Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

DeletedUser76136

Guest
Hallo Forumlezers,

Vandaag ontmoette ik op w41 een kleine speler die nog niet veel van het spel snapte. Ik heb hem wat dingen uitgelegd en wil ermee doorgaan om hem te helpen. Ik ging dus naar de mentorpagina om te kijken of ik zijn mentor kon zijn alleen zag dat dat niet mogelijk was. Er kunnen alleen maar leerlingen aangewezen worden.

Wat mijn idee nu:
Naast dat er leerlingen worden toegewezen aan mentors zouden mentors ook zelf hun eigen leerlingen moeten kunnen kiezen.

Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn maar ik weet niet of het veel werk is deze optie in het spel te plaatsen. Het zou misschien op hetzelfde systeem als vriendschappen kunnen werken dat je iemand uitnodig om je mentor of leerling te zijn.

Mvg,
Kenneth
 

DeletedUser

Guest
Het zou ervoor kunnen zorgen dat de mentors de leerlingen ondermaats beschouwen, gewoon grondstoffeb laten uppen naar 20 en zeggen geen troepeb maken heb je nog niet nodig en dan farmen als ze dichtbij liggen of dit doen voor een vriend van de mentor.

Het zou dus oneerlijk zijn tegenover de leerling moest dit gebeuren.
 

DeletedUser16768

Guest
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?183493-Account-Manager-Troepen-en-Distributiemanager

Dit idee kan nog makkelijk boven de 75% komen als de 50 stemmen bereikt zijn een idee word toch ook niet afgekeurd als de eerste stem tegen is omdat het percentage dan te laag is.

Er zijn 2 vereisten aan een idee om goedgekeurd te worden:
1. Topic moet 1 maand open staan
2. Minimaal 50 stemmen hebben, waarvan 75% goedgekeurd.

Deze is afgekeurd, omdat het na 1 maand niet aan de 75% is gekomen, zelfs met de weinige stemmen die er zijn.
 

DeletedUser59471

Guest
Er zijn 2 vereisten aan een idee om goedgekeurd te worden:
1. Topic moet 1 maand open staan
2. Minimaal 50 stemmen hebben, waarvan 75% goedgekeurd.

Deze is afgekeurd, omdat het na 1 maand niet aan de 75% is gekomen, zelfs met de weinige stemmen die er zijn.

Waarom kan je op je eigen idee stemmen?
 
Reactiescore
1.367
Er zijn 2 vereisten aan een idee om goedgekeurd te worden:
1. Topic moet 1 maand open staan
2. Minimaal 50 stemmen hebben, waarvan 75% goedgekeurd.

Deze is afgekeurd, omdat het na 1 maand niet aan de 75% is gekomen, zelfs met de weinige stemmen die er zijn.

Dus pas als er 2 bereikt zijn weet je of het goed is of niet. Dus pas als er 50 stemmen zijn geweest + 1 maand weet je dat.
 

DeletedUser16768

Guest
Nee het is beiden een harde vereiste.
Na 1 maand kijken we dus zowel naar het aantal stemmen, als naar het percentage. Indien er nog geen 50 zijn, blijft de stemming open, indien er te weinig stemmen voor zijn, wordt het afgekeurd.
 
Reactiescore
429
Beetje vaag. Hoe minder stemmen, hoe minder stemmen je tegen nodig hebt om die 25% te halen. Zou gewoon lekker afwachten tot de 50 stemmen.
 

DeletedUser59471

Guest
Nee het is beiden een harde vereiste.
Na 1 maand kijken we dus zowel naar het aantal stemmen, als naar het percentage. Indien er nog geen 50 zijn, blijft de stemming open, indien er te weinig stemmen voor zijn, wordt het afgekeurd.

Dus het aantal stemmen is waar jullie het meeste naar kijken. Dit is geen harde vereiste voor de sluiting, maar als er te weinig
voor zijn van de minder dan 50 dan wordt het afgekeurd, dit is dus een ifelseifelse statement in PHP. Grappig als je dat automatisch met een programmaatje zou laten sluiten, dan moet je kijken naar de variabelen/functies qua created time + number of votes + date
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.145
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?174985-Account-per-direct-verwijderen-n%C3%A1-overname

Vroeg me af of er ook een reden is geweest waarom dit idee afgekeurd is?
Snap dat ze natuurlijk niet elk idee gaan doorvoeren wat genoeg stemmen haalt maar dit lijkt me een vrij eenvoudig in te voeren functie en ook een vrij logische zeker met de huidige regels voor dubbelaccounts. Tis in mijn ogen namelijk ook meer dan logisch dat als je account niet echt meer bestaat met dorpen en je er niet meer op gaat spelen je gewoon ergens anders moet kunnen gaan spelen zonder die 5 dagen wachten tot je account ook daad werkelijk gedelete is. Immers is zo'n regel bedoelt dat je niet op 2 accounts tegelijk kunt spelen en dan 5 dagen wachten zodat mensen niet non stop switchen tussen 2 accounts iets waar hier geen spraken van is.
Dus wou eigenlijk ook weten als dit idee niet ingevoerd kan worden kunnen we dan die regel aanpassen voor accounts met 0 punten (tellen niet als dubbelaccount).
 

DeletedUser44067

Guest
Als ik in mijn adresboek een groep wil aanmaken dan moet ik eerst alle contacten afzonderlijk aanmaken. Vervolgens kun je de groep dan maken door de juiste personen aan te klikken.
Ik dacht dat het simpel zou zijn door via de TW Stat applicatie de maillijst van de stam aan te maken en deze in te voeren in het adresboek IG. Dus direct een groep plus de contacten los met 1 handeling ingevoerd. Helaas niet dus.
In dit geval ging het om ons moraalbrekerstammetje die we ook berichten willen doorsturen dus snel te doen. Echter als het om een grote bondgenoot gaat wordt het een ander verhaal. De mogelijkheden zijn er dus lijkt me relatief simpel voor Innogames om dit in een volgende versie te verwezelijken.
 

DeletedUser37875

Guest
ben hierheen verwezen vr n paar voorstellen...:

1. mogelijkheid om pm terug ongelezen te zetten, is handig als er co's zijn en bericht is bedoeld vr degene die net niet on is maar wel gelezen wordt dr 'n ander...
2. via app op mobiel: als je via bericht een dorp wil selecteren en er dan nr toe gaan, springt ie altijd terug op vorig dorp, enige werkende mogelijkheid om 't dorp te selecteren die ik gevonden heb is om op kaart te centreren en dan dorp te selecteren
3. via app op mobiel: als je wil farmen, kan je bvb niet enkel vanuit je off sturen, ie neemt altijd alle dorpen als je nr volgende gaat via pijltjes, ook al selecteer je de groep off eerst in overzicht

//
 
Reactiescore
1.145
ben hierheen verwezen vr n paar voorstellen...:

1. mogelijkheid om pm terug ongelezen te zetten, is handig als er co's zijn en bericht is bedoeld vr degene die net niet on is maar wel gelezen wordt dr 'n ander...

dit idee is al eens door gestuurd en afgekeurd volgensmij.
zijn wel scripts voor maar weet niet zeker of die nog werken sinds al die script aanpassingen afgelopen zomer :)
 

DeletedUser71618

Guest
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?174985-Account-per-direct-verwijderen-n%C3%A1-overname

Vroeg me af of er ook een reden is geweest waarom dit idee afgekeurd is?
Snap dat ze natuurlijk niet elk idee gaan doorvoeren wat genoeg stemmen haalt maar dit lijkt me een vrij eenvoudig in te voeren functie en ook een vrij logische zeker met de huidige regels voor dubbelaccounts. Tis in mijn ogen namelijk ook meer dan logisch dat als je account niet echt meer bestaat met dorpen en je er niet meer op gaat spelen je gewoon ergens anders moet kunnen gaan spelen zonder die 5 dagen wachten tot je account ook daad werkelijk gedelete is. Immers is zo'n regel bedoelt dat je niet op 2 accounts tegelijk kunt spelen en dan 5 dagen wachten zodat mensen niet non stop switchen tussen 2 accounts iets waar hier geen spraken van is.
Dus wou eigenlijk ook weten als dit idee niet ingevoerd kan worden kunnen we dan die regel aanpassen voor accounts met 0 punten (tellen niet als dubbelaccount).

Bump

---

ben hierheen verwezen vr n paar voorstellen...:

2. via app op mobiel: als je via bericht een dorp wil selecteren en er dan nr toe gaan, springt ie altijd terug op vorig dorp, enige werkende mogelijkheid om 't dorp te selecteren die ik gevonden heb is om op kaart te centreren en dan dorp te selecteren
3. via app op mobiel: als je wil farmen, kan je bvb niet enkel vanuit je off sturen, ie neemt altijd alle dorpen als je nr volgende gaat via pijltjes, ook al selecteer je de groep off eerst in overzicht

//

De TW-app heeft sowieso al veel te veel gebreken, het beste idee is wellicht om ze er eens volledig naar te laten kijken ^^

Want ik loop ook regelmatig tegen irritante dingen aan. Bijvoorbeeld dat je met een iets slechtere internet verbinding amper berichten/mededelingen kan laden en er heel snel een pop-up komt dat 'het niet geladen kan worden'. Anderzijds krijg ik ook regelmatig een zwart scherm en kan ik dit soms oplossen door de app even te verlaten en weer te openen, maar soms blijft het dan ook zwart. Of wordt ineens de helft van mijn scherm zwart, allemaal kleine dingetjes die de app vervelend om mee te werken maken.
 

DeletedUser3507

Guest
Downgraden van Vlaggen

Voor mij persoonlijk zou het een grote hulp zijn mocht er zo'n button bestaan om de vlaggen terug te downgraden.

Ik heb nu een account met +600 dorpen , dit is de eerste keer sedert het vlaggentijdperk.
het probleem is echter zo: bij het begin ben ik wat nonchalant omgesprongen met het upgraden van de vlaggen,
nooit gedacht dat ik veel van die kleine vlaggen zou kunnen gebruiken...

Echter blijkt nu, dat dit wel eens handig zou kunnen zijn om al m'n dorpen van een vlag te kunnen voorzien.
Als er massa aanval wordt gedaan, zit ik vast aan m'n 3 grote vlaggen, terwijl er bijvoorbeeld zo'n 100tal aanvallen lopen.
 
Bovenaan