ik zoek een accie

DeletedUser

Guest
helluuuuw fellow W17 spelers :^p

Ik ben mathias, Heb hier gespeeld op Renz77, Daarna Joe710 om dan naar punkerke te gaan.
Heb nu zowat een jaartje niet gespeeld maar het begint stilaan weer te kriebelen ;)

Ik plaats het hier omdat ik enkel op deze wereld wil komen spelen. Liefst op een rustig accie waar ik mijn eigen ding kan doen met niet al te veel front maar waar ik vooral op de aanval kan spelen.

verdere uitleg lijkt mij niet nodig, de meeste zullen mij wel nog kennen
 

DeletedUser62436

Guest
Mathias met 1 t gelukkig, werd al bijna bang :S
Hoewel de naam "LollyMan" me wel nog een beetje achterdochtig maakt
 

DeletedUser

Guest
Jah :p
Met al die pedo schandalen was het idd niet zo'n beste keus :p
Maar zeg joeri kan je mij aan een accie helpen? Of als jij hulp nodig hebt ;)
 

DeletedUser56459

Guest
Denk niet dat ze daar nog een plek vrij hebben hoor, heel w18 en 21 en nog wat speelt er al :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Denk niet dat ze daar nog een plek vrij hebben hoor, heel w18 en 21 en nog wat speelt er al :)

Maar jongen toch, stop nu eens met je te moeien met onze zaken. Je doet hier telkens alsof je alles over OEPS weet en eigenlijk weet je gewoon niks.
 

DeletedUser62436

Guest
Wel grappig idd, speel hier nu net 3 maandjes misschien? In ieder geval is het enige wat ik van neoh hier op het AF gezien heb lose conclusies en aannames.
Echt grappig om te zien hoe zij denken alles te weten wat er speelt binnen oeps :D
telkens zetten ze zich zelf meer en meer voor schut

Mocht onze bevroren eend dit lezen, Misschien is Neoh wel een leuke stam voor je? :p
 

DeletedUser56459

Guest
W18 ook al? Je zou toch denken dat we dan al onze account 24/7 online kunnen hebben :eek:

Maar jongen toch, stop nu eens met je te moeien met onze zaken. Je doet hier telkens alsof je alles over OEPS weet en eigenlijk weet je gewoon niks.

Wel grappig idd, speel hier nu net 3 maandjes misschien? In ieder geval is het enige wat ik van neoh hier op het AF gezien heb lose conclusies en aannames.
Echt grappig om te zien hoe zij denken alles te weten wat er speelt binnen oeps :D
telkens zetten ze zich zelf meer en meer voor schut

Mocht onze bevroren eend dit lezen, Misschien is Neoh wel een leuke stam voor je? :p


Blablabla, en ga nu maar weer verder spelers zoeken zodat er elk uur een andere speler per account kan spelen. Jullie zijn in de buurt, nog even volhouden.
 

DeletedUser69459

Guest
Blablabla, en ga nu maar weer verder spelers zoeken zodat er elk uur een andere speler per account kan spelen. Jullie zijn in de buurt, nog even volhouden.

Goh, welke spelers spelen er dan nog op Sjampie bvb.?
 

DeletedUser56459

Guest
Geen idee, al zeker jij met nog iemand.
Kan nooit geloven dat oeps sjampie dwingt om zijn passwoord af te geven en er zelf niet meer op mag. Dus de speler die er voor jouw opzat zal er ook nog zeker zijn, en misschien nog wel een paar die je hier niet hoort :)
 

DeletedUser69459

Guest
Geen idee, al zeker jij met nog iemand.
Kan nooit geloven dat oeps sjampie dwingt om zijn passwoord af te geven en er zelf niet meer op mag. Dus de speler die er voor jouw opzat zal er ook nog zeker zijn, en misschien nog wel een paar die je hier niet hoort :)

Misschien zijn er wel mensen die stoppen met Tw? Ooit al gedacht aan die mogelijkheid? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig idd, speel hier nu net 3 maandjes misschien? In ieder geval is het enige wat ik van neoh hier op het AF gezien heb lose conclusies en aannames.
Echt grappig om te zien hoe zij denken alles te weten wat er speelt binnen oeps :D
telkens zetten ze zich zelf meer en meer voor schut

Mocht onze bevroren eend dit lezen, Misschien is Neoh wel een leuke stam voor je? :p

Misschien dat ik dan bij de winnaars zou zitten? ;)

16/09-16/10:

Zijde 1:
Stammen: NEOH
Zijde 2:
Stammen: OEPS

Timeframe: 16/09/2014 00:00:00tot16/10/2014 20:43:43

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 691
Kant 2: 160
Verschil: 531

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,608,168
Kant 2: 1,474,923
Verschil: 5,133,245

chart

16/10-16/11

Zijde 1:
Stammen: NEOH
Zijde 2:
Stammen: OEPS

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,181
Kant 2: 412
Verschil: 769

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11,169,067
Kant 2: 3,710,349
Verschil: 7,458,718

chart

Groot verschil. Hopelijk voor NEOH zet deze tendens zich voort.
 

DeletedUser69459

Guest
Je moet deze cijfers ook wel relativeren. Op sjampie worden er bvb. dorpen opgegeven wegens een reorganisatie, Warre die dorpen verloor omdat die tegen een ban aanliep en zo zullen er nog wel een paar zaken zijn.
 

DeletedUser56459

Guest
Misschien zijn er wel mensen die stoppen met Tw? Ooit al gedacht aan die mogelijkheid? :eek:

Dus een speler stopt en dezelfde dag al een andere speler er op? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Of als het acc al lang onder vv was was het onder vv van een dikke noob die ook liever wil stoppen...
Ook al begrijp ik dat de meeste bij oeps willen stoppen, op een groot acc komen zonder dat het van jezelf is, waarom zou je er interesse in hebben. Daar geef ik sowieso al nooit alles voor, is toch niet van mij dan.

Je moet deze cijfers ook wel relativeren. Op sjampie worden er bvb. dorpen opgegeven wegens een reorganisatie, Warre die dorpen verloor omdat die tegen een ban aanliep en zo zullen er nog wel een paar zaken zijn.

Opgeven is een ander woord voor te zwak om te houden.
 

DeletedUser53787

Guest
W18 ook al? Je zou toch denken dat we dan al onze account 24/7 online kunnen hebben :eek:

Een deel van w18;)
Uiteraard ook de nr 1 van w18 waarvan jij dacht dat 't iemand was die daar de nr 1 is geworden dankzij interning:p (wat btw niet klopt:p)
 

DeletedUser

Guest
Stop maar effe met bekvechten allemaal ;)
Help mij liever aan een accie ;)
 

DeletedUser59685

Guest
Wij in NEOH zijn heel voorzichtig, en aangezien je in het verleden ons al een een mes in de rug had gestoken, en toen samenspeelde met oeps kun je hier waarschijnlijk niet binnen, als je die speler was toen die al samenwerkte met oeps.
Zoniet kunnen we misschien wat overleggen maar de kans is zoals ik zeg zeer klein om bij neoh te kunnen.
 
Bovenaan