Instellingen Classic 20!

Reactiescore
1.149
En mocht dat nog niet genoeg zijn geen FA, terug naar bookmark farming dus (mag dat nog?) en geen AM waardoor Sangu package weer afgestoft moet worden. Dit wordt nog verdomde interessant.

Bookmark farmen haha, gouden tijd. Beter komt T-Timen dan ook weer terug.. of liever zelfs helemaal zonder. Tab-enteren hehe.

Moi trouwens.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Sorry maar als iemand van Wife (behalve Lukas) nog stoer probeert te doen hier is dat wel extreem lachwekkend

Dat wife compleet geflopt is ontken ik niet hoor maar tot aan die stam leave, waar Bram en ik ons van distantieren, was Wife gewoon een fijn account. Justin en Stijn hebben die keuze gemaakt en dat moesten ze lekker doen, heeft goed uitgepakt.....
 

DeletedUser77704

Guest
Dat wife compleet geflopt is ontken ik niet hoor maar tot aan die stam leave, waar Bram en ik ons van distantieren, was Wife gewoon een fijn account. Justin en Stijn hebben die keuze gemaakt en dat moesten ze lekker doen, heeft goed uitgepakt.....

Ik heb jullie lekker laten spelen, je weet zelf dat ik niks heb gedaan hier :eek:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Dat wife compleet geflopt is ontken ik niet hoor maar tot aan die stam leave, waar Bram en ik ons van distantieren, was Wife gewoon een fijn account. Justin en Stijn hebben die keuze gemaakt en dat moesten ze lekker doen, heeft goed uitgepakt.....

Een fijn account wat aanvallend echt compleet flopte
 

Deleted User - 487694086

Guest
Instellingen die ik na jullie feedback plan te wijzigen:
  • Ledenlimiet stam --> 10, outside support blijft aan.
  • Volle seconden -> MS
  • Goedkoop herbouwen blijft aan in favor van een (redelijk hoge) boerderijlimiet.
  • De snelheid blijft laag
  • De dominantiepercentage houd ik nog in beraad.

Boerlimiet was wel een optie? Dat is hetgene wat het meest in trek is volgens mij.
 

DeletedUser80767

Guest
Boerlimiet zorgt er wel voor dat de classic ook met deze snelheid toch relatief fastpaced zou blijven, ik ben ook voor.

 

DeletedUser80812

Guest
Boerlimiet is in mijn ogen wel een van de belangrijkere dingen. Zeker voor
 
Reactiescore
259
Ook hier een (gedwongen) voorstander omdat laurens mij anders nooit meer als co wil ;(
 

DeletedUser69389

Guest
Ook hier een (gedwongen) voorstander omdat laurens mij anders nooit meer als co wil ;(
Nee dat is goed voor de community. Het zou dan een onneembare vesting worden. Laurens voor het deffwerk en jij voor het smijtwerk.
 
Reactiescore
973
Tuurlijk voor, stacken is voor noobs zoals howlin

Had je maar wat meer stacks in |P| gehad, dan was je niet direct gerekt en mij met een 2x zo groot front achtergelaten om het op te lossen (Y).

Maar een boerlimiet, al dan niet iets hoger boerlimiet dan normaal, zou welkom zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80779

Guest
Vraagje aan Classic spelers, hebben Classics ook dat opdrachten voor gs systeem op het begin van ´t spel? Of is het echt de ouderwetse zelf-start?
 
Reactiescore
499
Bovenaan