ik zoek een accie

DeletedUser62436

Guest
1 keer over wiskunde praten is prima, maar dit een week volhouden gaat me echt te ver -.-"
 

DeletedUser69459

Guest
Easy uiteraard :p

Nouja, had vandaag 2uur van de 6uur intotaal.
Khad 45% op mijn dagelijk werk, maar nu had ik eens voldoende tijd om alles nog eens na te kijken. Resultaat: 5 van de 8oefeningen heb ik nog moeten aanpassen :D
Dat is dus de hoofdzaak dat ik maar 45% had, haar toetsen duren altijd een vol lesuur :(

Ik moest bvb. een functievoorschrift van veeltermfunctie opstellen met functiewaarde en snijpunt met y-as. 1 van de 2nulwaarden was (6,0) en ik schreef dan als vgl `x+6=0 dus x=-6` terwijl het moest zijn `X=6 dus x-6=0` en dan als voorschrift f(x)=(x-6).(x+2)-3.

Dit deed ik bij 2 oefeningen achter elkaar :x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tjah, als je zo'n basisfouten maakt is het niet meer dan logisch dat je geflest bent hé ;)
 

DeletedUser69459

Guest
normaal hebk al de domme foute we uit kunnen halen dus moet het wel goed zijn ^^
 

DeletedUser56459

Guest
Nouja, had vandaag 2uur van de 6uur intotaal.
Khad 45% op mijn dagelijk werk, maar nu had ik eens voldoende tijd om alles nog eens na te kijken. Resultaat: 5 van de 8oefeningen heb ik nog moeten aanpassen :D
Dat is dus de hoofdzaak dat ik maar 45% had, haar toetsen duren altijd een vol lesuur :(

Ik moest bvb. een functievoorschrift van veeltermfunctie opstellen met functiewaarde en snijpunt met y-as. 1 van de 2nulwaarden was (6,0) en ik schreef dan als vgl `x+6=0 dus x=-6` terwijl het moest zijn `X=6 dus x-6=0` en dan als voorschrift f(x)=(x-6).(x+2)-3.

Dit deed ik bij 2 oefeningen achter elkaar :x

1 keer over wiskunde praten is prima, maar dit een week volhouden gaat me echt te ver -.-"


Het was nu een week stil, met jouw herinnering zijn ze weer begonnen.
 

DeletedUser62436

Guest
Wat als jullie allebei volwassen worden en elkaars spelling ff lekker negeren? :)
 

DeletedUser62436

Guest
Nee zeker niet, ik schat jullie dan nog net iets slimmer in dan een hond. hoewel ik me hier natuurlijk vreselijk kan vergissen. In ieder geval. De laatste keer dat ik iemand wat aardigs hoorde zeggen over een nazi, was 70 jaar geleden in het land hier naast....
 

DeletedUser56459

Guest
Nee zeker niet, ik schat jullie dan nog net iets slimmer in dan een hond. hoewel ik me hier natuurlijk vreselijk kan vergissen. In ieder geval. De laatste keer dat ik iemand wat aardigs hoorde zeggen over een nazi, was 70 jaar geleden in het land hier naast....

Wist je dat je hier nu weer tegen je stamgenoten zit te zeggen dat ze niet slim zijn?
Bloemkool - oeps speler begon hier dus mede mee. Vind het nogal vreemd dat een stamgenoot daar zo hard op in gaat... je zegt wel degelijk jullie dus heb je het niet enkel tegen zwaartje. Als het mijn stamgenoot was zou ik het gewoon laten doen. Zeker niet hier open op het AF halve ruzie stoken met een stamgenoot die niets mis doet.
 

DeletedUser69459

Guest
Wat als we nu eeens allemaal stoppen met overdramatiseren? :eek:
 
Bovenaan