ik zoek een accie

DeletedUser56459

Guest
Wat als we gewoon allemaal stoppen met op het AF te komen :)
 

DeletedUser62436

Guest
Wist je dat je hier nu weer tegen je stamgenoten zit te zeggen dat ze niet slim zijn?
Bloemkool - oeps speler begon hier dus mede mee. Vind het nogal vreemd dat een stamgenoot daar zo hard op in gaat... je zegt wel degelijk jullie dus heb je het niet enkel tegen zwaartje. Als het mijn stamgenoot was zou ik het gewoon laten doen. Zeker niet hier open op het AF halve ruzie stoken met een stamgenoot die niets mis doet.

Omg jij bent dom xD Gelukkig kennen mijn stamgenoten me goed genoeg.
 

DeletedUser59685

Guest
Troep wilt iets anders zeggen dan wat we hier onder troep verstaan, dus dat zou ook niet kloppen. Dan was daar weer een circus rond geweest moest ik enkel troep hebben gezegd.
Maar wat maakt mijn naam nu weer uit, zolang je maar niet dezelfde namen pakt is het ok.

ps: zwaarden zijn ook best sterk in de aanval :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53787

Guest
Wist je dat je hier nu weer tegen je stamgenoten zit te zeggen dat ze niet slim zijn?
Bloemkool - oeps speler begon hier dus mede mee. Vind het nogal vreemd dat een stamgenoot daar zo hard op in gaat... je zegt wel degelijk jullie dus heb je het niet enkel tegen zwaartje. Als het mijn stamgenoot was zou ik het gewoon laten doen. Zeker niet hier open op het AF halve ruzie stoken met een stamgenoot die niets mis doet.

Wist je dat jij best vaak dingen verkeerd leest of verkeerd interpreteert?
 
Bovenaan