloten samen met InnoGames om deze bug te verhelpen na afloop van deze klassieke wereld. Een wereld herstarten en opnieuw beginnen zal namelijk alle voortgang (stammen, ligging, vrienden in je buurt, etc) teniet doen en zal niet helpen bij het verdere wereldverloop.

We feliciteren jullie dus alvast graag voor het halen van jullie tweede dorp!

Eveneens willen we ons hiervoor oprecht excuseren.

Hoe dan ook wensen we jullie nog veel speelplezier!

Jullie
Tribal Wars Team
 
Reactiescore
2.490
Voor de cijfergeeks de pre-reg cijfers van afgelopen classics:

Classic 15 1197
Classic 16 1252
Classic 17 900
Classic 18 770
Classic 19 Niet bekend! (2 dorpen start)
Classic 20 1038
 

DeletedUser27011

Guest
Wel geen mogelijkheid om te restarten nu, als je omgeving je niet aanstaat. Zo dus ook geen mogelijkheid dat er BBs gecreëerd worden...
 

DeletedUser77704

Guest
Voor de cijfergeeks de pre-reg cijfers van afgelopen classics:

Classic 15 1197
Classic 16 1252
Classic 17 900
Classic 18 770
Classic 19 Niet bekend! (2 dorpen start)
Classic 20 1038

Moet achter CL20 nu ook geen 2 dorpen start worden genoteerd? Maar leuk aantal
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Beste spelers,

Desondanks de wereld reset en de wijziging van de instellingen is één van de instellingen uit een voorgaande klassieke wereld blijven hangen. Meer bepaald het feit dat iedereen gestart is met 2 dorpen.

Er is besloten samen met InnoGames om deze bug te verhelpen na afloop van deze klassieke wereld. Een wereld herstarten en opnieuw beginnen zal namelijk alle voortgang (stammen, ligging, vrienden in je buurt, etc) teniet doen en zal niet helpen bij het verdere wereldverloop.

We feliciteren jullie dus alvast graag voor het halen van jullie tweede dorp!

Eveneens willen we ons hiervoor oprecht excuseren.

Hoe dan ook wensen we jullie nog veel speelplezier!

Jullie
Tribal Wars Team

Opvallend dat een pre-registratie bij CL19 niet mogelijk was omdat het een 2 dorpen start was, 'technisch niet mogelijk'. En kijk nu :p
 
Reactiescore
2.490
Opvallend dat een pre-registratie bij CL19 niet mogelijk was omdat het een 2 dorpen start was, 'technisch niet mogelijk'. En kijk nu :p

Dat was mij inderdaad ook opgevallen ;) dat is dan wel als feedback meegegeven dat dit dus wel werkt. Bij InnoGames weten ze het soms ook niet allemaal ;)
 
Bovenaan