Instellingen Classic 20!

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Maar jij keert keer op keer terug naar wat jij zelf fijn vind. Echt super te gek voor je dat jij Wereld 1 kutinstellingen vond. Ook echt awesome voor je dat jij kunt leven met een twee dorpen start. Allemaal leuk, echt ik ben hardstikke blij voor je. Zelf zijn er ook sommige settings waar ik blij mee ben en sommige die ik kut vind.

Alleen is dat voor mij helemaal het punt niet. Voor mij gaat het niet over wél of niet leuk, maar wél of niet beloofd.
Daarnaast is onze premade van 10 naar 4 spelers gegaan, en dus van 10 naar 8 dorpen door deze setting. Groter en actiever wordt de wereld er bij ons dus niet op.

Dat zelfingenomen gedoe hoefde nou ook weer niet, aangezien ik je wel snap tbh.
Verder zegt dat net veel over de flexibiliteit, de boerlimiet etc is nog steeds aanwezig. Hét enige verschil is dat je een dorpje extra krijgt, alsof dat een reden is om te quiten. Fijn voor je dat je een nostalgisch gevoel wou overhouden aan deze classic, maar helemaal synchroon zal de wereld dus niet lopen.

Nu kappen met janken aub. ;)
 

DeletedUser80847

Guest
Dat zelfingenomen gedoe hoefde nou ook weer niet,

Excuses als dat zo over komt. Dat is zeker niet bedoeld. Ik respecteer eenieders mening, zeker die van oldschool spelers zoals jijzelf.

Ik probeer(de) enkel duidelijk te maken dat het niet specifieke settings zijn waar ik over val, maar de afwijking tussen aankondiging en realiteit.
 
Reactiescore
2.386
Even getest: door niet pre te registreren, liggen je dorpjes wel bij elkaar.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Even getest: door niet pre te registreren, liggen je dorpjes wel bij elkaar.
Niet waar haha.

En er wordt nu gepraat alsof alles afwijkt van de aankondiging, het enige wat veranderd is, is de 2 dorpen start of ben ik gek?
 
Reactiescore
2.507
Kan iemand alle afwijkingen (opgesomd) in een PM aan mij doorgeven. Dan geef ik het door aan Seppe die er wellicht iets mee kan ;)
 

DeletedUser80847

Guest
Kan iemand alle afwijkingen (opgesomd) in een PM aan mij doorgeven. Dan geef ik het door aan Seppe die er wellicht iets mee kan ;)

Grootste deel van de settings zijn voor ons nog niet te controleren. Niemand heeft een smederij voor het technologie level, niemand heeft een adelshoeve om te kijken naar pakketjes/goudmunten en niemand kan nog aanvallen om een time gap te testen.

Twee dorpen start & Prestaties zijn actief, dat is wat na +- 13 seconden spelen opvalt. Wellicht dat een Game Mod of Community Manager die inzage heeft in de settings gewoon even z'n eigen aankondiging naast de daadwerkelijke settings kan leggen, in plaats van dat we met z'n allen een spelletje 'zoek-de-fout' gaan spelen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Prestaties boeit echt geen ene fuck en 2 dorpen start is dan uitgelegd en niet eens nadelig voor de wereld. Simpele duckup zoals dat bijna elke wereld gebeurt, geen aanleiding om opeens te denken dat alle instellingen anders zijn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Snap het punt wel dat je door 2 dorpen te hebben kan benadeeld worden als ze niet gunstig liggen, en er is voor sommigen iets extra leuk aan de start door met 1 dorp te beginnen. Echter zal het "w1 gevoel" pas komen vanaf de accounts groter zijn, en dan is iedereen al vergeten met hoeveel dorpen die is gestart lijkt me.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het zou juist alleen maar bij moeten dragen aan een wereld 1 gevoel, want er zijn 2 keer zoveel dorpen. Hoe groter de wereld, hoe dichter je bij dat gevoel zou moeten komen denk ik dan
 
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Desondanks de wereld reset en de wijziging van de instellingen is één van de instellingen uit een voorgaande klassieke wereld blijven hangen. Meer bepaald het feit dat iedereen gestart is met 2 dorpen.

Er is besloten samen met InnoGames om deze bug te verhelpen na afloop van deze klassieke wereld. Een wereld herstarten en opnieuw beginnen zal namelijk alle voortgang (stammen, ligging, vrienden in je buurt, etc) teniet doen en zal niet helpen bij het verdere wereldverloop.

We feliciteren jullie dus alvast graag voor het halen van jullie tweede dorp!

Eveneens willen we ons hiervoor oprecht excuseren.

Hoe dan ook wensen we jullie nog veel speelplezier!

Jullie
Tribal Wars Team

Een reset en start op later moment is helaas niet mogelijk omdat w68 ook al in onze nek aan het hijgen is. Ik vind het enorm jammer dat deze ene instelling is blijven hangen.

Duckje
 

DeletedUser1449

Guest
Ik vind het wel een leuke verrassing. Trots op mijn tweede dorpje!
 

DeletedUser78972

Guest
Dorpsafstand van elkaar is idd verschillend en moet je dus geluk mee hebben.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik weet trouwens niet hoeveel inschrijvingen er verwacht zijn, maar 10 leden is wel erg hoog met deze grootte.
 
Bovenaan