Instellingen Classic 20!

DeletedUser80847

Guest
Allemaal leuk en aardig dat de wereld niet herstart wordt omdat premades dan verloren gaan, maar veel premades (waaronder de onze) zijn alleen maar opgericht omdat het een Wereld 1 re-run zou zijn. Die van ons komt juist nu te vervallen.

Wat een epische faal dit. Sowieso was het natuurlijk al de slechtste 1 april grap uit de geschiedenis van Tribal Wars. Mensen blij maken met een dode mus, wat is daar grappig aan? ''Je krijgt iets wat iedereen wilt. Toch niet! Hahah! I'm so funny''. Vervolgens presenteer je toch een Wereld 1 re-run en laat je vervolgens iedereen opgezadeld zitten met een twee dorpen start.

Ik heb in het pre-registratie scherm voor €50,00 aan premium punten gekocht voor deze wereld om de Wereld 1 feeling nog eens te hebben. Nu zit ik stuck met 2 dorpen die 500 meter uit elkaar liggen, terwijl bij beide dorpen te zien is dat andere wel tegen me aan liggen met hun beide dorpen. Ik kan niet eens herstarten.

Ik zou trouwens sowieso even de settings goed nalopen. Ik zie nu al meer dingen die afwijken van jullie aankondiging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27011

Guest
Het "niet kunnen herstarten" is hier het grootste probleem...

Hiervoor geen mazen in het net Duckje?
 

DeletedUser80879

Guest
Oké dit wordt interessant.
De meesten hebben ongeveer de zelfde afstand tussen de dorpen?
Ik heb nog geen speler gezien die twee dorpen naast elkaar heeft.

Als ze nu de wereld herstarten dan krijg je geheid weer mensen die daar weer boos over worden.
 

DeletedUser78972

Guest
Niet zo huilen en gewoon doorspelen.

Dorpsafstand lijkt hetzelfde ja
Niet verplaatsbaar moeten ze zwz niet doen met een classic, als ze dat wel doen en dan ook nog de opties om 5 vrienden uit te nodigen heb je zo een heel continent gepremade lol.
 

DeletedUser80847

Guest
Niet zo huilen en gewoon doorspelen.

Als ik gewoon een slap aftreksel wilde spelen van het spel dat ooit heel leuk was, dan kon ik ook gewoon op W67 starten of op de Casual ofzo. We zitten juist een maand lang te wachten op specifieke settings.

Als jij een ticket besteld voor Real Madrid en je komt een maand later aan in Madrid en wordt naar binnen gestuurd bij Getafe vs Espanyol, ga je dan ook ''niet zo huilen'' omdat het gewoon voetbal blijft?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Feit is dat die 2 dorpen start niet zozeer negatief is voor de wereld.
 

DeletedUser80847

Guest
Feit is dat die 2 dorpen start niet zozeer negatief is voor de wereld.

Dee specifieke setting boeien mij persoonlijk niet eens, al wil ik daarin niet voor andere spreken. Wat mij stoort is dat er een preregistratie open gaat waar je +- 2 opties hebt: De instellingen bekijken en premium kopen. Op basis van die instellingen die ik daar zie geef ik €50,00 uit om een wereld te spelen. En nu blijkt dat die wereld er helemaal niet komt ondanks dat deze afgelopen maand meermaals is aangekondigd.

Als ik sowieso wilde spelen was ik de laatste maand al 12x begonnen op andere werelden. Ik zit juist specifiek te wachten op bepaalde settings en geef pas mijn geld uit als ik IN die wereld zit. Als een willekeurige winkel dit zou doen met producten of diensten die ze verkopen zou niemand er blij mee zijn.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik snap ook niet waarom je het zo erg vind om 1 dorp extra te krijgen, oké ja het is anders dan verwacht Maja valt niks meer aan te doen.
Je kan er ook je voordeel uit halen.

Ook begrijp ik niet waarom je pp haalt voor 50 eu op een pploze wereld?
Of wou je alles aan pa uitgeven?
 

DeletedUser80847

Guest
Ik snap ook niet waarom je het zo erg vind om 1 dorp extra te krijgen, oké ja het is anders dan verwacht Maja valt niks meer aan te doen.
Je kan er ook je voordeel uit halen.

Ook begrijp ik niet waarom je pp haalt voor 50 eu op een pploze wereld?
Of wou je alles aan pa uitgeven?

We hebben een premade gemaakt met allemaal oud spelers en die 50 euro was om voor de hele stam 6 maanden premium te betalen.

Ik snap mensen zoals jij wel. Toen ik het spel actief speelde (2007 - 2013) startte ik elke wereld die er begon en boeide een specifieke setting me niet. Maar nu hebben we juist enorm veel tijd en moeite gedaan om ons team bij elkaar te krijgen, vol met spelers die al jaren niet speelde, vol met spelers waarmee we al jaren geen contact hadden. We hebben oude telefoontoestellen uit 2010 uit de kast getrokken om daar telefoonnummers te vinden van meerdere personen die we al jaren niet gesproken hebben. Voor ons was de afgelopen maand echt een ''get your squad back together'' programma. Daarom vind ik/ons team het zo enorm zuur om nu met een ''gewone'' classic opgezadeld te worden en niet met een klassieke versie van het spelletje waar we vroeger van hielden.
 
Reactiescore
11
Pfff kansloos dit...
Wereld voldoet simpelweg niet aan de beloofde settings.
Hoezo word deze dan niet gerestart?
Beetje mensen lokken met "een W1 classic" en deze vervolgens niet zoals W1 maken, bravo
 

DeletedUser78972

Guest
Jaa true ik snap de teleurstelling wel dan ja

Welke instellingen hadden jullie graag gezien dan?
Ik ben die van w1 namelijk allang vergeten net als het account waar ik toen op speelde lol.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
W1 had kutinstellingen. Ik vind de 2 dorpen start niet ideaal, maar om zoiets meteen het bestempelen als "niet wat ik wou" vind ik dan weer vreemd.

Het zorgt voor een grotere + actievere wereld normaliter, dus het is zeker niet slecht.
 

DeletedUser80847

Guest
W1 had kutinstellingen. Ik vind de 2 dorpen start niet ideaal, maar om zoiets meteen het bestempelen als "niet wat ik wou" vind ik dan weer vreemd.

Het zorgt voor een grotere + actievere wereld normaliter, dus het is zeker niet slecht.

Maar jij keert keer op keer terug naar wat jij zelf fijn vind. Echt super te gek voor je dat jij Wereld 1 kutinstellingen vond. Ook echt awesome voor je dat jij kunt leven met een twee dorpen start. Allemaal leuk, echt ik ben hardstikke blij voor je. Zelf zijn er ook sommige settings waar ik blij mee ben en sommige die ik kut vind.

Alleen is dat voor mij helemaal het punt niet. Voor mij gaat het niet over wél of niet leuk, maar wél of niet beloofd.
Daarnaast is onze premade van 10 naar 4 spelers gegaan, en dus van 10 naar 8 dorpen door deze setting. Groter en actiever wordt de wereld er bij ons dus niet op.
 

DeletedUser27011

Guest
Maar jij keert keer op keer terug naar wat jij zelf fijn vind. Echt super te gek voor je dat jij Wereld 1 kutinstellingen vond. Ook echt awesome voor je dat jij kunt leven met een twee dorpen start. Allemaal leuk, echt ik ben hardstikke blij voor je. Zelf zijn er ook sommige settings waar ik blij mee ben en sommige die ik kut vind.

Alleen is dat voor mij helemaal het punt niet. Voor mij gaat het niet over wél of niet leuk, maar wél of niet beloofd.
Daarnaast is onze premade van 10 naar 4 spelers gegaan, en dus van 10 naar 8 dorpen door deze setting. Groter en actiever wordt de wereld er bij ons dus niet op.

Ik snap je volledig, hier een W4 speler (die nog totaal andere instellingen had).

Maar wat ik vooral niet begrijp, is de reactie van het "bestuur".. Niemand die zelf de moeite doet om hier even een kleine reactie te brengen. Misschien toch overwegen of een restart geen betere oplossing is?
 
Bovenaan